2021-03-25, 23:41
Medlem
gick emelie o la sig i sovrum1?
2021-03-25, 23:42
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Varför jämför vi Judith med ett av det häftigaste djuren vi har i världen = vithajen.

Hon liknar mer en överviktig sugfisk, som man köper till akvariet i den lokala djuraffären. Ifall ni bemödar er att googla bilder på en sådan.

Ruuudieee!
Välkommen! Vars har du hållit hus din gamle mongolidniggertattare? Jag har saknat dig.

Du menar sån där algätare? Dom är ju coola ju. Judith ligger nog mera åt det ryggradslösa molluskhållet till enligt min mening.
Hursomhelst vill jag ha ut Joel så fort som möjligt.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
ollepolle90s avatar
Diana Moseni som bl.a. var med i PH med 140k följare på Instagram har reagerat mot Judiths vardagsrasism mot Nardos och undrar varför BB inte reagerar. Jag skiter i pga vilken anledning fläskodjuret åker, men hoppas BB skiter på sig nu och kastar ut fettot eller ger auto. Trodde aldrig jag skulle skriva detta, men jag avskyr fläskfittan mer än blåvalen Amilia
Medlem
Citat:
WB

Det gamla vanliga.

Odjuret Juddan har redan provsmakat herpesmunnen Jaqueline, tog inte många timmar där.
Fick en "tillsägelse" av BB, när hon på eget bevåg började dra ner Tanjas fuktiga trosor.
Även Pedrot fick sig en varning. Dock vet jag ej för vad.

Emelie tuggar det vanliga tugget (jag förstår inte skånska, så du får fråga någon annan vad som hänt på den fronten) och Nardos har lugnat ner sig ett par varv med sina "EEEEEEYYYYY"

Alex är kärlekskrank i hartanden Emelie och han är helt oförstående varför Emelie flyr från honom.
Madeleine har smekt Adrians ben på utegården utan resultat i en hel timma.

Krut-Katti verkar brutit lårbenshalsen (min egen bedömning), men hon är ändå igång - med full ruljans!
Ifall jag missat något, fyll gärna i.

Over N Out

Underbar sammanfattning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Nardos är sååååå lik en person jag jobbat med, och denna kom jag inte överens med öht. Samma ansiktsuttryck, den jag jobbade med hade dåligare svenska än Nardos dock, samma passiva aggressiva, försöker vara lugn men det räcker bara att säga något personen gjort fel och så eskalerar allting.
Man kan knappt försvara sig för det bara maler och maler i truten på den andra, och man fattar inget. Afrikaner båda två, och ser likadana ut bara att Nardos är 20 år yngre.

Utan att ni känner mig, men kan ni förstå att det var svårt för mig att komma överens med en kopia av N?? Känns som bara några få enstaka människor i samma kaliber som henne och som inte förstår bättre är dom som kommer överens med henne.

Det heter sämre, inte dåligare. Om man nu ska anmärka andra människors språkkunskaper.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Så som Nardos är i huset är den Riktiga Nardos?
Och på utsidan där hon lever sitt liv är hon en falsk Nardos.
Eller fattar någon av er vad fan hon säger.
hehehe
Nardos är mytoman
2021-03-25, 23:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
WB

Det gamla vanliga.

Odjuret Juddan har redan provsmakat herpesmunnen Jaqueline, tog inte många timmar där.
Fick en "tillsägelse" av BB, när hon på eget bevåg började dra ner Tanjas fuktiga trosor.
Även Pedrot fick sig en varning. Dock vet jag ej för vad.

Emelie tuggar det vanliga tugget (jag förstår inte skånska, så du får fråga någon annan vad som hänt på den fronten) och Nardos har lugnat ner sig ett par varv med sina "EEEEEEYYYYY"

Alex är kärlekskrank i hartanden Emelie och han är helt oförstående varför Emelie flyr från honom.
Madeleine har smekt Adrians ben på utegården utan resultat i en hel timma.

Krut-Katti verkar brutit lårbenshalsen (min egen bedömning), men hon är ändå igång - med full ruljans!
Ifall jag missat något, fyll gärna i.

Over N Out

Tack käre vän.
2021-03-25, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Nardos är mytoman
Eller en skyllifrånare?
Medlem
Nu börjar horoskop-skiten igen så nu går jag och duschar.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Eftersom Adrian spelar , förstår inte att ni inte ser det. Det är så otroligt uppenbart han är verkar väldigt lost som person . Emelie har helt rätt om honom , skum på något sätt

Har också tänkt mycket på detta. Tycker han känns väldigt fejk mot madde på något sätt, medan hon ser kär ut på riktigt typ
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kan svära på att Nardos är samma dryga idiot på utsidan.

Tror inte Nardos har haft några personer runt henne där ute som fått henne att reflektera över hur hon själv beter sig i vissa situationer. Nu har hon det och kanske har hon insett att hon behöver förändras på vissa sätt och tycker det är skönt. Jag uppfattar henne så och att hon behöver mycket bekräftelse. Hon kanske vill ha någon form av kvitto på att hon är på rätt väg. Jag hoppas bara för hennes skull att hon inte ändrar på sig själv för någon annans skull utan hon gör det för sin egen skull.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Aha var det Tanja då med.
Ja man blev obekväm av att se det.
Nej då var det Emelie, tror det vart lite missförstånd med ”lillaflippen” där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem