2021-05-08, 13:47
Medlem
Mouchinos avatar
De kan formulera om frågorna men jag ställde frågan: om AD:s fling med Madde är en taktik för att komma längre i tävlingen?
2021-05-08, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Visst skall det va "varför kallar du och Emelie - Nardos för fula ord?" Inte som Tanja sa "varför kallar du Emelie och Nardos för fula ord?"

Det var väl Emelie som sa att Nardos var en jävla fitta
Yes, men det är säkert någon dåre i produktionen som skrivit fel. Madde kommer inte fatta någonting. 🤣

Välkommen tillbaka förresten. Jag har saknat dig sista dagarna!
Bannlyst
Madde har aldrig sagt fula ord om nån därinne, hon kommer inte fatta vad dom menar 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Detta kommer sluta med att det blir Nardos show, tanken är att det är dom som hänger löst som det ska handla om, men detta kommer GARANTERAT sluta med att Nardos tar över allt och svarar på frågorna om henne själv istället....

Korrekt. BB Honesty har varit spicy och kul innan men detta ser jag knappt fram emot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hoppas du läst igen i tråden. Skit har hänt Moder!

Du kommer precis in till the juice. Välkommen!
Haha vad syftar du på specifikt?

Från när skulle jag ha läst tråden, alltså.
Medlem
Äntligen lite juicy frågor! Ribban för juicy har ju iofs sänkts total av alla tidigare lamea frågor.

Adrian kommer ju ducka alla frågor ändå och ge politikersvar.

Simon kommer dra tomma ursäkter och samma snyfthistorier som vanligt.

Judith kommer prata så länge att alla slutar lyssna. Och ändå inte svara på något egentligen.

Madde kommer mest vara överraskad och fnittra men ger förhoppningsvis svar på frågorna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Visst skall det va "varför kallar du och Emelie - Nardos för fula ord?" Inte som Tanja sa "varför kallar du Emelie och Nardos för fula ord?"

Det var väl Emelie som sa att Nardos var en jävla fitta

När sa hon det? Hoppas hon berättar sanningen för Nardos. Falskelie
Moderator
Dr Kings avatar
Klockrent att Emelie ännu en gång klart vann en ”popularitetsomröstning” bland tittarna förklädd till någon tävling av Big Brother 👍

Det som de som inte gillar Emelie inte verkar förstå är att alla som gillar Emelie inte har ett behov av att dagligen gå in i denna tråd och skriva detta. Gillar man henne så kvarstår detta. Det räcker bra att gå in och rösta på henne när omröstningar dyker upp. Vissa här verkar nästan tro att man röstar genom att skriva i den här tråden och ju oftare man skriver något negativt inlägg desto fler röster läggs på att hon skall åka ut. Vad dessa personer inte förstår är att det bara får omvänd effekt och leder till att Emeliefansen mobiliserar starkare när det är dags för röstningar.

Emelie är ”folkets kandidat” som väldigt många kan relatera till. Hon har inte kommit med för att hon gjort något tidigare eller känner folk i produktionen. Hon har i huset visat alla känslor som glädje, sorg, bitterhet, ilska och kärlek och har inget behov av att lägga på någon fasad. Är hon sur eller ledsen så visar hon det och lägger inte på någon glad min bara för kamerornas skull.
2021-05-08, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Se mitt svar ovan

Tack och bock!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Aha!
Tack för förtydligandet. Hoppas Tanja läser den rätt i showen.

Troligtvis inte stackars Madde. Det var dessutom inte hon som använde fula ord.
Medlem
Flor-Idas avatar
T o m i frågorna syns produktionens favorisering. Alla frågor är vinklade till Nardos fördel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Detta kommer sluta med att det blir Nardos show, tanken är att det är dom som hänger löst som det ska handla om, men detta kommer GARANTERAT sluta med att Nardos tar över allt och svarar på frågorna om henne själv istället....

Du har förutspått allting rätt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in