2020-10-12, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Nja dom som kommer hit och säjer så vill ha vinterdäcken pålaggda på fälgar. Men det betyder kanske olika var i landet man bor skulle jag tro

Joda, sääääkert. Asta eller Ingrid (eller Gösta) kommer till dig och lägger ut det så. Säkert.
Citera
2020-10-12, 17:08
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Joda, sääääkert. Asta eller Ingrid (eller Gösta) kommer till dig och lägger ut det så. Säkert.
Jäpp så är det
Citera
2020-10-12, 17:10
Medlem
beardbraids avatar
Det är ju också ett säsongsjobb på verkstäder, man kanske kunde kvotera in fler tjejer? Jag är helt säker på att en massa unga tjejer söker dessa, men bara inte får jobbet pga sexistiska chefer.
Alla tjejer jag känner blir jätte-empowered av att stoppa in en baksnus som smakar bromsdamm och vägsalt mellan bytena. Man får dessutom grym Instagram-rumpa av att konka hjul hela dagarna.
Citera
2020-10-12, 17:22
Medlem
WordWarriors avatar
Dagens tecken på att vi lever i ett dårhus som är på väg ner för stupet. Man förundras över hur den här idiotin kan tillåtas fortgå så pass länge. En stöld av våra skattepengar desutom, vilket givetvis är själva poängen. Men vad är det för fel på svenskarna som inte sätter stopp för vansinnet? Totalförlamat imbecillt jävla cuck-folk.
Citera
2020-10-12, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Här kan man läsa att flera män än kvinnor byter däck på bilen. Kan det anses vara en könsdiskriminering mot kvinnor?

Vidare kan man läsa fäljande:

Behövs det införas genusutbildning på den fordonstekniska utbildningen på gymnasiet?

https://samnytt.se/undersokning-visar-att-nio-av-tio-som-byter-dack-ar-man-foraldrade-roller/

jag skulle bara säga att dessa "kvinnor" behöver beta cucks till att göra skitgörat och betala deras räkningar. det är därför man behöver ofullständiga feministiska och kommunistiska teorier, för att få som man vill.
Citera
2020-10-12, 17:57
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Även vad gäller bilkörning så är könsrollerna cementerade. T.o.m de blåhårigaste feministerna föredrar passagerarstolen och låter killen köra.
Citera
2020-10-12, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Dagens tecken på att vi lever i ett dårhus som är på väg ner för stupet. Man förundras över hur den här idiotin kan tillåtas fortgå så pass länge. En stöld av våra skattepengar desutom, vilket givetvis är själva poängen. Men vad är det för fel på svenskarna som inte sätter stopp för vansinnet? Totalförlamat imbecillt jävla cuck-folk.

Jag har åtskilliga gånger sagt till er, kom ner hit. Asien älskar Svenska män. Låt kärringarna gräva sin egen grav..
Citera
2020-10-12, 18:16
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Här kan man läsa att flera män än kvinnor byter däck på bilen. Kan det anses vara en könsdiskriminering mot kvinnor?

Vidare kan man läsa fäljande:

Behövs det införas genusutbildning på den fordonstekniska utbildningen på gymnasiet?

https://samnytt.se/undersokning-visar-att-nio-av-tio-som-byter-dack-ar-man-foraldrade-roller/

"Ansiktet utåt". Va? Kvinnor älskar uppmärksamhet. Snarare så att män gör jobbet, skiter i äran. Vill bara ha det gjort. Medans kvinnor ofta vill känna sig "duktiga".
Citera
2020-10-12, 18:51
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
"Ansiktet utåt". Va? Kvinnor älskar uppmärksamhet. Snarare så att män gör jobbet, skiter i äran. Vill bara ha det gjort. Medans kvinnor ofta vill känna sig "duktiga".

Så är det helt klart.
Citera
2020-10-12, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made

Japp, sanning. Vi vill bara att saker och ting ska funka.
Citera
2020-10-12, 19:37
Medlem
M Nordströms avatar
Kom på att tänka på en berättelse jag hörde från en kamrat till mig. Han berättade om en kamrat som är ihop med men vänsterfeminist. Han berättade följande: Dom skulle köra iväg till några bekanta på en fest och på väg dit fick dom punktering på däcket. Det var en kall ruggig novemberdag och för att

dom skulle kunna komma vidare var dom tvugna att byta däcket. Han betvingade sig ut i rusket och bytt däcket till reservhjulet som dom hade med sig. Sedan när dom var framme hos sina vänner så berättade han vad som hänt men då inflikade hans flickvän att det är bara vitt gubbslem som vill visa sin överlägsenhet som man att göra detta med däckbytet
Citera
2020-10-12, 19:38
Medlem
sommarlovs avatar
Min fru kan hänga tvätt och tycka att det är bra att jag vårdar bilen.
Nästa dag lagar jag mat och hon hjälper barnen med läxorna.

-Det behöver inte vara svårt eller märkvärdigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in