2020-12-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Fast det är så att det har framkommit att åtminstone somliga faktiskt har rapporterat till ansvariga på plats direkt. Det vet man om man har besvärat sig med att ta reda på lite om det man så låtsassjälvsäkert "diskuterar".

Nej det har ju inte det, i alla fall inte som någon av organisationerna varken noterat, fört vidare eller agerat på.
Samtliga inblandade organisationer(inklusive partiernas egna) säger att inget fusk anmälts eller upptäckts av dem.
Allt är efterhandsuttalanden.

Citat:
De har fått skriva på affidaviter.
Domstol har de inte kommit till ännu (om någonsin).
Detta är en för het potatis för somliga att klara att hantera så de intalar sig att det inte finns istället.

En affidavit har litet eller inget bevisvärde. Det kan man få vem som helst att skriva under.
Den stora frågan är att om alla dessa vittnen nu finns och talar sanning, varför används de inte?
Man har haft flera chanser till detta. T.ex. så har ju fall varit uppe i rätten där man hanterat frågor rörande observatörerna och valarbetarna.
Men ändå har inga av dessa vittnen presenterats för rätten.

Du kan glömma direkt det där som vissa påstår att det sparas till SCOTUS. För så fungerar det inte.
Man får nämligen inte hänvisa till nya omständigheter eller ny bevisning om man haft tillgång till den under tidigare rättegångar.
Har man inte påstått ett visst fusk och använt tillgänglig bevisning i lägre instanser så får det inte användas i senare instanser.
2020-12-01, 00:46
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag har länge haft klart för mig att Trump och hans fans drömmer om att se Nancy Pelosi, paret Clinton, paret Obama m fl hängda, helst offentligt. Det behövde ingen öppet bekräfta för mig.

Associationerna till Vilda Västern och gammaldags lynchningar finns med i bilden för det här högergänget.
Nej, nej, nej! Det vill vi absolut inte vara med om. Några kanske (bäst jag inte säger vad jag tycker om dem).
Har fusk i stor skala och förräderi begåtts så vill man att de får stå till svars och döms om bedömda skyldiga.
2020-12-01, 00:46
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Enligt hearingen i Arizona är det ju så att maskinerna inte "bara räknar". Har du inte sett vittnesmålen om att maskinerna räknar med fractions. Data tyder på att man ställt in maskinerna på att räkna en Bidenröst som 1.3 och en Trumpröst som 0.7; så mycket för "bara räknar".
Men varför fick man då samma resultat när man räknade pappersrösterna?
2020-12-01, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Enligt hearingen i Arizona är det ju så att maskinerna inte "bara räknar". Har du inte sett vittnesmålen om att maskinerna räknar med fractions. Data tyder på att man ställt in maskinerna på att räkna en Bidenröst som 1.3 och en Trumpröst som 0.7; så mycket för "bara räknar".

Men då skulle inte antal valsedlar stämma med antalet röster vid en kontrollräkning.
Stickprov(som man gjort i AZ) skulle väldigt snabbt visa på en sådan avvikelse.
2020-12-01, 00:50
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyWood
Trump: 88,9 miljoner följare på twitter

Biden: 20,1 miljoner följare på twitter.

Trump: Faktor 0,826 (73,5 miljoner röster/ 88,9)

Biden: Faktor 298,7 ( 80 miljoner/20,1)

Detta är ännu en faktor som visar hur orimligt valresultatet är. Det är inte så att Biden ökat särskilt mycket heller i antalet twittrare efter valet.

Touche. Det finns inte en enda statistik detalj som talar för Biden. Det är därför han redan nu har en fot ur dörren..
2020-12-01, 00:51
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Militären räddar ju detta totalt. Hundratals team inblandade enligt överstern. Denna operation har varit massiv! Sen i Augusti har de hållit på och avlyssnat alla kablar och datortrafik! Denna bevisföring är ju mycket bättre än t.om den i pennsylvaninen! Live nu!

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/live-stream-video-arizona-state-legislature-holds-hearing-rudy-giuliani-jenna-ellis-stolen-election- 11-eastern/?ff_source=Twitter&ff_campaign=websitesharingbutto ns

Jag hörde det också, vilket skulle kunna stöda den information att 20.000 noga utvalda personer med militär tystnadsplikt av USAs 13 eller 17 IC samarbetat att gillra fällor. Att de har fusket eller snarare förräderiet på film, band osv och kunnat följa det i realtid.

