2022-12-05, 03:47
Bannlyst
Vi vet alltså att demokraterna och biden regimen som inte kan ses som legitim nu står inför en watergate liknande skandal. Frågan är varför media är tysta? Biden borde avsättas direkt.
Citera
2022-12-05, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Vi vet alltså att demokraterna och biden regimen som inte kan ses som legitim nu står inför en watergate liknande skandal. Frågan är varför media är tysta? Biden borde avsättas direkt.

Men var det inte så att media just hade börjat skriva om det?

Finns det någon juridiskt kunnig person som har sammanfattat vad Joe Biden förmodligen är skyldig till?
Citera
2022-12-05, 07:24
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24

En större del i skandalen är väl delvis hur de styr nästan all massmedia totalt, därav att man kan hålla på som man gör utan att bli synade och dömda för sina brott.
Citera
2022-12-05, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
En större del i skandalen är väl delvis hur de styr nästan all massmedia totalt, därav att man kan hålla på som man gör utan att bli synade och dömda för sina brott.

Vad exakt är det för brott det rör sig om?
Citera
2022-12-05, 08:34
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Du förstår väl att det är Putin och inte Navalnyj som bestämmer vad som skrivs i Ryssland och CCP i Kina. Det är Biden och hans vänner i Usa och Europa istälket och stora delar av världen och vad som censureras och vad som sägs vara "ryska hackningar" ......
Oj du menar att Biden styrde över Trump när han var president med? Eller har du bara lite dålig koll på tidsperspektivet?
Citera
2022-12-05, 08:38
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Vad exakt är det för brott det rör sig om?

Nu är jag inte heller speciellt juridiskt bevandrad så avstår från att försöka ge mig på några brottsrubriceringar men även för den helt oinsatte är det ju uppenbart att det finns en del att välja på. Let me know om du hittar någon bra sammanfattning från sakkunnig
Citera
2022-12-05, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
Nu är jag inte heller speciellt juridiskt bevandrad så avstår från att försöka ge mig på några brottsrubriceringar men även för den helt oinsatte är det ju uppenbart att det finns en del att välja på. Let me know om du hittar någon bra sammanfattning från sakkunnig

Kan du inte tala om vad du tänker på som är så uppenbart då?
Citera
2022-12-05, 09:18
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Kan du inte tala om vad du tänker på som är så uppenbart då?

Penningtvätt och korruption i första hand antar jag, pedofili verkar högst sannolikt också.
Citera
2022-12-05, 09:54
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Om du läser igenom mina tidigare inlägg så kommer du hitta både en källa till tråden som diskuteras samt vad jag skrivit om saken.

Nu har jag samt ett flertal andra begärt svar angående detta med dina egna ord men vi ser inte ut att få något svar från dig vilket är talande. Det minsta man kan begära är väl en egenkomponerad text där du redogör för dina slutsatser? Kan du inte ta avstånd från censur och åsiktmanipulation i dom ledande sociala medierna istället? Kan du inte ta avstånd från att politiker eller chefer på sociala medier skall avgöra vad folk skall få veta och vilken information dom skall delges? Det enklaste saken i världen borde vara att ta avstånd från detta men istället så låtsas du att detta inte hänt men har det hänt så har andra sidan gjort samma sak fast ingen har fått reda på vad det är. Du har helt enkelt inget annat att komma med för det har inte förekommit någon manipulation i den skala som vi redogör här i tråden som fått negativa verkningar på demokraterna i USA eller på progressiv åsiktsbildning. Vad vi ser är resultatet av en politisk fusion av dom ledande representanterna för dom sociala medierna och ledande demokrater som lett till omfattande angrepp på konservativa representanter i åratal där den politiska debatten blivit begränsad. Varför skall inte alla åsikter få samma möjligheter att lyfta i samhällsdebatten? Varför kan man inte argumentera istället för att censurera?
Citera
2022-12-05, 10:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Nej, det du länkar har inte med saken att göra. Och jag tycker det är märkligt att skylla Trumps förlust på allt och alla. Nu tror du alltså att Biden hade förlorat om användare på sociala medier kunnat sprida en länk i ~två veckor. Alternativt om det var tillåtet att sprida material från ett Hunter Bidens "perverterade crack-kokain-sextape-email".
Opinionsundersökningar har visat att att en avgörande del av de som röstade på Biden hade avstått att göra det om dom hade känt till Laptop-affären.
Citera
2022-12-05, 10:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Den ledande teorin idag säger att dumbfuck Donald Blump hade vunnit valet med en landslide of which humanity have never seen before om Huntersagan hade fått spridas ohindrat.
Ja, opinionsundersökningar visar detta. Finns länkat tidigare i tråden.
Citera
2022-12-05, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ja, opinionsundersökningar visar detta. Finns länkat tidigare i tråden.

Opinionsundersökningar vet man inte om man kan ta på allvar alla gånger. Jag skulle hellre vilja se ett par tre fyra advokater uttala sig om Joe Bidens ekonomiska brott. Finns det något sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in