2021-04-02, 10:53
Medlem
Det är synd att deltagarna är så dumma att de inte lär fattar att de bör rösta på den som har störst chans att kicka ut VV (dvs Emelie eller Nardos i det här läget).

MEN å andra sidan är de ju dummare än så, så de förstår ju inte ens vilken vedervärdig person VV är, och de kommer sätta Alex mot henne med motiveringen att han är nyast osv.

Känner att jag redan är irriterad för att Vedervärdiga Världsvana Vickan lär få stanna i dårhuset.
2021-04-02, 10:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men va? Lyckan var ju gjord för honom förra året när han var iklädd kjol och sjalett. ”Jag passar som påskakäring!” *twerk twerk*

Jamen det har du rätt i! Dåså, då blir han nöjd
2021-04-02, 10:54
Bannlyst
Victoria ut, Madde kvar är min röstningen, oavsett dag.
2021-04-02, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror du verkligen att mesen Adrian tänker så?

Han prioriterar sin trygghet så han kommer alltid välja Nardos/Pedram när de sitter löst om han har makten att rädda någon.
Pedram sitter säkert han har räddat honom och Emelie också en gång. Tror han tänker så att han vill ha kvar den kommit närmast. När Vicky förstört spänningen genom att berätta att Nardos är populärast utanför huset så tror jag Madde sitter mindre säkert och någon han vill ha kvar. Skulle Emelie bli räddad igen av någon så tycker jag det är orättvist. Man kan inte förlita sig på sina kompisar hela tiden och inte ge det minsta tillbaka.
Senast redigerad av Ricardos 2021-04-02 kl. 11:02.
2021-04-02, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Spottade ut morgonkaffet med läpparna före

Jag hoppas också på att dom måste berätta inför gruppen. "Det är inget personligt men jag känner att jag klickat minst med..."

I samma veva som paktande blev tillåtet skulle de adderat att just orden ”klickat minst med” och liknande omskrivningar är ett regelbrott. 😤
2021-04-02, 10:55
Medlem
ovaxadbanans avatar
Hur bör man rösta för att ha kvar Victoria? Hon skapar drama och underhållning. Den som är minst populär är troligen Alex. Dock kan man enbart rösta på den man inte vill ska möta Victoria i röstningsduellen. 😒
2021-04-02, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Kolla appen, man kan rösta vem man inte vill ska bli vald🤦🏽‍♂️ HUR FAN har Madelelne 22%
För att folk fattar att Madde riskerar att åka mot VVV, och man hellre har kvar Madde än VVV, så då vill man att hon inte ska bli vald.

Inte rocket science direkt.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Hur bör man rösta för att ha kvar Victoria? Hon skapar drama och underhållning. Den som är minst populär är troligen Alex. Dock kan man enbart rösta på den man inte vill ska möta Victoria i röstningsduellen. 😒

Det är bara en ploj-omröstning, inte något som har betydelse egentligen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej är bara pga av bbpolizei och hennes jävla maffia som röstar på nardos dem hade röstat fram nardos som vinnare om det så var att käka bajs

Ja men då är hon väl omtyckt? Ifall alla de röstar på henne så kommer hon ju räddas oftast
Medlem
Vicotia: jag hoppas mina vänner där ute gör allt. Spelar ingen ROLL Victoria vi är fler än dina Influencer vänner.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan

Vi har ingen talan om detta.
Röstningen i appen är inget annat än koll för oss.
2021-04-02, 10:59
Medlem
icons avatar
Ut med Viktoria. Gammal skåpmat som apar efter de som hon vet är poppis. Hon tar efter Nardos och Simons uttryck och tonfall t ex. Bidrar inte med något nytt alls. Drama i all ära men ser hellre det unika för 2021 istället för en urvattnad repris av en förlorare från 2020.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in