2026-08-28, 04:20
Medlem
Håller med om att det kan vara ett problem att vara kort, speciellt att få respekt från andra.
Ett bra exempel är när man går på gångbanan och möter en person som går på samma sida, vem ska vika/byta sida först?
Oftast är det den kortare, men det går faktiskt göra en del åt detta som kort man.

Tex kan man träna upp sig och bli mindre rädd för fysisk kontakt.
Jag här 173 men ser jag en grövre kille på 165 och som ser ut att ha attityd så aktar jag fan på mig.
Tänk er paulo roberto eller nån annan som går som om dom blivit rövknullad men faktiskt också kan slåss, såna personer aktar sig dom flesta för.

Att tjejerna tycker du är ful för att du är kort kan man inte göra så mycket åt, du tycker väl också att en kvinna som är 5cm längre än dig blir mindre attraktiv pga det?
Citera
2026-08-28, 10:27
Avslutad
Ja det är ett stort problem att du är kort. Det tydar på att du fick dålig näring under uppväxten och är underutvecklad. Men om du är snygg ändå så spelar det ingen roll.

Människor är attraherade till hälsa. Det betyder att du fick god näring när du va i magen, att dina förfäder var starka och så vidare. Om du är kort finns det fortfarande saker att förbättra för att du skall lyckas. Bara att ignorera detta faktum om du är mycket kort och försöka det bästa du kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in