2021-02-27, 00:09
Medlem
Killthepoors avatar
Visst, en onödig kommentar från Simon MEN som han själv säger, han får ta otroligt mycket skit och brusar aldrig upp och det är klart att han exploderar någon gång. Dessutom var det ju Nardos som inte kunde respektera att de ville vara själva.

Men nu kommer Simon få be om ursäkt och Nardos kan fortsätta att simma i sin gigantiska offerkofta och låta alla tippa på tå runt henne medan hon styr och ställer med känsloutbrott.
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Ja exakt, ingen vill höra att man är minst omtyckt.. tycker om Simon men detta var så sjukt lågt av honom, vem som helst i hennes position hade blivit ledsen över att höra detta.. speciellt då hon redan hade förväntat sig att vara minst omtyckt, sen fick hon det dessutom bekräftat.
Det som är ännu värre att han bara satt och hånade henne när hon var helt förstörd över det han precis hade sagt

Exakt. Blev riktigt äcklad över att han hånade och fällde nya kommentarer när han såg att hon var nära att brista totalt.
Medlem
Citat:
Ändå sjukt onödigt av Simon att trycka på en sån svag punkt, han vet att hon har mått dåligt pga det... han behövde inte göra det han gjorde!!

Tycker fan inte det alltså, gå runt och köra vänliga veckan hela tiden funkar ju inte, klarar man inte av att höra saker som är jobbiga eller ta konflikter på ett moget sätt har man inte där inne att göra, inte ute i verkligheten heller för den delen.
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nä... Simon flippade inte ut. Psykologi. Den som visar mest känslor brukar få rätten på sin sida. Det är mer accepterat att en tjej flippar ut än en kille. Som om man hela tiden skall acceptera att tjejer uppför sig på detta vis.

Ja exakt. Vansinne och enfaldigt av alla.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Tänkte rösta på att ha kvar Katti men tjatet om att Simon och Steph inte ska få egen säng eller ha prassel i sängen..Då kan hon fan åka ut på Måndag.Peddo vill jag också ha ut
Medlem
Jag kommer nog vara den enda här som tycker detta men Nardos är ju en helt vilsen själ, yes hon e dramaqueen , gapig och jobbig men hon blev verkligen ledsen från hjärtat. Det enda hon vill är att känna samhörighet med dom andra men vet inte tillvägagångssättet, hon gör helt tvärtom, det är också därför hon blir minst omtyckt och hatad av folket både här och där.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Har Simon otur kan produktionen vinkla det till som att han "ser ner" på de som är färgade. Ingen lätt situation för honom detta.

Simon har sin vänskap med Luis att köra i nyllet på dem

Men visst, jag förväntar mig snart att pk ryttaren Lovette ska komma till Nardos undsättning och skylla på rasism
2021-02-27, 00:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag undrar precis det samma! Det gör mig galen!
De är olika människor satta ihop i en grupp. Varför skall en enda person kräva specialbehandling av resten av gruppen. Man får respekt genom att ge respekt. Hon är ett barn som kräver att alla andra skall stå i givakt så fort hon vill ha något. Simon vägrade ställa sig i ledet,
All heder åt honom, hon skall säga förlåt. Inte han.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Fast så farligt var det väl ändå inte? Förstår inte varför nardos ska särbehandlas. Snackar man skit om andra så får man väl tåla att få lite själv? Nej på med offerkoftan som vanligt..

Jo, i den positionen hon var i så var det ”så farligt”.. tänk sig gå runt och tro att folk inte tycker om dig, sen får du det bekräftat och i en argument med någon om helt annat tar personen upp att du är minst omtyckt, hur hade du reagerat?
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-02-27 kl. 00:16.
Medlem
Spajdors avatar
Luis och Simon hörs i sovrum 1
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ja exakt, ingen vill höra att man är minst omtyckt.. tycker om Simon men detta var så sjukt lågt av honom, vem som helst i hennes position hade blivit ledsen över att höra detta.. speciellt då hon redan hade förväntat sig att vara minst omtyckt, sen fick hon det dessutom bekräftat.
Det som är ännu värre att han bara satt och hånade henne när hon var helt förstörd över det han precis hade sagt

Jag tycker också om Simon, jag vill till och med att han ska vinna miljonen.

Men här har han ett stort språkligt övertag mot Nard Dog, stackarn kunde inte ens försvara sig ordentligt verbalt. Jag står på den svaga sidan i denna "konflikt". Det är fruktansvärt som sagt att bli utfryst och man vet att alla pratar om en bakom ens rygg, återigen, i en liten värld som BB-huset så förstärks allt säkert 100 gånger om.

Samtidigt så måste Nard Dog se till att inte hamna i såna situationer igen om hon vill överleva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in