2021-05-11, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Madde kommer ju hamna på tavlan denna vecka och om jag har tur så hamnar Pedram och Nardos där också. Många anser, har jag förstått, att Judith bör hamna där av skäl som jag inte finner relevanta, för vikt och utseende bör inte vara drivande i denna sak, men det finns kanske andra orsaker till att vissa vill ha ut henne och det respekterar jag.

Så låt oss spekulera att det blir Madde, Pedram, Nardos och Judith som man får rösta på nästa gång..

Vem röstar Ni/vi ut då? (Jag tycker: 1. Nardos, 2. Pedram, 3. Madde, 4. Judith)

Snälla svara bara på just dessa 4:a som jag frågar om. Vi kan göra en annan uppställning senare med andra möjliga nominerade.

Röstar UT:

1. Pedram
2. Madde
3. Judith
4. Nardos
2021-05-11, 13:56
Medlem
wolfiess avatar
Vet någon vilken tid Pedram får besök?
2021-05-11, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Röstar UT:

1. Pedram
2. Madde
3. Judith
4. Nardos

Tack!
2021-05-11, 13:59
Medlem
amiliasharborstes avatar
Haha dem diskuterar att Pissat i poolen måste ha fått över 100,000 visningar, kanske till och med en miljon!!!
Den har 11,000..... hybrisen är brutal i huset
2021-05-11, 14:00
Medlem
Var är Madde? Tog hon nödutgången efter Adrian eller?
2021-05-11, 14:03
Medlem
Kul att se på senaste husmötet konstaterade att de ville hitta på saker för att ta tillvara på tiden och hålla upp energinivån. Produktionen verkar inte ha lyssnat! Det är ju skitskönt att sitta och sola men det är ju rätt lågt underhållningsvärde. Hoppas de får åka på annan typ av semester imorgon
2021-05-11, 14:05
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vilken jävla lycka att veta att Adrian missar semesterveckan, han har haft semester så det räcker och blir över där inne.

Njuter också av att veta att han inte är kvar där och får in anhöriga i veckan, med tanke på att han är den enda som haft anhörig i studion.

Glädjer mig dock mest åt att veta vilken fomo han lär ha nu. Arbetslös som han är och allt
Och inte lör BBvistelsen krydda på gans CV direkt. Blir att fortsätta curlas av familjen tills de tröttnar och sätter in honom på instution
2021-05-11, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Haha dem diskuterar att Pissat i poolen måste ha fått över 100,000 visningar, kanske till och med en miljon!!!
Den har 11,000..... hybrisen är brutal i huset

Den har över 100000 lyssningar på Spotify.
2021-05-11, 14:08
Medlem
Thequeenofthehouses avatar
Äntligen vinner en kvinna i år,,den som fan INTE ska vinna är valrossen med sina äckligt tafsande fingrar….🤮🤮🤮Intressant o se hur flatorna tar emot henne😄😄😄
2021-05-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thequeenofthehouse
Äntligen vinner en kvinna i år,,den som fan INTE ska vinna är valrossen med sina äckligt tafsande fingrar….🤮🤮🤮Intressant o se hur flatorna tar emot henne😄😄😄

Tror alla brudarna vill testa på Judiths berömda luft hångel iallafall
2021-05-11, 14:16
Medlem
Mouchinos avatar
Den där frasen Pedram jämt tjatar om är inte hans eget, hörde den nyss i en låt som heter ONDA ÖGAT med Z.E och Adel från albumet "Hellre död än fattig" Lyssnade på Big Brother spellistan och sen utöver den så hittade jag den här. I början av låten hör man orden "Säg till dom" eller om det är ett känt uttryck man använder sig av i en del kretsar?

https://www.youtube.com/watch?v=JIPhERcs9VY
2021-05-11, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Madde kommer ju hamna på tavlan denna vecka och om jag har tur så hamnar Pedram och Nardos där också. Många anser, har jag förstått, att Judith bör hamna där av skäl som jag inte finner relevanta, för vikt och utseende bör inte vara drivande i denna sak, men det finns kanske andra orsaker till att vissa vill ha ut henne och det respekterar jag.

Så låt oss spekulera att det blir Madde, Pedram, Nardos och Judith som man får rösta på nästa gång..

Vem röstar Ni/vi ut då? (Jag tycker: 1. Nardos, 2. Pedram, 3. Madde, 4. Judith)

Snälla svara bara på just dessa 4:a som jag frågar om. Vi kan göra en annan uppställning senare med andra möjliga nominerade.

1 Madde
2 Nardos
3 Judith el Pedram spelar ingen roll

Men för min del vill jag Ystad ska ut först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in