Om du beställt med E-gold, vet dock inte om elefanten tar det så är det bara att blåneka, samma sak i andra fall. Från elefanten får man en påse som ser ut som en påse med typ nått sås pulver typ biarne sås (my secret hidnig spot) med ett litet klister märke så man kan skilja dom från varan. Om tullen ringer är det bara att blå neka, göra sig av med all narkotika i hemmet, eventuellt anmäla kortet som stulet, kostar inte mycket att få nytt. Men det är inte som fuckt säger, har fastnat olagliga saker av olika slag 4-5ggr för mig men det värsta som hänt är att dom brände mina svampar Inga böter eller åtal för min del. Komma bara ihåg att nån har snott dit kort, lam ursäkt men har funkat 100% för mig.
Lektionen är blåneka, blåneka, blåneka, blåneka, dålig ursäkt och annar skylla på nån annan. Bättre nån annan än du
Edit: Har ordern skickats så kan du inte göra mer än vänta och hoppas. Annars kan du lyckas hinna skicka ett mail till dom och avbeställa om du blir för nervös. Men av svampen skulle jag nästan gissa att 3% fastnar i tullen då dom inte har stor erfarenhet av det och dålig träning. Har dock aldrig blivit av med nått problem från elefanten, varesig 3.5g coplandia eller eller mina 2 kilo kaktusar Du har odsen på din sida
Jasså, nu lärde du mig någonting nytt i alla fall men vad jag har hört så brukar det då ges en böteslapp. Men hur ska den här personen som man säger att ha snott kreditkortet kunna få fram kontonummret då?
Jasså, nu lärde du mig någonting nytt i alla fall men vad jag har hört så brukar det då ges en böteslapp. Men hur ska den här personen som man säger att ha snott kreditkortet kunna få fram kontonummret då?
allt man behöver för att betala med kortet står på så det är nog inga problem. du behöver juh inga koder osv.
går säkert finna svar men räcker att nån svara nej å ja bara.
Väljer detta fraktsett från azarius,men innebär detta då att dom kommer hem till dörren?
Worldwide express delivery with UPS. Real-time online track and trace possible on www.ups.com.
Verkar tydligen som vissa growboxar är lagliga medans andra är inte.
azarius ska tydligen vara olaglig
vill hitta nån som e helt laglig så pm:a en länk tack
Och btw Om man köper nån grej som väger 1kg från ett annat land och använder DHL , kmr dom plinga på dörren med skiten eller kmr jag få en avi?
Avi är det jag helst vill ha då iaf.
Jag beställde flera veckor sen från tryptaminer när dxm fanns inne på lager. Nu har han tagit bort dxm från sidan och han svarar inte på mina mejl.. Betalade flera hundra kr fan!