2026-01-29, 05:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mitnick89
Min erfarenhet när det gäller operatörer är att du får det du betalar för. Telia/Telenor är dyrt men du får iaf något för pengarna. Jag slänger alltid på luren när det ringer säljare och ska få mig att byta men en gång lyckas dom ringa just när jag betalat räkningen til Telenor och satt och tänkte: vilka griska horor som ska ha 449 kr mnd för typ inget.

Jag tackade ja till att byta och jävlar i min låda va FÔRbannad jag var dom kommande veckorna. Skiten jag byte til hadde 4G täckning i stan, så fort man åkte ut på landsbygden hadde man typ gprs. Givetvis var det så eftersom det här bolaget är "nytt och framåtriktat med landets bästa 4G täckning!" Grejen var bara att dom hadde inget 3G/2G nät så när man inte längre hadde 4G var det game over. Inte konstigt man kan ta 299 i månaden då.

Byte tilbaka til Telenor, til högre pris eftersom dom gamla endast gällde för gamla kunder, men det sket jag i. Lesson learned.

nej han kan inte säga operatör eftersom det inte hänt
alla operatörer har 4g
Citera
2026-01-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galonseck
nej han kan inte säga operatör eftersom det inte hänt
alla operatörer har 4g

I dag har dom säkert det men mitt svar är från 2020...
Citera
2026-01-30, 00:57
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Underligt att vissa operatörer saknas t.ex Mybeat, Lycamobile, Wifog och Universal Telecom

Njä... så konstigt är det ju inte, med tanke på att två av dem du saknar inte finns längre (Universal Telecom och Wifog)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in