Citat:
Ursprungligen postat av
jnilsson
Ehhh… "Det officiella organet". Det är ett magasin. Du kan uppenbarligen inte mycket om golf.
Artikeln är skriven av samma författare, Rick Reilly, som skrivit boken som diskuterades. Det är alltså samma källa, inte någon annan, oberoende källa.
Notera att John Daly fick "sanningen" om Trumps golffusk serverad men svarade direkt: "No, that's Bill Clinton".
Trump har skilt sig ett par gånger, säkerligen vänstrat och get därför inte intrycket av att ha utpräglat hög conscientiousness. Conservatives har dock som grupp hög conscientiousness och fuskar därför i mindre utsträckning (golf, äktenskap, val) än Liberals. De har en gud som ser dem.
Samhällen där religionen kollapsar brakar ihop av denna anledning. Som Sverige.
Vet inte mycket om golf???
Snälla lilla vännen, du har ingen aning!!!
Utan att gå in för mycket på detta, då det är off-topic, så kan jag i alla fall säga att jag är singelhandikappare och har så varit i över 20 år.
Att jag skriver att golf.com är ett officiellt organ beror dels på att detta är en del av "8AM Golf", och också fungerar som officiell kommunikationsplattform för en del utvalda aktörer i golfvärlden. Det är dessutom en ansedd tidskrift med en hel del tyngd i det dom skriver. Detta till skillnad från dig och dina Trumpers-kollegor i denna tråd.
Att John Daly svarar som han gör beror ju på att han och Trumpen är kompisar. Alla andra berättar historier om hur Trumpen fuskar när han spelar golf, det är en av golfvärldens sämst bevarade hemligheter.
Om man som Trump fuskar i Golf, så fuskar man naturligtvis också i det mesta annat man gör.
En gång fuskare, alltid fuskare!