2021-03-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Nardos leder omröstningen stort. Vad betyder detta tror ni? Har hon blivit mer populär bland tittarna nu?

nej verkligen inte mygel från cmore

och sen röstkupp från olika konton på instagram och facebook men dagen hon sitter lst flyger hon hem på 2 röda
2021-03-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33
Vem Röstade Ni Kvar? Rösta nedan!

http://www.strawpoll.me/42721193

Ser bra ut, synd att det inte bara var 89st som röstar
2021-03-01, 18:51
Medlem
Citat:
Nardos leder omröstningen stort. Vad betyder detta tror ni? Har hon blivit mer populär bland tittarna nu?

Många hör på Fb röstade på henne för de vill att hon ska få sin natt förstörd och det ska bli drama. Tror inte att alla fattade att man också gav henne en chans till immunitet.

Dessutom tror jag att hon har många som tydligt vill rädda henne, medan det inte finns någon solklar favorit bland övriga så rösterna sprids ut på fler när folk ska välja en.
2021-03-01, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Här har du rätt på en punkt. De har inga egna personligheter. De är stöpta i samma form.
Allt är nice and dandy.

Fast det har väl några av dom iallafall? Eller är det helt normalt att vara ett stoneface som bara bryr sig om sin utsida, diskutera PH eller smink, men helt utan känslor? (Har kanske bott för länge utanför Sveriges gränser för att ens komma ihåg vad människor normalt sett typ pratar om?) Känns som enda gången någon öppnar sig om ngt är på fyllan - för att sedan dagen efter låtsas som det regnar alt ta tillbaka det man sagt.
2021-03-01, 18:52
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara
Brukar ju ofta vara så efter tjejer fått barn när det blir enklare att kissa på sig osv...
Konspirationsteori?

Åh herregud. Varför är ni så besatta av vad hon gör. Har det kommit så långt att hon inte ens kan stå upp utan att någon ska komma med konspirationsteorier om hur hon står 😂😂😂😂😂😂😂
2021-03-01, 18:54
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Fattar ej grejen m löshår in, löshår ut, smink på, smink av. (Inför veckofinalerna eller festerna) alltså vi ser ju hela tiden? Om jag varit där inne hade jag totalt skitit i smink osv. Om man nu bryr sig om hur man uppfattas så mkt, så uppfattas man väl mer positivt om man inte sitter och sminkar sig halva dagen?
Är verkligen sååå tråkigt att titta på.
(Då är jag ändå själv tjej, som bryr mig om mitt utseende)
+1
2021-03-01, 18:54
Medlem
Lagt 2 röster på Kattis nu. Ut med sliskiga stornäsan ikväll
2021-03-01, 18:56
Medlem
pontus är verkligen helt jävla dum i huvudet
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33
Vem Röstade Ni Kvar? Rösta nedan!

http://www.strawpoll.me/42721193

Katti! enbart för att jag tror många röstar jesper... har ej någon favorit än men simon och Judith sticker ut något
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Nej, BB riggar det.

Nardos fick minst röster förra veckan när det stod mellan hon, Emilie och Katti. Produktionen är medveten om att hon kommer åka ut snabbt om hon hamnar i en utröstning.

Men tack för att Nardos är illa omtyckt så kan produktionen använda det till deras fördel. Om de lägger ut utmaningar som låter som straff (och inte klart och tydligt meddelar att det handlar om en immunitetstävling) så kommer folk rösta på dem. Det var samma sak som förra året med Amilia som åkte ut snabbt i en utröstning men klarade sig länge pga att produktionen lekte favoriter. Ett exempel var från förra året där deltagarna skulle stå stilla som olika statyer i en immunitetstävling men Amilia fick en där hon skulle sitta(!) ner men vi som röstade visste inte att det var en sådan viktig tävling.
2021-03-01, 18:57
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Nä, jag trodde på ngt straff. Därför fick hon 2 röster av mig.
2021-03-01, 18:58
Medlem
Blaisens avatar
Om jag var Luis hade jag rageat redigt på de som ska ha cigg av honom hela tiden, nu senast hörde jag Pedram. En sak om han bjuder själv. Cigg är dyrt numera så de får väl göra som de gjorde förra året, förskott på "lönen"!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in