2008-01-29, 20:23
Medlem
Är allt på smartdrugs.se lagligt att beställa??
2008-01-29, 20:27
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballinesen
Är allt på smartdrugs.se lagligt att beställa??

Ja.
2008-01-29, 20:31
Awaiting Email Confirmation
ParkwayDrives avatar
Jag och en polare gjorde en varsin beställning av Spice Gold i onsdags förra veckan på spice sweden. Det har nu gått 5 arbetsdagar sedan förskottsbetalningen gjordes, jag är väl inte direkt orolig efterssom så många grönat och det är i princip den enda som säljer spice. Men efterssom det står på sidan:

"Allt vi säljer har vi hemma, så du slipper långa leveranstider. Vi skickar oftast grejerna samma dag som vi får in beställningen."

Så tänkte jag bara kolla med er andra som har erfarenhet av tidigare beställningar, hur lång tid brukar det ta ?
2008-01-29, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ParkwayDrive
Jag och en polare gjorde en varsin beställning av Spice Gold i onsdags förra veckan på spice sweden. Det har nu gått 5 arbetsdagar sedan förskottsbetalningen gjordes, jag är väl inte direkt orolig efterssom så många grönat och det är i princip den enda som säljer spice. Men efterssom det står på sidan:

"Allt vi säljer har vi hemma, så du slipper långa leveranstider. Vi skickar oftast grejerna samma dag som vi får in beställningen."

Så tänkte jag bara kolla med er andra som har erfarenhet av tidigare beställningar, hur lång tid brukar det ta ?
Ibland kommerr mailen inte fram, så skicka ett mail och fråga om beställningen är gjord. Annars så är det bara att vänta
2008-01-29, 20:43
Awaiting Email Confirmation
ParkwayDrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Ibland kommerr mailen inte fram, så skicka ett mail och fråga om beställningen är gjord. Annars så är det bara att vänta

Okej, jo han vet att jag väntar på beställningen. Har mailat han tidigare ang den
och han verkar mest bara bli irriterad så troligtvis är den påväg
2008-01-29, 21:47
Medlem
Energis avatar
Någon som vet ungefär hur lång tid det brukar ta, när man beställer från tryptaminer?
2008-01-29, 23:10
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Någon som vet ungefär hur lång tid det brukar ta, när man beställer från tryptaminer?

2 dagar tog det för mig. han är snabb med leverans.
2008-01-29, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi

Under 24 timmar för mig. Galet snabbt.
2008-01-29, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onte
är det nån som vet om loki che*****s är safe?

Ja dom är gröna
2008-01-30, 01:22
Medlem
Hur betalade ni då ni beställde från elefanten?
2008-01-30, 03:16
Medlem
Hallucinogenics avatar
Holy Fuck!

Ska nog bara nöja sig med att ta 150mg meskalin och inte trycka hela kapslen på 300mg.. Kan ju säga att jag grönar shopen rakt av.. Vilken sjuhelvetes tripp!
2008-01-30, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lil' gringo
Ja dom är gröna
Enligt andra ställen har de inte skickat någonting till någon sedan nyår. De säger sig ha en "giltig anledning" till detta och att de inte kan skicka förrän om någon månad, men jag litar inte riktigt på dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in