Citat:
Ursprungligen postat av
Le-petit-Kommunist
Känner för att skriva ett lite längre inlägg igen! Och det handlar om allt hat dom får!
Det finns bara en sak som jag kan förstå och det är hatet kring deras nya format. Det är tråkgit att det typ bara är avsnitt från studion absolut! men det är också bara det typ.
man märker ju att de har lärt sig och det är faktiskt mer alkohol! Kan vara så att de är alkohol 3 dagar i rad nu vilket är rekord.
Men faktum är ju att ingen kanal hade kunnat göra det mindre pk eftersom de antagligen hade fått massa anmälningar för det.
Jag tycker endå att tv4 gör ett bra jobb och tycker nästan synd om dom när de får så mycket hat.
Det är skillnad på "mycket alkohol" o "ofta alkohol" visst har dom fått alkohol i tre dagar men det är ca 4-5st 33cl öl per skalle vilket inte alls är någon supermängd. Inte nog med att det är 4-5 kanske bästa fall 6 burkar 33cl per person utan det värsta är att det är Tuborg Grön dom serveras, alkoholhalt 4.2%. Det är som att försöka sig på en fylla med ett sexpack 3.5or 500ml.
Jag hade gärna sett 4-5 lådor riktig öl och kanske två flaskor sprit för att röra om i grytan och se folks rätta sidor, bjuda på tjafs och bra tv.