2020-10-24, 21:28
Medlem
Punschrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Om du som bögälskare missat att det skett en jävla massa mord via anonymt förestående bögsex så är du ju fan bara dum i huvudet.
Det finns en enorm risk, den visste bögen om.
Som bög har man inte så jävla mycket val om man vill träffa någon. Fuck you.
Citera
2020-10-24, 21:30
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punschrullen
Som bög har man inte så jävla mycket val om man vill träffa någon. Fuck you.

Haha är du dum i huvudet på riktigt eller? Finns det inte bögbarer på i stort sett varannat gatuhörn numera?
Fuck you själv din jävla tomte.
Citera
2020-10-24, 21:33
Medlem
Punschrullens avatar
Citat:
Haha är du dum i huvudet på riktigt eller? Finns det inte bögbarer på i stort sett varannat gatuhörn numera?
Nej det finns det inte. Finns typ en i hela Stockholm tror jag? Plus ett par som är öppna en gång i veckan. Appar används även för dejting. Tycker du man förtjänar att bli mördad för att man är en bög och vill dejta?
Citera
2020-10-24, 21:45
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punschrullen
Nej det finns det inte. Finns typ en i hela Stockholm tror jag? Plus ett par som är öppna en gång i veckan. Appar används även för dejting. Tycker du man förtjänar att bli mördad för att man är en bög och vill dejta?

Stockholm har jag ingen koll på, men i Göteborg finns Gretas, Bee, Haket mfl. Har svårt att tro att Gbg skulle ha fler bögbarer än Sthlm?

Jag vet vad apparna används för.
Haha nej har jag sagt det eller? Du fattar ju helt klart inte vad jag skriver!
Citera
2020-10-25, 09:31
Medlem
borrizs avatar
Att slå ut ett rånoffer med en dos Skopolamin, detta är ett typiskt förfarande i Sydamerika. Förstår inte att detta skulle hitta till europa.
Användes för övrigt inte Skopolamin ett sanningsserum under första delen av 1900-talet?
Senast redigerad av borriz 2020-10-25 kl. 09:33.
Citera
2020-10-25, 11:22
Medlem
Citat:

Är bara dra ner byxorna i en mörk gränd för att få flertalet kukar i dagens Sverige!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in