2006-05-15, 08:40
Medlem
apskeletts avatar
och här är hon:

http://www.marzenakamizela.com/

bilden från expressen finns f.ö. en bit ner på sidan
Citera
2006-05-15, 09:01
Medlem
Megaforces avatar
Snygg tjej men jag har då aldrig hört talas om det namnet..
Citera
2006-05-15, 09:05
Medlem
apskeletts avatar
enligt brittisk press är hon polska i 20årsålder, enligt svensk en 32årig svenska..

jag litar på britterna
Citera
2006-05-15, 09:38
Medlem
aldrig hört talas om...

Ser polsk ut...
Citera
2006-05-15, 09:41
Medlem
apskeletts avatar
för sakens skull:

Citat:
14 May 2006
MAN CITY DAN IN AIR RAGE ROW
By Piers Eady

EX-England soccer star Danny Mills helped cabin crew restrain a beautiful model who went berserk on a transatlantic flight.

Mills, 28, and a pal acted after the woman was said to have bitten a stewardess in an air-rage incident. Witnesses said she was shouting, trying to grab wine and dancing on her seat on Heathrow to New York flight on Friday.

Polish Martini model Marzena Kamizela, who is in her 20s, got aggressive when staff told her to sit down and be quiet. The crew then begged passengers for help.

Manchester City star Mills said: "We were astounded by the way this woman was behaving. We had to hold her down so they could apprehend her and tie her to her seat."

The pilot made a detour to an RAF base in remote Goose Bay, Canada, where Kamizela, who has worked for Versace, Lamborghini and starred on the cover of Cosmopolitan, was taken off and arrested. The plane was three hours late in New York.
Citera
2006-05-15, 09:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
för sakens skull:

Länken fungerar inte för mig

Edit: Tack så mycket för att du klistrade in artikeln istället

Är det någon som har hört talats om tjejen förut?
Citera
2006-05-15, 09:50
Medlem
Nulles avatar
Ja, där kan man verkligen snacka "stjärnmodell". En sökning på hennes namn ger tre (3) träffar på två (2) olika webbplatser, varav en är den ovan länkade (av en händelse alldeles nyöppnad). I termer av kändisskap får den här kvinnan JennieGBG att framstå som värsta Paris Hilton.

Angående hennes ålder och medborgarskap ser hennes medlemsprofil på travellerspoint.com ut så här:

marzena kamizela
28
london, United Kingdom
Member since 25th Nov 03
Citizenship: Sweden

http://www.travellerspoint.com/member_profile.cfm?user=cloud
Citera
2006-05-15, 09:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Ja, där kan man verkligen snacka "stjärnmodell". En sökning på hennes namn ger tre (3) träffar på två (2) olika webbplatser, varav en är den ovan länkade (av en händelse alldeles nyöppnad). I termer av kändisskap får den här kvinnan JennieGBG att framstå som värsta Paris Hilton.

Angående hennes ålder och medborgarskap ser hennes medlemsprofil på travellerspoint.com ut så här:

marzena kamizela
28
london, United Kingdom
Member since 25th Nov 03
Citizenship: Sweden

http://www.travellerspoint.com/member_profile.cfm?user=cloud

Vad skönt att jag inte är ensam om att inte veta vem människan är
Hon verkar vara en c-kändis för tillfället men det är klart all pr även negativ sådan är ju bra pr i modellbranchen
Citera
2006-05-15, 09:54
Medlem
Bultmans avatar
Jag tycker man titt som tätt läser om hur modeller ställer till bråk på flygplan, finns det någon speciell orsak till detta fenomen?
Citera
2006-05-15, 09:58
Medlem
Henkeeee-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bultman
Jag tycker man titt som tätt läser om hur modeller ställer till bråk på flygplan, finns det någon speciell orsak till detta fenomen?

Uppblåsta egon redan från början + kokain. Litet utrymme tillsammans med pöbeln.
Citera
2006-05-15, 10:23
Medlem
davidoffs avatar
Nagon som vet vilken argentur hon jobbar for?
Citera
2006-05-15, 10:26
Medlem
Magnums avatar
Hoppas mobilfilmerna det står om hamnar på nätet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in