2025-03-17, 14:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Undrar egentligen vem den här mannen som ska ha skickat över 200 sms till Frida Karlsson är?
Citera
2025-03-17, 16:56
Medlem
En man i 65-års åldern åtalas för att skickat över 200 sms med kränkande innehåll och befunnit sig utanför Karlssons bostad.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/qPwrPE/frida-karlsson-uppges-ha-blivit-stalkad-65-arig-man-atalas
Citera
2025-03-18, 15:57
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
En man i 65-års åldern åtalas för att skickat över 200 sms med kränkande innehåll och befunnit sig utanför Karlssons bostad.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/qPwrPE/frida-karlsson-uppges-ha-blivit-stalkad-65-arig-man-atalas
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/wgLjn1/frida-karlssons-stalker-forfoljde-henne-i-elva-manader-hade-7000-bilder

Thomas Bodström försvarsadvokat

Han brinner verkligen för att hjälpa perversa gubbar
Citera
2025-03-18, 22:53
Medlem
Frida Karlsson het? Hon är fan definitionen av s k "mid".

5/10, möjligen svag 6/10 under rätt omständigheter.
Citera
2025-03-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Det finns säkert en hel del som onanerar till Frida Karlsson. Jag personligen kan inte klandra er. Hon är otroligt fin och vacker.

Obegripligt att så många går igång på henne. Totalt intetsägande utseende. Ändå hör man överallt om hur otroligt snygg hon är. Jag fattar inte. Går jag ut på stan en vanlig tisdag eftermiddag ser jag 50 tjejer som är snyggare.
Citera
2025-03-21, 17:47
Medlem
Triremers avatar
Jag finner henne extremt söt. Hon är helylle, har bra energi, ger järnet och är sockersöt.

Det är just hennes positiva och glada personlighet som gör henne extra söt.

Hade hon sett ut som hon gör men varit en sur bitch hade hon inte varit lika tilltalande.
Citera
2025-03-21, 19:48
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Obegripligt att så många går igång på henne. Totalt intetsägande utseende. Ändå hör man överallt om hur otroligt snygg hon är. Jag fattar inte. Går jag ut på stan en vanlig tisdag eftermiddag ser jag 50 tjejer som är snyggare.
Vad kan det komma sej tro att så många tycker hon är vacker, men inte du?
Kan ju bero på att människor tycker olika, men jag personligen tycker hon är otroligt vacker, det är förresten hela det svenska damlandslaget i skidor, även om hon är skönheten och Jonn är solstrålningen med den största karisma någon kan uppnå
Citera
2025-03-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Vad kan det komma sej tro att så många tycker hon är vacker, men inte du?
Kan ju bero på att människor tycker olika, men jag personligen tycker hon är otroligt vacker, det är förresten hela det svenska damlandslaget i skidor, även om hon är skönheten och Jonn är solstrålningen med den största karisma någon kan uppnå

Bra fråga. Min smak brukar inte skilja sig nämnvärt från genomsnittet men i det här fallet gör det tydligen det av någon anledning.

Kan ju vara som någon sa här ovan att energin/utstrålningen är vad som gör det. Jag tittar inte på skidåkning och har bara sett henne på bild vad jag vet. Möjligt att jag skulle ändra uppfattning något om jag såg henne live eller i rörlig bild. Men utifrån stillbilder förstår jag verkligen inte grejen.
Citera
2025-03-24, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktflugor
https://www.domstol.se/angermanlands-tingsratt/om-tingsratten/aktuellt/veckans-forhandlingar/

De finns plats för 6h men de står att de beräknas ta 4. De är nog ifall de behöver lägga in en paus efter Fridas förhör tex. Eller om annat drar ut på tiden.

Man kan ju beställa ut olika handlingar också.

Du har ingen om gubben det gäller?
Citera
2025-03-25, 09:21
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan

Man blir nyfiken på vem denne gm är. Kan nån lägga ut namnet!
Citera
2025-03-25, 18:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Man blir nyfiken på vem denne gm är. Kan nån lägga ut namnet!

Måste vara en komplett dåre. Frida lär ha noll intresse av en pervers gubbe på 65.

Blir intressant när FUP eller åtal kommer ut.
Senast redigerad av Mullret 2025-03-25 kl. 18:44.
Citera
2025-03-26, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
FK ser bra ut förutom att hennes anorektiska fradgatuggande under loppen får vem som helst att vilja spy.
I övrigt om dreglet ej hänger i draperier runt munnen så räcker det att höra henne säga en mening för att förstå att det inte är jordens smartaste kvinna.
Vips så spelar utseendet ingen roll längre för ja visst kan man av sympati för kvinnligheten ligga med henne men på lång sikt kommer din hjärna långsamt implodera för att slutligen dö när ni försöker prata. Det krävs mental styrka för att föra en någorlunda kvalificerad konversation med ngn vars känslor sitter på utsidan och orden flyger utan minsta eftertanke. Söt men nej tack.
du behöver nog inte oroa dig .Hon är inte minsta lilla intresserad av dig 😂 sen som du resonerar så är ju inte du heller smartaste kniven I lådan direkt . Så är.nog fruktansvärt svårt och jobbigta att försöka ha en normal konversation med dig också !! Snacka om att kasta sten I glashus 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in