2020-11-07, 06:46
Medlem
Henriksss avatar
Han kommer fortsätta som president 4 år till.

https://newsvoice.se/2020/11/trumps-...evisa-valfusk/

Trump sa nyligen ”we already won” och nu vet vi varför.
Trump visste att valfusk var planerat och har sett till att avslöja.
Nationalgardet är på plats och arresterar inblandade personer i detta nu.
Årets bästa nyhet enligt mig!
Citera
2020-11-07, 06:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Du tror inte ens själv på vad du säger. Du har till och med startat en tråd där du spekulerar i hur lång tid det tar innan Biden avgår.
I går och även i förrgår så trodde jag at the race was over, men ju mer jag har läst om detta val och ju mer info jag har fått om hur valet genomfördes så är jag övertygad om att valfusk har varit en viktig faktor. Och i vanliga så skall det väldigt mkt till för att kunna övertyga mig om ngt som inte är 100 procent fakta.

Jag startade tråden om Biden/Kamala eftersom att chansen är ju givetvis stor för att Biden blir vald som POTUS, även om valresultatet avgörs i HD.
Citera
2020-11-07, 06:50
Medlem
twoeggss avatar
Han kommer ta en pause och spela golf i 4 år, sedan komma tillbaka till valet 2024.
Citera
2020-11-07, 06:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag startade tråden om Biden/Kamala eftersom att chansen är ju givetvis stor för att Biden blir vald som POTUS, även om valresultatet avgörs i HD.
Den som vinner valet blir POTUS, oavsett om det sker normal väg eller via HD som i valet 2000. Du tror alltså att bevisningen om valfusk troligtvis inte kommer räcka till?
Citera
2020-11-07, 06:54
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Biden har helt enkelt inte levererat. Han är sinnesförvirrad och håller ständigt låg energi. Covid var enbart flyt för hans del. Han kommer inte bli omvald eftersom knappt någon röstade för honom, utan emot Trump. Jag menar till och med att han kommer avgå i förtid och släppa fram Harris som president.

Han är iaf populär nog att tom döda människor tog sig till valurnorna för att lägga en röst på honom.
Citera
2020-11-07, 06:55
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Han är iaf populär nog att tom döda människor tog sig till valurnorna för att lägga en röst på honom.
Så ser det ut i varje val. Inget unikt för detta år. Omräkningar gör extremt sällan någon skillnad.
Citera
2020-11-07, 06:56
Medlem
RajtInIHetluftens avatar
Citat:
Som sagt, vänta och se.
Nu skall du inte vara sådan, bara för att din LEDARE "skitit i det blå skåpet"!
Vad tror du att han pysslar med om ca 6 månader?
Har han mer att ge eller är han uträknad?
Citera
2020-11-07, 06:58
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Han kommer fortsätta som president 4 år till.

https://newsvoice.se/2020/11/trumps-...evisa-valfusk/

Trump sa nyligen ”we already won” och nu vet vi varför.
Trump visste att valfusk var planerat och har sett till att avslöja.
Nationalgardet är på plats och arresterar inblandade personer i detta nu.
Årets bästa nyhet enligt mig!
Nog för att du uppenbarligen trollar, men att du inte ens lyckats få till en fejkkälla är skrattretande dåligt.
Citera
2020-11-07, 06:59
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Den som vinner valet blir POTUS, oavsett om det sker normal väg eller via HD som i valet 2000. Du tror alltså att bevisningen om valfusk troligtvis inte kommer räcka till?
Korrekt. Men valet i 2000 var inte klart förrän det avgjordes i HD, Gore kunne mkt väl ha vunnit fram med sin sak då om han inte gav upp så tidigt som han gjorde, många politiska kommentatorer menar än i dag att Gore gav upp presidentvalet 2000 för tidigt i HD. Detta kommer sannolikligen inte Trump att göra. Huruvida bevisen om valfusk räcker till eller ej, är omöjligt för mig att kunna svara på.
Citera
2020-11-07, 07:06
Medlem
RajtInIHetluftens avatar
Citat:
Korrekt. Men valet i 2000 var inte klart förrän det avgjordes i HD, Gore kunne mkt väl ha vunnit fram med sin sak då om han inte gav upp så tidigt som han gjorde, många politiska kommentatorer menar än i dag att Gore gav upp presidentvalet 2000 för tidigt i HD. Detta kommer sannolikligen inte Trump att göra. Huruvida bevisen om valfusk räcker till eller ej, är omöjligt för mig att kunna svara på.
Ponera att fusk skulle ha förekommit...
Vem skulle försöka sig fram på den vägen?
Nu SKALL ni skriva om vad Trump gör om 6 månader och framåt!
Citera
Medlem
EastAreaPapists avatar
Trump TV? Han skulle ju definitivt få tittare.
Citera
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Så ser det ut i varje val. Inget unikt för detta år. Omräkningar gör extremt sällan någon skillnad.

Men dåså, då är det väl helt ok då, eller vad är det du vill ha sagt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in