Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Ja det var verkligen som att baka en hyfsad tårta och sen avsluta hela bakverket med att garnera toppen med en stor stinkande bajskorv.
Hur i helvete tänkte de?
Om man ska försöka göra en positiv tolkning så tänkte de så här: "Och så tar vi in Freddan som ett alibi han är ju transa och då kan ingen kritisera oss för att vi inte är inkluderande - och dessutom är han kritisk till islam och då kan han säga vad han vill om det för ingen vågar hoppa på en transa i det här debattklimatet då skickar vi ut Nina och väsa lite om transfobi mellan sina KOL-hostningar."
En negativ tolkning som jag själv favoriserar skulle se ut ungefär så här: "Var hälsade mina vänner i Sions tecken! Mitt namn är Carolina Neuding. Nu ska jag äntligen se till att avlägsna den där blonda halvnazisten Arpi från sin position på SVD. Han har ju kritiserat vårt nya könsöverskridande människoideal som vi modellerat efter vår hemliga gudom Shekinah - som ska bli föredöme för alla barn i detta land genom indoktrineringen på dagis - som Arpi har kritiserat. Men jag låtsas nu vara hans vän och ger han lite shekiner och ber honom kanske sätta upp någon tråkig teaterpjäs som ingen normal människa ändå orkar se. Det var ju vad vi gjorde med Cervenka. Mina kära vänner av Sion på Expo får i sin tur göra ett ordentligt smutskastningsjobb så att det bara är några få läsare som orkar leta sig till våran tidning. Sedan ska jag se till att skrämma iväg dem för alltid med att låta Marisol löpa fullständigt amok i spalterna. Det är tredje gången jag kör det här tricket nu och det fungerar alltid lika bra. Självklart kommer vi att se till att våra vise sions äldre Dan Korn och Eli Göndör får hetsa ordentligt mot islam. Men vi kommer naturligtvis aldrig att avslöja för de dumma gojerna vem som släppte in muslimerna till att börja med!"
/Johan