2021-02-21, 12:53
Medlem
xrlpyts avatar
Vilken creepy mardröm Luis hade ofta tidigare i livet, om att han var liten och i Colombia, det blir mörkt och det hörs rop och skrik, och någon kommer in deras hem och säger att de ska gömma Luis på en säker plats, men när det blir ljust igen så upptäcker Luis att han är "gömd" ett glasskåp ("jag hade ändå blivit hittad" sa han), och sen vaknar han. Ew.
2021-02-21, 12:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De har ju Luis livsuppehållande uttag i sovrummet!

Men sladden räcker ju inte sååå långt men det verkar ha löst sig. Ser att Tess kör. Fattar inte varför de inte får ha en riktig dammsugare för så störande är det inte.
2021-02-21, 12:55
Bannlyst
25e mars fyller Stephanie år. Får man skicka in något till henne?
2021-02-21, 12:55
Medlem
herpesvårtas avatar
Pontus och hans fanboyande över Jesper alltså Han har rätt att Judith är en stor tittarfavorit dock!
2021-02-21, 12:56
Medlem
xrlpyts avatar
Luis konstaterar att de fått en ny dammsugare. "Ja!" svarar Tess glatt. Luis frågar om han ska ta över. "Nej!" svarar Tess lika glatt.

Hon är störd.
2021-02-21, 12:58
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vilken creepy mardröm Luis hade ofta tidigare i livet, om att han var liten och i Colombia, det blir mörkt och det hörs rop och skrik, och någon kommer in deras hem och säger att de ska gömma Luis på en säker plats, men när det blir ljust igen så upptäcker Luis att han är "gömd" ett glasskåp ("jag hade ändå blivit hittad" sa han), och sen vaknar han. Ew.

Stephs dröm var ännu värre tycker jag. Inte kunna röra sig och det börjar brinna i dörrkarmarna och elden sprider sig i rummet. Huuuu.

Kul att höra hur fel Katti och Ponne spekulerar om våra favoriter.
2021-02-21, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Stephs dröm var ännu värre tycker jag. Inte kunna röra sig och det börjar brinna i dörrkarmarna och elden sprider sig i rummet. Huuuu.

vad sa dem vilka trodde dem var favoriter
2021-02-21, 13:00
Medlem
Blaisens avatar
Förstår inte att Luis ens vågar röka när han har så svårt att andas. Jag tror dessutom att han har KOL.
2021-02-21, 13:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad sa dem vilka trodde dem var favoriter

Joel, Nardos och Judith. Hörde inte när Ponne sa Jesper. De tror att Joel är största favoriten.
2021-02-21, 13:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Grejen var ju att Luis dröm låter som något som kanske delvis hände när han var liten.
2021-02-21, 13:03
Medlem
Citat:
Joel, Nardos och Judith. Hörde inte när Ponne sa Jesper. De tror att Joel är största favoriten.

och ponne hade sett hela förra säsongen å inte lärt sig någonting från den säsongen
2021-02-21, 13:04
Bannlyst
Citat:

Judith känns ohotad. Nardos och Joel åker ut fortast möjligt.
Judith måste göra bort sig kraftigt för att inte vinna detta året. Hoppas dom andra får igång henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in