2021-02-21, 13:21
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Vad är det som gör att många här har så mycket emot Joel? Jag tror att han är superpoppis hos vanliga tittare.

Vad jag anser är att han är en osäker tonårspojke som gör allt för uppmärksamhet, tycker sådant är tröttsamt och framför allt cringe. Detsamma gäller Nardos. Känns som fasader som byggs upp för att bli framtida influänzers
2021-02-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Det är ju ett spel i spelet, kommer Louie överleva?
Finns en chans att Simons beteende kommer ge honom en hjärtattack. Hans hälsa är verkligen oroväckande. Tycker att det är oansvarigt av BB att ta in någon som kan dö när som helst. Tänk om det kommer en utmaning som kräver lite kondition. Det kommer aldrig att gå.
2021-02-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Är inte vi vanliga tittare?
Haha okejdå. Men jag tror inte att åsikter och attityder hår på flashback är riktigt representativa för hela publiken riktigt.
2021-02-21, 13:24
Medlem
Dom har glömt stänga av kamerorna på sovrum 2, ingen mask ingenting på personen
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Vad är det som gör att många här har så mycket emot Joel? Jag tror att han är superpoppis hos vanliga tittare.
Han är omogen och störande. Nu i början vill jag se folk prata med varandra och se vilka som klickar. Men fan varje gång jag ser något intressant så dyker den där jävla Joel upp i bild och ska förstöra för alla. Det skulle ej vara några problem om han var intressant och kunde bidra med något men han är så jävla bögig som hindrar diskussioner med sina one-liners ''Nu ska vi prata om sex'' ''Nu ska vi prata om dig''. Jag spyr på den lilla skiten! Joel är som Mergim utan hans underhållande sidor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hehe, de gånger jag pallar raka blir det bara smalbenen. Har, precis som du, not too much going on there.

Någon som vet Kattis behåringsstatus?
Tror nog att vi inte vill tänka på Kattis behåring. Kommer att knäcka mig totalt av att fundera på den urskogen.
2021-02-21, 13:25
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

För att Joel är en potentiell våldtäktsman á la Tishko Ahmed.

* Han är falsk rakt igenom
* Talar med ljus fejkad röst
* Påstår att han är bög för att närma sig kvinnor
* Tafsar på kvinnorna på ett jävligt creepy sätt
* Hånglar med kvinnor fast han påstår att han är bög
* Sjuka sexuella tankar som ibland sipprar ur hans mun
* Låg IQ, på gränsen till efterbliven
* Extremt dåligt ordförråd
* Betahanne. En follower. Sheep. Kalla det vad ni vill, men han är en svag länk i flocken.

Nån får gärna bygga på listan...
2021-02-21, 13:25
Bannlyst
Citat:
Haha okejdå. Men jag tror inte att åsikter och attityder hår på flashback är riktigt representativa för hela publiken riktigt.

Han är en osäker liten fjolla som har skämt ut sin far. Han blockade Stephanie och Simon från att ha sex. Finns så mycket mer. Han är lika illa som Nardos.
2021-02-21, 13:26
Medlem
ollepolle90s avatar
För fem dagar sen gjorde facebookgruppen en omröstning och Judith hade nästan 500 röster varav Ponne 113 o Joel med 57 röster

Visserligen var det precis i början plus att Ponne har nog ramlat ner från andra platsen men Judith verkade bli poppis bland tittarna nästan direkt
2021-02-21, 13:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jag tror att Joel går hem hos tittare som bara ser avsnitten, han kommer ju med roliga kommentarer och är sådär lite komiskt virrig. I liven blir han dock rätt påfrestande när han som en liten 20-årig nippertippa ska ta över hela rummet, alla ska titta och lyssna på honom, osv.. Jag tror att deltagarna börjar tröttna lite på de tendenserna också, igår struntade t ex allihop när han ville styra upp en catwalk.. (Men jag ogillar honom inte direkt.)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Skulle gissa att de covidtestar alla som ska gå in i huset och som har kontakt med saker som ska in i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vad gjorde de för någonting?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in