Citat:
Hur många här föredrar att älska med sin partner eller dejt istället för att bara dunka på sedan rulla över när ni är klara och se akten som något roligt och skönt?
Hur många träffar/pratar med en person innan ni blir intima?
Folk är sjuka i huvudet idag egentligen. Köper sex av horor och barn. Betalar för att sexvideochatta med kvinnor. Reggar sig på alla möjliga sexsidor och ser folk som något man bara knullar med.
Det har utvecklat något slags kvinno och manshat där det enda man ser den andra könet som är för att knulla med.
Jag hårddrar allting nu. Det är inte fullt såhär illa men jag vill generalisera fram poängen.
Porren är grundorsaken till detta beteende.
Hur många träffar/pratar med en person innan ni blir intima?
Folk är sjuka i huvudet idag egentligen. Köper sex av horor och barn. Betalar för att sexvideochatta med kvinnor. Reggar sig på alla möjliga sexsidor och ser folk som något man bara knullar med.
Det har utvecklat något slags kvinno och manshat där det enda man ser den andra könet som är för att knulla med.
Jag hårddrar allting nu. Det är inte fullt såhär illa men jag vill generalisera fram poängen.
Porren är grundorsaken till detta beteende.
Av lite olika skäl levde jag som singel efter en separation för drygt 15 år sen, och utan sex fram tills förra året.
Inte intresserad av någon regelrätt relation, jag vill vara singel men ändå ha tillgång till bra och säkert sex. Skulle jag falla huvudstupa för någon man så är jag beredd att omvärdera mitt val av singel, men än så länge trivs jag med bara mitt eget sällskap.
Så jag träffar någon man nu och då för att få tillgång till bra sex, utan att ha en en regelrätt relation, men såklart pratar vi en hel del innan vi ens träffas och har sex, och jag träffar samma man så länge vi båda är nöjda med upplägget.
Jag kan kollar på porr någon gång emellanåt om jag vill få lite mera driv, eller tillsammans med en man, men inget jag måste ha, men lite kul som krydda ibland.
Men, jag var vuxen innan porren var så lättåtkomlig via nätet, så är inte uppvuxen med porr som en del yngre är idag.