2006-05-17, 15:21
Medlem
mishimas avatar
Det är svårt att gnälla på Poker, spel och dobbel. Det måste vara ett av de skötsammaste forumen på FB. Sällan någon tråd som flyttas eller låses. Moderatorerna har ett enkelt jobb. Skötsamma människor som hänger där.
Citera
2006-05-17, 16:56
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är svårt att gnälla på Poker, spel och dobbel. Det måste vara ett av de skötsammaste forumen på FB. Sällan någon tråd som flyttas eller låses. Moderatorerna har ett enkelt jobb. Skötsamma människor som hänger där.

Men det är väl ingen som gnäller på innehållet i delforumet poker, får du det till det så kanske du skall läsa tråden igen. Frågan gäller namnsättningen av forumet och att det är en inkonsekvens mellan olika forum.
Citera
2006-05-17, 17:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Men det är väl ingen som gnäller på innehållet i delforumet poker, får du det till det så kanske du skall läsa tråden igen. Frågan gäller namnsättningen av forumet och att det är en inkonsekvens mellan olika forum.

Vad jag menar är att det är meningslöst att ändra på ett forum som fungerar så bra.
Citera
2006-05-17, 17:59
Bannlyst
Citat:
Vad jag menar är att det är meningslöst att ändra på ett forum som fungerar så bra.

Det är ju ingen större ändring som egentligen kommer påverka så mycket.
Citera
2006-05-17, 18:50
Medlem
Hispers avatar
Citat:

Menar du att det skulle fungera sämre bara för att man ev. tillämpar en mer konsekvent namnsättning av forumen?
Citera
2006-05-17, 19:31
Medlem
lars-görans avatar
Det låter som en utmärkt idé!
Citera
2006-05-17, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lars-göran
Det låter som en utmärkt idé!

Visst är det!
Citera
2006-05-18, 06:51
Bannlyst
Titta bara på alla felplacerade trådar som har uppkommit inatt!
Citera
2006-05-18, 12:06
Medlem
TBKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olletraskarpå
Titta bara på alla felplacerade trådar som har uppkommit inatt!

lol, ja de var nog det värsta jag sett. vilka tomtar det finns . Nu till mitt lite mindre seriösa förslag, varför inte droppa hela poker avdelningen till ekonomi, alla verkar ju ha samma avkastning som galna optioner kan ge, men med standard avvikelsen som rätefonder har . Annars tycker jag nog att ditt förslag låter rätt bra, men jag bryr mig inte så jävla hårt.
Citera
2006-05-19, 19:57
Bannlyst
Poker, spel & dobbel borde således, som namnet antyder handla om poker, spel & dobbel men tydligen så är trådar om poker felplacerade om dom startas i det forumet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in