2021-02-17, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-petit-Kommunist
Känner för att skriva ett lite längre inlägg igen! Och det handlar om allt hat dom får!
Det finns bara en sak som jag kan förstå och det är hatet kring deras nya format. Det är tråkgit att det typ bara är avsnitt från studion absolut! men det är också bara det typ.

man märker ju att de har lärt sig och det är faktiskt mer alkohol! Kan vara så att de är alkohol 3 dagar i rad nu vilket är rekord.

Men faktum är ju att ingen kanal hade kunnat göra det mindre pk eftersom de antagligen hade fått massa anmälningar för det.

Jag tycker endå att tv4 gör ett bra jobb och tycker nästan synd om dom när de får så mycket hat.

Hat? det får dom väl inte (inte från mig iaf) men rejäl kritik ska dom ha, för dom har sabbat Big brother och lagt in massa jävla PK piss. Jag vill att Big Brother ska komma tillbaka hem till kanal 5 igen, inte för att det kommer bli som förr, för det kommer det aldrig bli. Men kanal 5 är inte lika PK och tolererar mer saker. TV4 har misshandlat Big Brother som program redan sen förra säsongen och då ska dom få kritik för det. Absolut inte hat. Kan berömma dom redan nu att det händer lite mer på liven hittills en vad det gjorde förra säsongen. Hoppas det håller i sig hela säsongen
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-02-17 kl. 16:05.
2021-02-17, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahaha ey för grovt för att vara du.

O det där med utseende och storleken, just i den här tävlingen är väl utseende och storlek samma sak?
Hahaha jag kände det när jag skrev det men kunde inte låta bli, var för fan öppet mål och jag är ju skyttedrottning. Är ändå för evigt bannad från PK-klubben sedan jag blev en flashbackare, så då kan jag väl lika gärna löpa linan ut.

Fast nej?? Om de faktiskt hade lyckats med klumpen och den blivit två meter hög så hade det ju inte spelat någon som helst roll att den var FUL?!?
2021-02-17, 16:04
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vidhåller att de är posörer

Tro de då.
2021-02-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hat? det får dom väl inte (inte från mig iaf) men rejäl kritik ska dom ha, för dom har sabbat Big brother och lagt in massa jävla PK piss. Jag vill att Big Brother ska komma tillbaka hem till kanal 5 igen, inte för att det kommer bli som förr, för det kommer det aldrig bli. Men kanal 5 är inte lika PK och tolerera mer saker. TV4 har misshandlat Big Brother som program redan sen förra säsongen och då ska dom få kritik för det. Absolut inte hat. Kan berömma dom redan nu att det händer lite mer på liven hittills en vad det gjorde förra säsongen. Hoppas det håller i sig hela säsongen

Kolla deras insta och facebook kommentarer. Absolut har det blivit mer pk! Men som sagt tror inte att tv5 hade gjort det bättre. Som jag har skrivit innan så är jag väldigt nöjd ifall det fortsätter såhär.

Bra deltagare också
2021-02-17, 16:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Hat? det får dom väl inte (inte från mig iaf) men rejäl kritik ska dom ha, för dom har sabbat Big brother och lagt in massa jävla PK piss. Jag vill att Big Brother ska komma tillbaka hem till kanal 5 igen, inte för att det kommer bli som förr, för det kommer det aldrig bli. Men kanal 5 är inte lika PK och tolerera mer saker. TV4 har misshandlat Big Brother som program redan sen förra säsongen och då ska dom få kritik för det. Absolut inte hat. Kan berömma dom redan nu att det händer lite mer på liven hittills en vad det gjorde förra säsongen. Hoppas det håller i sig hela säsongen

Synd att Stenbeck fick träfrack, hade blivit mindre PK på Viasat och de hade tagit en lite Trump folk.
Nu finns ingen som även tar över kan städa bort Woke. Sverige är passé.
2021-02-17, 16:06
Medlem
Citat:
Kolla deras insta och facebook kommentarer. Absolut har det blivit mer pk! Men som sagt tror inte att tv5 hade gjort det bättre. Som jag har skrivit innan så är jag väldigt nöjd ifall det fortsätter såhär.

Bra deltagare också

Ok. Vad får dom hat för då? har ingen koll där alls
2021-02-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Synd att Stenbeck fick träfrack, hade blivit mindre PK på Viasat och de hade tagit en lite Trump folk.
Nu finns ingen som även tar över kan städa bort Woke. Sverige är passé.

Ja mkt kunde man säga om Stenbäck. Men han gav folket det dom ville ha iaf
2021-02-17, 16:07
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha jag kände det när jag skrev det men kunde inte låta bli, var för fan öppet mål och jag är ju skyttedrottning. Är ändå för evigt bannad från PK-klubben sedan jag blev en flashbackare, så då kan jag väl lika gärna löpa linan ut.

Fast nej?? Om de faktiskt hade lyckats med klumpen och den blivit två meter hög så hade det ju inte spelat någon som helst roll att den var FUL?!?

Haha ja ibland måste man köra och gå på instinkt, så är det!!!!

Fast två meter hög är väl också en form av ett utseende? Det finns ju fler utseenden än ful.
2021-02-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ok. Vad får dom hat för då? har ingen koll där alls

men de berättar hur dåliga de e och kommenterar deltagare

låter inte så hemskt men tro mig
2021-02-17, 16:08
Medlem
haha tysnaden runt bordet när narkos sa att mammorna gick in med sina döttrar till ph
2021-02-17, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha tysnaden runt bordet när narkos sa att mammorna gick in med sina döttrar till ph

haha, dog av skrat
2021-02-17, 16:10
Medlem
Citat:
Känner för att skriva ett lite längre inlägg igen! Och det handlar om allt hat dom får!
Det finns bara en sak som jag kan förstå och det är hatet kring deras nya format. Det är tråkgit att det typ bara är avsnitt från studion absolut! men det är också bara det typ.

man märker ju att de har lärt sig och det är faktiskt mer alkohol! Kan vara så att de är alkohol 3 dagar i rad nu vilket är rekord.

Men faktum är ju att ingen kanal hade kunnat göra det mindre pk eftersom de antagligen hade fått massa anmälningar för det.

Jag tycker endå att tv4 gör ett bra jobb och tycker nästan synd om dom när de får så mycket hat.
Det är skillnad på "mycket alkohol" o "ofta alkohol" visst har dom fått alkohol i tre dagar men det är ca 4-5st 33cl öl per skalle vilket inte alls är någon supermängd. Inte nog med att det är 4-5 kanske bästa fall 6 burkar 33cl per person utan det värsta är att det är Tuborg Grön dom serveras, alkoholhalt 4.2%. Det är som att försöka sig på en fylla med ett sexpack 3.5or 500ml.

Jag hade gärna sett 4-5 lådor riktig öl och kanske två flaskor sprit för att röra om i grytan och se folks rätta sidor, bjuda på tjafs och bra tv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in