Finns all bevis de behöver för att krossa förräderna behövs ingen deal med Biden och hans familj.

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
För att du kan ljuga utan att få problem när du vittnar utan att göra det under ed, vittnesmål blir inte viktiga fören de faktiskt görs under ed inför en domare eller polis som rapporterar in vittnesmålet.

Grejen är dock den, vill man faktiskt att det ska bli något av det hela så måste det tas juridiskt annars är det bara PR och inget annat.

Du menar samma data som Powell presenterade?

Den data som visade sig vara samma saker som domare redan hade kastat ut?

Eller för den delen när Rudy själv står inför domare och säger att man inte yrkar på "fraud"?

Har du ens lyssnat på huvudvittnenas vittnesmål?

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Överste Phil Waldron har vittnat om att han sett Dominion koppla upp sig mot Frankfurt. Han bekräftar öven att maskinen som använts är ett "derivat" av Smartmatics maskiner.

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/arizona-voter-fraud-witness-army-col-phil-waldron-confirms-dominion-communicating-frankfurt-election -day-video

Han sa också att hans manskap kan ta fram all information på maskinerna, även efteråt. Som jag förstod det så lär det inte behövas eftersom de kunde se och dokumentera fusket i realtid.

Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Ponera att man nu bortser från allt det andra som också visat på valfusk.

Men hur kan man lyssna på hearingen i Arizona och INTE tro att valfusk har skett? Hur tänker man när man t. ex. lyssnar på vittnesmål från folk som haft förstahands erfarenhet av software-programmet som Dominion använder?

Nog för att man kan ha sympatier för Demokraterna och avsky Trump å det grövsta men någonstans måste man väl ändå tycka att målen inte helgar alla former av medel. Det är ju faktiskt vidrigt att sen skriva här att det inte finns någonting alls som tyder på valfusk.

Jag tror det är två typer. Den ena är aktivisterna som antingen av ersättning från tex i förlängningen Soros sitter här och den andra är hjärntvättad vänsterliberala 7K-idioter som hatar Trump över allt annat, eftersom de lärt sig det i MSM.

Som Rudi sa, han har vänner som är demokrater och de kan tycka olika politiskt men de äcklas och upprörs över valfusk. Majoriteten av både demokrater och republikaner är anständiga ärliga människor som inte vill ha fusk, även om egna sidan gynnas. Jag tror det är samma sak i alla länder i väst, även Sverige. Dessa hearings och försök att komma till domstol är att få ut budskapet att man rensar ut korruptionen från båda sidorna. Det är något alla kan samlas under. Trump är förhoppningsvis precis hjälten vi hoppades han skulle vara. Det här ryktet som kom 2016 att höga militärer planerade en statskupp men vände sig till Trump att bli POTUS och inifrån krossa korruptionen kan mycket väl visa sig vara sann.

Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Inga certifieringar hjälper, om Trump och hans team sitter på solida bevis och är hundra på att det har förekommit fusk så kommer vi få se insurrection act inom snart framtid. Om han inte har några solida bevis kommer det fortsätta såhär framöver.

Överstens vittnesmål kändes solitt. De sitter garanterat på all information de behöver. Sättet de gör detta på är för att informera folket. MSM och Big Tech gör allt de kan för att undanhålla hela världen information om vad som verkligen sker och vad som verkligen skett. Jag gissar att det är slutet för Big Tech och MSM i sin nuvarande form. Har det skett ett förräderi och Big Tech/MSM aktivt döljer och kommer med desinformation om vad POTUS och DoD hittar/gör så kan jag mycket väl föreställa mig att alla tillgångar för ägarfamiljerna konfiskeras. Det är inte capital punishment för valfusk, men kan vara för förräderi.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Dom är utbytta.

Alla röster som inte maskinen klarar av att läsa läggs åt sidan för en okulärbesiktning(sharpie-gate och optisk läsare som ställs om). Hela batcher byts ut, röster läggs till utan kuvert. använd fatasin istället.

Det jag har listat ovan behöver inte omfatta någon större organisation.

