2021-02-28, 02:33
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Det är uppenbart att du är en av hans bruschor, det finns en del Peddo backare här inne märks det, ni kan alla dra åt helvete

Det här "bråket" har inte ändrat min uppfattning. Som jag nämnt tidigare, jag försvarar inte Pedrams vidriga sliskighet. Jag ogillar honom fortfarande och han ska ut.
Den här gången var det dock Tess som bjöd in till en diskussion, hon drog upp Tanja och Pedram först och skapade drama av det. Allt Pedram gjorde var att fråga varför hon inte sov med öronproppar som alla andra nätter och då var cirkusen igång. Hon har skrikigt utan anledning, höjt finger, hyschat Pedram, bett honom hålla käften, avbrutit honom och varit allmänt sunkig istället för att ha en vuxen dialog om saken. Sen är Pedram också en barnrumpa och en slisk, han blev svart i ögonen och uppträdde också lite hotfullt ett x antal gånger. Han ska ut, helt klart, men den här gången var det Tess som hade fel.
Medlem
thepizzakingggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
När pedram gick in i rummet så låtsades hon sova sen när han lagt sig så ligger hos och fnissar. Hon är sjuk.

Hon skrattar ju åt katti som snarkar
Medlem
Haha! Lite snarkdans med DC kameran igen!
Gonatt på er FBgullisar
Medlem
1754s avatar
Undrar om man törs gå och lägga sig nu, eller om det kommer braka loss snart igen. Pedram ligger ju och kokar av ilska.....
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Gå Till Tanja Nu Pedram. If You Wanna Fuck, You Fuck!
Ja de gick ju bra 🤣
Stor i orden...
Medlem
Sir_Ks avatar
Som sagt Pedram vann alla ronder idag.
Jag har tidigare skrivit att jag vill ha ut Pedram och tom taktikröstat för att få bort honom, men inatt var det mycket enkelt... Tess vill höra att Pedram har känslor för henne eftersom hon inte fick bekräftelse av den nya killen, och nu fick hon inte det så då får hon inte bekräftelse från någon håll. Varken från den nya killen som hon visade rumpan för så många gånger utan att få respons och inte från killen som tidigare sagt att han är intresserad av henne. Hon snurrade in sig själv så mycket att hon behövde förvränga och ljuga när hon återberättade det för bl.a. Joel eftersom hon kom på sig själv att hennes resonemang inte var logiskt.

Tycker fortfarande Pedram ska ut, men Tess gjorde bort sig fruktansvärt mycket idag medan Pedram var rätt så lugn.
2021-02-28, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
När det kommer till att slå kvinnor så ja...annars, not so much 😉
Ok, trodde det var högt i tak. Men glömde av ''Våldspyramiden'' skämt leder till ja resten vet du
2021-02-28, 02:34
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Hon skrattar ju åt katti som snarkar

Konstigt att hon inte tyckte det var lika kul att lyssna på Tanja och Pedram hehe
2021-02-28, 02:35
Medlem
Sirenflixs avatar
Fyfan, man vågar ju inte gå och lägga sig nu. Blir det en runda till eller håller de sig tills imorgon? Har svårt att se Pedram somna nu.
2021-02-28, 02:36
Medlem
Therese leker med Peddis känslor och har en sån grov bekräftelsebehov. Hon kan heller inte argumentera som en vuxen människa utan att höja rösten och peka med sitt finger. Översittarattityd. Hon är dessutom en riktig blåst person som betalar runt 12 lax/månaden för en 16kvm lägenhet i Stockholm
2021-02-28, 02:36
Medlem
Förstår inte varför alla hatar så mycket på Tess. Det är ju Peddot som söker upp henne gång på gång för att fortsätta diskussionen.

Dumt av henne att fortsätta babbla istället för att bara gå och lägga sig, men hon vet ju att han inte kan släppa det pga att han har känslor för henne. Inte så konstigt hon vill höra honom säga det.
Istället snackar dom i cirklar om absolut ingenting.

Hade nog också kostat på mig ett leende när man ser honom stånka runt som en arg 5-åring i rummet som vill ha uppmärksamhet
2021-02-28, 02:37
Medlem
TrueBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Bytet mellan kamerorna

Det var fan kul alltså! Ibland önskar jag att jag fick sitta bakom spakarna och hitta på sånt där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in