2009-01-12, 12:00
Medlem
Ablos avatar
Prismatic

Har varit medlem på denna sida ett par år utan att skriva något. Detta är enbart för att jag är väldigt dålig på att formulera mig och för att jag ansett att jag inte direkt kunnat tillföra så värst mycket.

Men nu känner jag att det är dags att ändra på detta.

Igår var jag inne på sidan som det diskuterats om i de senare inläggen och la en beställning. Imorse runt 7-tiden fick jag ett mail om att mina varor skickats iväg, och för kanske 2 minuter sedan dök det upp ett litet paket i brevlådan.
Om det däremot är de utlovade produkterna låter jag vara osagt eftersom jag enbart öppnat upp och sett innehållet, testar det vid ett senare tillfälle.

Hursomhelst så verkar dom vara väldigt snabba på att skicka iväg sina grejer, så det är bara att hålla tummarna.
2009-01-12, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ablo
Har varit medlem på denna sida ett par år utan att skriva något. Detta är enbart för att jag är väldigt dålig på att formulera mig och för att jag ansett att jag inte direkt kunnat tillföra så värst mycket.

Men nu känner jag att det är dags att ändra på detta.

Igår var jag inne på sidan som det diskuterats om i de senare inläggen och la en beställning. Imorse runt 7-tiden fick jag ett mail om att mina varor skickats iväg, och för kanske 2 minuter sedan dök det upp ett litet paket i brevlådan.
Om det däremot är de utlovade produkterna låter jag vara osagt eftersom jag enbart öppnat upp och sett innehållet, testar det vid ett senare tillfälle.

Hursomhelst så verkar dom vara väldigt snabba på att skicka iväg sina grejer, så det är bara att hålla tummarna.

Låter lovande! Vad beställde du?
2009-01-12, 12:20
Medlem
Ablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofllolboll
Låter lovande! Vad beställde du?

MDPV och 4-ho-met blev det.
Är dock en smula misstänksam eftersom det hela gick så fort och eftersom det var gratis.

Dessutom har jag ingen koll på hur dessa substanser ska se ut, smaka eller lukta så jag har ingen aning om jag blivit grundlurad eller inte.
2009-01-12, 13:06
Medlem
overtrips avatar
Prismatic är gröna, fick mitt sample=)
2009-01-12, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av overtrip
Prismatic är gröna, fick mitt sample=)
Släng inte ut en gröning sådär bara, ni fick ett gratis sample. Kanske för att locka kunder, och sedan scamma. Alltså ingen har ju betalat än så onödigt att scamma redan nu för prismatic.

Jag säger inte att dom inte är gröna men vi vet inte ännu ifall dom är gröna.
2009-01-12, 13:41
Medlem
MrFreds avatar
Hur kan de vara så snabba? Jag fick också mitt 4homet idag..jag beställde det igår, på en söndag, och fick det idag..

Vågar man prova det?
2009-01-12, 15:05
Medlem
Illuzionzs avatar
Hur fan kan dom vara så snabba?! Omöjligt fan... verkar nåt skumt med det tycker jag.
2009-01-12, 15:09
Medlem
muxxor918s avatar
Säger som ovanstående
hur i h*lvete kan dom va så brutalt snabba Menar på söndag jobba väl ändå inte brevbärarna. För bra för att va sant, så hoppas de e sant
2009-01-12, 15:43
Medlem
Hallucinogenics avatar
haha det är säkert dem själva som kör hemleverans på sina chems.. så det slipper gå genom posten.. därför det gick så snabbt
2009-01-12, 15:59
Medlem
MrFreds avatar
Jag har väldigt svårt o tro att vi alla som har fått bor på samma ställe.

Jag bor tillfälligt på ett ställe där nästan ingen bor på...långt åt helvete..såå njaa..men nåt är det med detta..
2009-01-12, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag har väldigt svårt o tro att vi alla som har fått bor på samma ställe.

Jag bor tillfälligt på ett ställe där nästan ingen bor på...långt åt helvete..såå njaa..men nåt är det med detta..
Det är polisen!
2009-01-12, 16:31
Bannlyst
läder har aldrig blåst mig, beställt från och till i 6+ år?
alltid snabb leverans...
du vill ha lite monopol va clownen hehe..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in