2021-03-15, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thequeenofthehouse
idag börjar Ph*s*1 avsnitt,,drama direkt...Jämfört med tråk BB.,...In med HUNKAR nu!!!
Dock så får de dricka hur mycket som helst VARJE DAG och alla är i samma ålder och singlar klart det blir så. Där jag gillar Big Brother mer då det är ett annat koncept. Sen med PK TV4 så skickar dom ju in mindre alkohol än tidigare säsonger.

Däremot är det bara jag som tänkt på detta att det är få deltagare? 2006,2011,2012 var det väl mycket fler i början så blir ju mer drama. Eller har jag inbillat mig? PK 4an är ju för fega för mycket kaos.
2021-03-15, 14:00
Medlem
Så taggad på ikväll! Trots att jag börjar 05 imorn Hoppas att Tess ryker, annars Steph!
2021-03-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag är en fantastisk Blåvitt och Frölunda fan men röstar aldrig på något de lägger fram. Jag misstänker att om man har ett betalat abonnemang så väger den rösten tyngre än i gratisappen TV4 har. Jag får ofta upp att rösta igen i gratisappen men inte i betalappen. Det finns säkert en förklaring.
hejsan lilla grodan vart har du varit hela dagen då?
2021-03-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Den här texten dök upp hos spelbolagen..

” (Pengarna tillbaka om ingen åker ut den här veckan)”

Jag har aldrig sett att det stått så förut, så det finns fortfarande risk att ingen lämnar lr att Madde mullvad lämnar.

Det kanske blev för uppenbart att ingen kommer lämna ikväll när många skrev om att det inga odds fanns på deltagarna, så BB och spelbolagen fixade en deal för att finta oss!
Har stått så varje vecka hittils och även förra året, du kanske har bott under en sten? eller behöver besöka specsavers :=)
2021-03-15, 14:02
Medlem
xrlpyts avatar
Paneringen ser bränd ut, och potatisen har inte ens börjat koka. Pedram låter mer och mer stressad.
2021-03-15, 14:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag är en fantastisk Blåvitt och Frölunda fan men röstar aldrig på något de lägger fram. Jag misstänker att om man har ett betalat abonnemang så väger den rösten tyngre än i gratisappen TV4 har. Jag får ofta upp att rösta igen i gratisappen men inte i betalappen. Det finns säkert en förklaring.
Grodan tar action bra gjort!
Jaha ja vad blir det dag denna då??
En annan funderar på kolla på allt annat i afton än BB...
2021-03-15, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha bra Emsan!!! Jag tror att hon har friendzonat honom nu.. Det är nog lika bra. Han är hopplös.

Elleeer så är den lite mer retsamma jargongen de har nu en del av ett förspel, hoppas det byggs upp utav bara fan och att de till slut sexattackerar varandra
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie: - Han (Adrian) var orolig för mitt öga, aww..

edit: eller jag tror hon menade Adrian, men det kanske var testpersonen i annexet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Dock så får de dricka hur mycket som helst VARJE DAG och alla är i samma ålder och singlar klart det blir så. Där jag gillar Big Brother mer då det är ett annat koncept. Sen med PK TV4 så skickar dom ju in mindre alkohol än tidigare säsonger.

Däremot är det bara jag som tänkt på detta att det är få deltagare? 2006,2011,2012 var det väl mycket fler i början så blir ju mer drama. Eller har jag inbillat mig? PK 4an är ju för fega för mycket kaos.
OT men tanja berättade ju en kväll om hennes rhodos säsong äventyr det lät som hon var nära delirium
Medlem
StoriaiLs avatar
Varför gör han fisken nu redan när potatisen inte ens börjat koka
2021-03-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Paneringen ser bränd ut, och potatisen har inte ens börjat koka. Pedram låter mer och mer stressad.

ja han skulle ju vara klar för över 18 minuter sen så förtår att han är stressad
2021-03-15, 14:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Den paneringen är tydligen av hårt bröd såg när Madde höll på att krossa den!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in