Citat:
Ursprungligen postat av
maallgan
Precis som i gamla tiders Afrikanska diktaturer (de vågade aldrig åka utomlands eftersom de då genast fick statskupp) så har tydligen Tobias Andersson försökt kuppa bort Åkesson medan han var i Thailand!
https://www.dn.se/sverige/okanda-maktstriden-inom-sd-larmet-gick-till-akesson-i-thailand/
Inte mer än rätt åt Åkesson och hans anhang då de själva tog makten i partiet genom en kupp. Det är väl därför de är så rädda att själva bli bortkuppade.
Skulle inte sakna den lönfete fan om han försvann från den politiska scenen. Ekonomisk har han väl fyllt sina lador så någon nöd lär det inte gå på honom.