2020-10-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
När börjar kärleksbombningen av BO? Handhjärtan över internet och gatan där dådet skedde belamrad av nallebjörnar med hjärtan?

Det var så klart synd om GM också som blev så kränkt av pappersteckningen. Kommer moskén han hängde i kärleksbombas?

Jämför med reaktionerna i västvärlden efter Floyds död.
Citera
2020-10-17, 18:34
Medlem
Märkligt.
Alla vita människor ska stå till svars för allt som någonsin skett under historien, vi ska straffas för brott begångna för generationer sedan.
Men, islamister är ALLTID ensamma gm, trots att det de gör har fullt stöd i deras handbok koranen och behöver aldrig stå till svars för sina handlingar som grupp.
Vänsterlogik när den är som bäst?
Citera
2020-10-17, 18:43
Medlem
WriteMasterTMs avatar
En massa invällande religiösa fanatiker försöker bura in oss i ett åsiktsfängelse och skapa åsiktsdiktatur.
Det här är början på att pracka på oss islamisk diktatur. Och islamisera europa.
Det är dags att slå tillbaka och riva ner diktaturen de försöker bygga upp.

Massiv tapetsering av alla väggar och websidor med bilder på mohammed.
Om man vill gå ett steg längre kan man "orena" alla platser för muslimer att beträda.
Tex socialbyrån :-)

Var får man tag i bilderna ?
De borde sättas upp överallt som en manifestation för yttrandefrihet.

Lagstifta om att orena alla livsmedel för muslimer att äta eller dricka så att de tvingas fly ut ur europa ? ? ?
Eller svälta ihjäl.
Bacon-kaffe på alla kafeer med en baconmolekyl i kaffet. Märks inte på smaken men skrämmer bort musslor.
Den islamiska religionens kryptonit.
Senast redigerad av WriteMasterTM 2020-10-17 kl. 18:54.
Citera
2020-10-17, 18:51
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WriteMasterTM
En massa invällande religiösa fanatiker försöker bura in oss i ett åsiktsfängelse och skapa åsiktsdiktatur.
Det är dags att slå tillbaka och riva ner diktaturen de försöker bygga upp.

Massiv tapetsering av alla väggar och websidor med bilder på mohammed.
Om man vill gå ett steg längre kan man "orena" alla platser för muslimer att beträda.
Tex socialbyrån :-)

Var får man tag i bilderna ?
De borde sättas upp överallt som en manifestation för yttrandefrihet.

Absolut! Jag har förresten målat en karikatyr av Mohammed idag. Helt i akrylfärg. Tänk om man fick upp dessa vid tex soc, bibliotek och simhallar. Annars kanske man kunde hänga upp lite bacon här och där så de känner sig orena.
Citera
2020-10-17, 18:52
Medlem
Begicks attacken i ett muslimsktätt område?
Citera
2020-10-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Samtidigt kan man ju respektera deras religion och inte avbilda deras profet. Folk måste förstå eller borde förstå att för dom troende är en religion är överstående allt annat. Tron kommer att stå framför det som är etiskt och moraliskt fel för oss. Och nej jag försöker inte förminska det brutala vidriga mordet.... Jag säger bara en sanning ifrån ett annat perspektiv.

Motiv är ifrån en Annans icke troende perspektiv sinnessjukt men för dom troende helt logiskt. Därmed inte sagt att alla troende skulle göra det. Men att avbilda deras profet är haram. Och jag tycker man aggiterar dom med avbildningar hit och dit.

Fast om man inte kan leva i ett modernt samhälle så har man ingenting i Europa att göra.
Islam som totalitär våldsideologi och muslimer har helt enkelt inte i Europa att göra, de sprider enbart död och olycka omkring sig.
Varför ska vi respektera en religion och människor som vill oss illa, vi bör snarare bekämpa avskrädet.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2020-10-17 kl. 18:58.
Citera
2020-10-17, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Lika lite som att man ska protestera mot alla muslimer och en religion pga en ensam dåres verk
Är det en ensam dåres verk då?
Jag tycker det känns som ett rätt genomgående mönster.
Citera
2020-10-17, 19:04
Medlem
BekraftadNegers avatar
Satt på tunnelbanan nyss bakom två yngre killar (hej killar om ni läser, jag med jätteskägget ) som diskuterade den här tråden. Dom spånade fram olika idéer och den bästa tyckte jag var att åka runt med bil i "rätt" områden och kasta ut teckningar av profeten.

Låter som något vi skulle kunna göra i många områden. Vad kan man åka dit för? Nedskräpning? Har tyvärr ingen bil men printer och cykel i alla fall. Sugen att ge mig ut ikväll.
Citera
2020-10-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskneger
Är det en ensam dåres verk då?
Jag tycker det känns som ett rätt genomgående mönster.

Nej det är ju inte det.. det verkar ju vara ett tiotal gripna individer kopplade till någon moske. Så planerat av fler...
Citera
2020-10-17, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrelito
Nej det är ju inte det.. det verkar ju vara ett tiotal gripna individer kopplade till någon moske. Så planerat av fler...
Och inte första gången heller ett terrordåd inträffar efter att någon skymfat profeten.
Eller IS kalifat, det visade rätt genomgående vad de sysslar med osv osv.
Citera
2020-10-17, 19:11
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Är det bara jag som tycker det är fel att göra karikatyrer av deras profet? Det är det enda jag vill veta?

Tyvärr är du inte ensam Det finns tusentals med svenska rsom tänker som du och det är väl därför landet håller på att gå käpprätt åt helvete. Fega stackars krakar som på något sätt ska försöka hitta ursäkter för denna smutsreligion. Fega svenska jävla fittor som bara ser på när våra barn dör. Trodde Drottningatam var droppen men hör och häpna: gatorna fylldes med kärleksbombande fega svenskar som du. Så nä, det är nog många som tycker som du.
Citera
2020-10-17, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Märkligt.
Alla vita människor ska stå till svars för allt som någonsin skett under historien, vi ska straffas för brott begångna för generationer sedan.
Men, islamister är ALLTID ensamma gm, trots att det de gör har fullt stöd i deras handbok koranen och behöver aldrig stå till svars för sina handlingar som grupp.
Vänsterlogik när den är som bäst?

Har du missat att vänstern har gått från den kapitalistiska beskrivningen av maktordning till en som är ordnad efter ras? Där vita har placerats högst upp och därmed är fritt villebråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in