2021-03-09, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nej fan. De ser sköna ut. Hon gjorde en ansats mot Angel Face men han tänker på vad prästen sade om flickors ondskefulla intentioner när han var korggosse. Prästen ville ha honom för sig själv i beskydd från denna helvetiska värld
När hon var på gymmet och gjorde små hopp så rörde de sig knappt. Så får för att para-phrase filmen Wedding Crashers: "They are built for speed, not comfort"
2021-03-09, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Fack vad jag älskar Tess nu. Hon är drottning. Hon mindefuckar Emelie och Nardos och dom går på det som små lättlurade dagisbarn.

Haha rolig du är om du seriöst tror att hennes syfte är att mindfucka dom. Hon vill ha Adrian och är jävligt desperat.
2021-03-09, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Och jag har fortfarande inte läst av om han ÄR helt jävla blåst eller om han SPELAR ett djävulskt spel.

Han är blåst.
2021-03-09, 01:28
Medlem
Nardos "Jag försöker dela med mig av min hjärna till Adrian" gällande Tess. Hon är fan bra nu Nardos.
2021-03-09, 01:29
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Fack vad jag älskar Tess nu. Hon är drottning. Hon mindefuckar Emelie och Nardos och dom går på det som små lättlurade dagisbarn.

Som ortens största hora på varenda ort hon flytt ifrån så vet hon ju hur spelet fungerar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Det roligaste är ändå att Adrian flörtar mer med Nardos än med dem två tillsammans.

Visst gör han det?! 😮
Medlem
den där lilla stekpannan kommer ju inte kunna steka den mängden mat
Medlem
Citat:

Tess kan fan inte ens fylla på en saltkvarn
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har inte sett Farmen sen Naken-Janne var med så vet inte alls vad man kan förvänta sig av temat. Är det slakt av djur och kärna eget smör? Tälja smörknivar och slevar?
Hoppas de är besök av Naken-Janne själv och Kristina.
Eller levande djur hade varit kul men då blir väl djurrättsaktivister upprörda.
Gissar på att dom ska öppna mjölkpaket och mäta upp mjölk och kanske tälja en grillpinne eller nåt.
Medlem
älskar Nardos shady blickar just nu När tess försöker flörta med Adrian. DÖÖÖR
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ingen som reagerar på att Nardos kokar pasta i odiskad kastrull. Vattnet är helt rött av gammal sås.
Gott.
Men ge dig nu konstapeln snälla rara, två inlägg om att pastavattnet är lite grumligt Gör la inget så länge inte kastrullen haft typ rå kyckling eller tonfisk i sig innan...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Samma här.
Jag börjar avsky Tess nästan lika mkt som jag spyr över Peddot 🤮 Hon har visat riktigt fula sidor av sig själv de senaste dagarna
Visst, när tittarna efterfrågade fler sidor från Tess så blev hennes slutsats att bröst och slida måste synas även vid müslin under frukosten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in