2020-11-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRRaul
Oseriös OP när man tar upp specifika tokens samt tramsar runt på olika trådar, bara tiden kan utvisa om t.ex. HEX är en scam eller inte, just nu så är det inte en scam.
Om du nu ska göra en seriös tråd, utgå då från fakta och inte från vad du själv tycker och anser.

Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Finns inget att förstå, kritiken innehåller bara personangrepp och ingen saklig bemötande av din kritik av HEX. Det ligger i sakens natur att det fungerar just nu, annars skulle det inte finnas nåt att vattna ur. Man kan inte vattna ur något som redan från början är värdelöst.

Tack för din sammanfattning.

Skönt att några här iallafall har lite vett i pannan. HEX är den höst presterande valutan i år men folk ger den noll respekt. Övriga användare här på FB verkar vara ett gäng fattiga & korkade tolvåringar som tycker pratar ner saker för att det är trendigt. Amazon & Apple var också trendigt att hata på en gång i tiden.
Senast redigerad av klosor6 2020-11-10 kl. 17:20.
Citera
2020-11-10, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klosor6
Skönt att några här iallafall har lite vett i pannan. HEX är den höst presterande valutan i år men folk ger den noll respekt. Övriga användare här på FB verkar vara ett gäng fattiga & korkade tolvåringar som tycker pratar ner saker för att det är trendigt. Amazon & Apple var också trendigt att hata på en gång i tiden.

Hur står det till med läsförståelsen klosor?
Du vet att extrapris roastar er hex-shillers, inte mig?
Citera
2020-11-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Hur står det till med läsförståelsen klosor?
Du vet att extrapris roastar er hex-shillers, inte mig?

Min läsförståelse är så bra att en doktorand i litteratur skulle se ut som en 5-åring näst intill mig.
Citera
2020-11-11, 11:17
Medlem
SvenskHODLers avatar
Citat:
Inte så smart att roasta HEX i och med att vi har gått up 260x sedan början på 2020 medans Bitcoin har gått upp 3x? haha!
Vi vet redan att du helt ologiskt misstar "Pris gå upp" för "legit projekt" ... Isåfall var OneCoin det mest legit projekt någonsin.
Citera
2020-11-14, 12:28
Medlem
Den Schweiziska kryptobanken Sygnum erbjuder nu staking av Tezos. Någon insatt i Tezos som har någon fundering angående framtiden för Tezos?
Citera
2020-11-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
Vi vet redan att du helt ologiskt misstar "Pris gå upp" för "legit projekt" ... Isåfall var OneCoin det mest legit projekt någonsin.

Bitcoin ansågs vara en Scam tills priset gick upp. Inget märkvärdigt har ändrats med Bitcoin från en tekniskt ståndpunkt.
Citera
2020-11-16, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer

+1

han kommer troligtvis förlora allt i nästa shitcoin, jag har sett det hända så många gånger
Citera
2020-11-18, 06:01
Medlem
Citat:
Bitcoin ansågs vara en Scam tills priset gick upp. Inget märkvärdigt har ändrats med Bitcoin från en tekniskt ståndpunkt.
Av vem? Dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksugerkuk
+1

han kommer troligtvis förlora allt i nästa shitcoin, jag har sett det hända så många gånger

Aa, sant. Lite sorgligt dock.
Varje ny bullcycle så kommer det nya oerfarna som tror de hittat guld och så småningom blir brända på uppenbara scams. But that's life..
Citera
2020-11-20, 05:25
Medlem
Citat:
Av vem? Dig?

Du är så skum..
Citera
2020-11-20, 11:37
Medlem
Citat:
Du är så skum..

Men vad kul att du kommit fram till det!
Richard Heart är verkligen skum. Påminner lite om valfri amerikansk TV evangelist. Eller hur? Precis den typen av människa jag vill ge alla mina pengar!
Citera
2020-11-21, 04:37
Medlem
Citat:
Men vad kul att du kommit fram till det!
Richard Heart är verkligen skum. Påminner lite om valfri amerikansk TV evangelist. Eller hur? Precis den typen av människa jag vill ge alla mina pengar!

Hur sällan får du ligga egentligen?
Citera
2020-11-21, 17:59
Medlem
Citat:
Hur sällan får du ligga egentligen?

Ifrågasätt inte din ledare!
Jag har ju lovat dig att jag ska ge dig sälj-signalen innan vi dumpar hex. Håller du på såhär måste jag göra det utan att du är med på båten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in