2021-03-17, 00:12
Medlem
Mouchinos avatar
Men Pedram, du vågade inte säga nåt när hon var där din jävla pajas! Tess kan lika gärna dejta Thomas Dileva..
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-17 kl. 00:15.
2021-03-17, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gamnacken jämför sig med Taylor i fotboll
Pedros kunde ändå tänka sig att han var lite bättre än mössan... 😂😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ändå coolt att 152 cm Nardos har lyckats sätta sådan skräck i en massa fullvuxna män.

Sen tycker jag ju förstås att Nardos är ett efterblivet barn, men hon kör det fullt ut. Det går faktiskt att jämföra med att Katti lade sig raklång längs med målet i hockeymatchen; Nardos kör samma taktik men i det sociala samspelet med människor.
Avskräckt blir man ju varje dag av nardos. Har hon många syskon eller inga alls ?har hon föräldrar öht?
Vem har uppfostrat lilljäntan?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men Pedram, du vågade inte säga nåt när hon var där din jävla pajas! Tess kan lika gärna dejta Thomas Dileva..
Om nu Tess gillar mörkare killar med pondus och tuff attityd så finns det där ute för henne. Peddo är en störd människa som även hans bruschor bör ta avstånd ifrån.
Senast redigerad av kermith 2021-03-17 kl. 00:18.
2021-03-17, 00:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ändå coolt att 152 cm Nardos har lyckats sätta sådan skräck i en massa fullvuxna män.

Sen tycker jag ju förstås att Nardos är ett efterblivet barn, men hon kör det fullt ut. Det går faktiskt att jämföra med att Katti lade sig raklång längs med målet i hockeymatchen; Nardos kör samma taktik men i det sociala samspelet med människor.
Jag tror inte att någon är direkt rädd för henne. Är man ett uns smartare backar man och går vidare. Vad vinner man på att diskutera med en 10-åring. Ingenting.
2021-03-17, 00:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Men det är bra att det knakar mellan pedroz och Nardos, det är bara positivt.
Så sant
2021-03-17, 00:23
Medlem
Citat:

Det är väl lite så dom behandlar henne. Jag störde mig jättemycket på henne i början men det övergick snabbt i att jag mest tyckte synd om henne för att hon, likt Katti, känns så malplacerade och inte alls passar in i gruppen.

Dock inga jämförelser i övrigt mellan dessa två, Nardos spelar i en helt egen liga när det kommer till det sociala spelet. Schtåry?
Senast redigerad av Kiplagat 2021-03-17 kl. 00:29.
2021-03-17, 00:23
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ouff han är maffia.... Al Pacino, Robert fucking De Niro.. U wanna fuck with me, i gonna fuck with u.....

Vad fan gör du!? Snackar skit om Pedram fyfan vilken stil. Men men

Now I know
2021-03-17, 00:24
Medlem
Rädd för den dagen peddot ”ser svart” mot nardos och klappat till henne
Medlem
Citat:

Tror dom flesta inte är direkt rädd för henne men besparar sin huvudvärk.
Att vara instängd och diskutera med en korkad envis snorunge kommer inte leda någonstans.
Lyssnar man på Nardos hör man hur hon krigar för sin sak och ska alltid ha rätt oavsett om hon ska kriga för det hela dagen... Extremt lågbegåvad och besvärlig tjej....
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror inte att någon är direkt rädd för henne. Är man ett uns smartare backar man och går vidare. Vad vinner man på att diskutera med en 10-åring. Ingenting.

Japp, som att argumentera med en vägg.
2021-03-17, 00:26
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vad fan gör du!? Snackar skit om Pedram fyfan vilken stil. Men men

Now I know

Hahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto