2007-11-11, 22:33
Medlem
john_does avatar
Har en fundering på att beställa från pellefanten.

Vilket utav dessa tre betalningssätt rekommenderar ni?

1. Europe - Unregistered (not recommended - no warrantee) (3-5 days) £7.75
2. Europe - Registered (signed for) (3-5 days) £ 12.00
3. Europe - Expresse (1-3 days) £ 30

3:an känns lite väl dyr och det känns som att det inte skiljer allt för mycket mellan 1:an och 2:an. Så det lutar ju åt alternativ 2.

Hur skulle ni bedömma risken med att bli av med ett cubensis growkit, typ fastnar i tullens giriga klor eller motsvarande?

Edit: glömde sätta ut pris på alternativ 3.
2007-11-11, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av john_doe

3:an känns lite väl dyr och det känns som att det inte skiljer allt för mycket mellan 1:an och 2:an. Så det lutar ju åt alternativ 2.

Hur skulle ni bedömma risken med att bli av med ett cubensis growkit, typ fastnar i tullens giriga klor eller motsvarande?

Jag tror inte vi ska nämna nån beställning hit och dit för det kan ju va så att snuten tittar in då och då för att se om några beställt från pelle sen där efter kanske dom chansar på turen och lägger en peng på söka genom post...en teori jag har men...
2007-11-11, 23:44
Medlem
THC_människa: That's just stupid
2007-11-11, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sab
THC_människa: That's just stupid

Varför...?
2007-11-12, 00:04
Medlem
Polisen övervakar Flashback, de läser att någon/några nånstans i sverige har beställt och omfördelar resurser just pga de här ordrarna.
Du ser själv inte några hål i detta?

Om polisen/tullen ökar hur mycket post de kollar beror det säkerligen på t.ex. att svamp kommer sluta säljas och att man då kan anta en ökad försäljning.
Inte att två tre stycken skriver att de har beställt på Flashback.
2007-11-12, 00:15
Bannlyst
Citat:
Polisen övervakar Flashback, de läser att någon/några nånstans i sverige har beställt och omfördelar resurser just pga de här ordrarna.
Du ser själv inte några hål i detta?

Om polisen/tullen ökar hur mycket post de kollar beror det säkerligen på t.ex. att svamp kommer sluta säljas och att man då kan anta en ökad försäljning.
Inte att två tre stycken skriver att de har beställt på Flashback.

Jo jag förstår dig.
Men just nu bara 2-3 sen kanske 20 då är det kanske helt annat, Men jag är bara orolig att folk ska börja skriva att dom har beställt/vill beställa(jag ångrar)
Men hoppas du förstår min tanke iaf.
2007-11-12, 00:18
Medlem
Mjo, men jag tror att polisen har mycket bättre koll än folk tror. De finns bara inte resurser för att stoppa alla droger som kommer från posten från olika länder.
2007-11-12, 00:23
Bannlyst
Citat:
Mjo, men jag tror att polisen har mycket bättre koll än folk tror. De finns bara inte resurser för att stoppa alla droger som kommer från posten från olika länder.

Okej najs.
2007-11-12, 11:04
Medlem
john_does avatar
Okej, dumt att skriva att man ska beställa.

Men skulle någon vänlig själ kunna svara på mina frågor som ställdes tidigare?
2007-11-12, 12:11
Bannlyst
Citat:
Okej, dumt att skriva att man ska beställa.

Men skulle någon vänlig själ kunna svara på mina frågor som ställdes tidigare?

Jag har iaf avbokad innan det vart ny status...så no shrooms for me.
2007-11-12, 13:06
Bannlyst
Citat:

Har alltid tagit alternativ nr.2 när jag har beställt. Har gått hur fint som helst, utom senaste gången, då kom det aldrig fram.
2007-11-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Har alltid tagit alternativ nr.2 när jag har beställt. Har gått hur fint som helst, utom senaste gången, då kom det aldrig fram.

min näst senaste beställning kom aldrig fram när jag tog alternativ 2, tidigare har jag haft två st som kommit fram, och nu idag damp det ner ett brev i postlådan, det var min 4e beställning, och idag fick jag mail om att fanten hade skickat min 3e order igen, så andra gången gilt på den då kanske

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in