2006-05-15, 20:25
Medlem
Ja..... av någon anledning så kan jag inte posta längre med min egentliga användare, så för att få klarhet i detta så var jag tvungen att skapa en ny, tillfällig användare. Min huvudsakliga profil är "ollebull". Jag har skickat ett pm till admin för ca 2 veckor sedan men ej fått svar. Maila helst ett svar eller kanske om det går pm till min ollebull-profil. Det skulle vara tråkigt om jag skulle vara avstängd...?
Citera
2006-05-15, 20:57
Medlem
Men ollebull är ju inloggad just nu
Citera
2006-05-15, 20:59
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Men ollebull är ju inloggad just nu

Problemet var att han inte kunde posta, inte att han inte kunde logga in. Om jag förstod saken rätt

Tyvärr har jag ingen aning om vad problemet är, ser inget konstigt när jag kollade på din profil iaf.
Citera
2006-05-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Problemet var att han inte kunde posta, inte att han inte kunde logga in. Om jag förstod saken rätt

Tyvärr har jag ingen aning om vad problemet är, ser inget konstigt när jag kollade på din profil iaf.
När jag läser hela inlägget ser jag...
Citat:
Ursprungligen postat av c.a.o
Det skulle vara tråkigt om jag skulle vara avstängd...?
(avkortat för din skull)
Citera
2006-05-15, 21:05
Medlem
Citat:

Hmm.. visst är jag inloggad som ollebull just nu (sitter och läser lite). Såhär står det om jag ex. ska besvara ett inlägg:

ollebull, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Inte för att jag postar ihjäl mig på fb (ca 200 inlägg på 2 år), men jag tycker inte att det skulle vara någon anledning att stänga av mig. Jag vet fler personer som har postat mindre än mig under längre tid.
Citera
2006-05-15, 22:22
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
När jag läser hela inlägget ser jag...
(avkortat för din skull)

Och som jag sade så såg jag inget konstigt när jag kollade på hans profil, med andra ord är han inte bannad, vilket också skulle synas som hans titel om han vore det.

Ska ta upp det i Outlaw och kolla om någon har en aning om vad som står på.
Citera
2006-05-16, 16:30
Medlem
Citat:
Och som jag sade så såg jag inget konstigt när jag kollade på hans profil, med andra ord är han inte bannad, vilket också skulle synas som hans titel om han vore det.

Ska ta upp det i Outlaw och kolla om någon har en aning om vad som står på.

Tackar.
Citera
2006-05-16, 16:32
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c.a.o
Tackar.

Det är inte så att du har bytt email-adress nyligen och glömt att konfirmera?

Det verkar vara det som problemet kan tänkas vara vid första anblick.
Citera
2006-05-16, 19:33
Medlem
Citat:
Det är inte så att du har bytt email-adress nyligen och glömt att konfirmera?

Det verkar vara det som problemet kan tänkas vara vid första anblick.

Jo. Den mailadress som jag hade förut har jag inte använt på flera år och är förmodligen stendöd. Men är det så att om jag byter email, så skickas en bekräftelse till min gamla mail??? I så fall lär det ju vara kört. Jag har i alla fall inte fått någon bekräftelseförfrågan till min nya....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in