Har för mig att översten nämnde det också.
2020-12-01, 00:51
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Nej det har ju inte det, i alla fall inte som någon av organisationerna varken noterat, fört vidare eller agerat på.
Samtliga inblandade organisationer(inklusive partiernas egna) säger att inget fusk anmälts eller upptäckts av dem.
Allt är efterhandsuttalanden.

En affidavit har litet eller inget bevisvärde. Det kan man få vem som helst att skriva under.
Den stora frågan är att om alla dessa vittnen nu finns och talar sanning, varför används de inte?
Man har haft flera chanser till detta. T.ex. så har ju fall varit uppe i rätten där man hanterat frågor rörande observatörerna och valarbetarna.
Men ändå har inga av dessa vittnen presenterats för rätten.

Du kan glömma direkt det där som vissa påstår att det sparas till SCOTUS. För så fungerar det inte.
Man får nämligen inte hänvisa till nya omständigheter eller ny bevisning om man haft tillgång till den under tidigare rättegångar.
Har man inte påstått ett visst fusk och använt tillgänglig bevisning i lägre instanser så får det inte användas i senare instanser.
Såklart du säger så, inget oväntat. Du tror på vad du vill förstås. Själv tänker jag fortsätta läsa och lyssna och gör mina egna bedömningar av det jag ser, tack.
Litar inte på dig, du är läskig, så svara mig inte något mer.
2020-12-01, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyWood
Trump: 88,9 miljoner följare på twitter

Biden: 20,1 miljoner följare på twitter.

Trump: Faktor 0,826 (73,5 miljoner röster/ 88,9)

Biden: Faktor 298,7 ( 80 miljoner/20,1)

Detta är ännu en faktor som visar hur orimligt valresultatet är. Det är inte så att Biden ökat särskilt mycket heller i antalet twittrare efter valet.

Det visar inget alls annat än att Trump är mer underhållande.
Bidens twitter används knappt medan Trumps är som en freak show varje dag.

Jag följer t.ex. Trump. Alla mina politiskt intresserade vänner och även några som inte ens är politiskt intresserade gör det också.
Men varken jag eller några av mina vänner gillar Trump.
Så från min och mina bekantas vägnar har du 0 av ca 20st som följer Trump på twitter som inte på något sätt är för Trump.
2020-12-01, 00:53
Medlem
Angelripper4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Men då skulle inte antal valsedlar stämma med antalet röster vid en kontrollräkning.
Stickprov(som man gjort i AZ) skulle väldigt snabbt visa på en sådan avvikelse.

De tog ju upp i hearingen att rösterna hade decimaler.
2020-12-01, 00:54
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Nu har Tony Evers skrivit under och Wisconsin är officielt certifierat och elektorerna är utnämda. Därmed har alla stater som varit föremål för rättstvister blivit certifierade.

Nästa viktiga datum att se fram emot är om en vecka den 8:e December då safe harbor deadlinen har inträffat. Då har tiden officielt runnit ut för team Trump att kunna göra något.

https://twitter.com/marceelias/status/1333550350293458946?s=19
https://twitter.com/marceelias/status/1333551137652428801?s=19

Inte enligt Bob Spindell

To clarify, today the Wis Elec Com Chair will “make determination” of elect & recount - NOT A “CERTIFICATION” allowing party 5 days to file appeal of this Determination. After resolution of appeal only then can WEC Commissioners meet to certify election. Will keep you informed

https://twitter.com/bobspindell/status/1333491712837234691?s=21
2020-12-01, 00:54
Medlem
Citat:
Såklart du säger så, inget oväntat. Du tror på vad du vill förstås. Själv tänker jag fortsätta läsa och lyssna och gör mina egna bedömningar av det jag ser, tack.
Litar inte på dig, du är läskig, så svara mig inte något mer.

Säger inte att du skall lita på mig. Men fråga dig själv varför du skulle lita på helt främmande människor som inte vågar stå för sitt ord i en domstol.
2020-12-01, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelripper4
De tog ju upp i hearingen att rösterna hade decimaler.

Vad har det med saken att göra?
Hade man manipulerat siffrorna på det sätt som påstås hade det upptäckts direkt vid stickprov.
Nu har ingen sådan avvikelse förekommit därmed kan man utesluta den typen av manipulering.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in