2021-05-07, 12:52
Medlem
naj naj skärbrädan i trä och rå kyckling....stress
2021-05-07, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Fan, nu hade jag ju chansen att framställa mig som Brad Pitt i fight club. Helvete, känner mig lika smart som Joe.

Vi båda är förvirrade, jag hade ju visst redan sagt hur ”stark” jag är som håller mig borta. Jag ber om ursäkt för upprepningen heliga moder.

Men jag håller med dig i allt du säger. Men visst kändes det de två-tre första veckorna att produktionen hade steppat upp några steg i år från förra säsongen? Sen vet jag inte vad som hände? Det är under all kritik. Kan de vara så att produktionen precis som vi tittare, lever i en utopi om
att bb ska vara som förr? Men tittarna sviker och koncernen inte vill lägga några tid, pengar och energi på det med tanke på uteblivna tittarsiffror?

Vem är din favorit i denna säsong förövrigt?
Mmhm, du har förstört ALLT nu. Högst besvik.

Kommer aldrig blamea någon som är virrig, så du är förlåten.

JA, de första veckorna kändes SÅ bra. Det hände saker, deltagarna visade sina bästa sidor, det var underhållning. Men det har verkligen bara gått utför. Antar att de inte tycker det är värt att investera tid och pengar i det när tittarsiffrorna är kassa, men känns ju väldigt paradoxalt att inte försöka göra något åt det. Frågan är varför de bestämde att köra en säsong till efter förra katastrofen.

Tanja, såklart! Visste redan innan att jag skulle gilla henne pga älskade henne i PH. Sedan är jag ju trots allt HeligModer, så måste ha en åsikt som går emot och provocerar Flashback – och i år är det att jag älskar Judith. VARSÅGOD ATT SKICKA BREVBOMB men min åsikt om Judith står lika stark som min kärlek till Lennie förra året.
2021-05-07, 12:53
Medlem
förstår inte riktigt varför nardos igen tror att hon bestämmer över alla? det gjorde väl inte pedram. hennes maktmissbruk är på en ny nivå 😅
2021-05-07, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
förstår inte riktigt varför nardos igen tror att hon bestämmer över alla? det gjorde väl inte pedram. hennes maktmissbruk är på en ny nivå 😅
nej peddo gjorde väl inte så mycket extra väsen av sig, jag kan tänka mig att wakanda kommer dra detta för långt IGEN och någon troligtvis judda the hutt kommer brinna av.....hoppas jag.
2021-05-07, 13:00
Medlem
Citat:
Tanken var nog att den vise skulle göra betydligt mer än Pedram gjorde. Med Pedram vill bara ha det soft så det blev inte så mycket av något. Rollen blir säkert bättre med maktgalne Nardos...
2021-05-07, 13:00
Medlem
Citat:

Fast Pedram skötte ju inte sin roll ordentligt, om ngn misskötte sig och inte använde formlerna skulle han blocka ngn från att använda sina krafter vilket inte hände ngn gång tror jag?

Hade varit roligt en stund om de inte fick öppna och stänga dörrar på ngn timme, eller inte laga mat på en hel förmiddag🤪

Ännu ett tråkigt tema när inte bb kan gå in och styra upp och bestraffa när de inte följer temat..
2021-05-07, 13:01
Medlem
haha simon avståndstillägg på dörröppningen
2021-05-07, 13:02
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mmhm, du har förstört ALLT nu. Högst besvik.

Kommer aldrig blamea någon som är virrig, så du är förlåten.

JA, de första veckorna kändes SÅ bra. Det hände saker, deltagarna visade sina bästa sidor, det var underhållning. Men det har verkligen bara gått utför. Antar att de inte tycker det är värt att investera tid och pengar i det när tittarsiffrorna är kassa, men känns ju väldigt paradoxalt att inte försöka göra något åt det. Frågan är varför de bestämde att köra en säsong till efter förra katastrofen.

Tanja, såklart! Visste redan innan att jag skulle gilla henne pga älskade henne i PH. Sedan är jag ju trots allt HeligModer, så måste ha en åsikt som går emot och provocerar Flashback – och i år är det att jag älskar Judith. VARSÅGOD ATT SKICKA BREVBOMB men min åsikt om Judith står lika stark som min kärlek till Lennie förra året.
Hej!
En fråga bara , varför är Adrian kvar? Han bidrar inte med något...Lat, nonchalant, trist...
Vad tycker ni?
2021-05-07, 13:03
Medlem
-vad vill du då din jävla mupp
simon snickare 2021 till adrian
2021-05-07, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så fort Nardos får makt blir hon en sån jävla översittare. Det är väl typ femhundrasjuttioelfte gången denna säsong hon är med och får ha makt och varje gång är det samma jävla attityd från henne.

Men när någon annan har makt - Nardos skiter i allt. Kommer och går som hon vill ändå.
Den här gången kan jag nog hålla med, finns ju inte i hennes uppdrag att hon ska sitta och bestämma och styra allt som hon gör nu
2021-05-07, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Även de i huset som inte ens ser DC, BBs instagram eller avsnitten förstår att Nardos är favoriserad...
Bra jobbat Rig Brotha!

Jupp. Visserligen har jag kikat in på Insta några ggr och följer klipp osv, men ingen Live, och jag har ändå reagerat på Nardos-favoriserandet.

I stort tycker jag att det är rätt tröttsamt med alla "det är riggat" osv här inne. Men just vad gäller påståendet om Nardos så håller jag med. DET är tröttsamt.

Reagerade ni på, närEmelie fick möta soegeln, att 3 (!) av spegelns påståenden handlade om Nardos. Helt sjukt!
Det var att Nardos slingar sig undan beslut, Nardos och Judith har glidit ifrån varandra och att Tanja inte har försökt lära känna Nardos. Ett av påståendena kom dessutom 2 ggr. Även om det inte är positiva saker om Nardos så blir det ändå en ojämn fördelning, tycker jag. Allt ljus på Nardos.

Fast hon är lat, bortskämd, högljudd, egoistisk osv osv osv. I dont't get it.
2021-05-07, 13:09
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jupp. Visserligen har jag kikat in på Insta några ggr och följer klipp osv, men ingen Live, och jag har ändå reagerat på Nardos-favoriserandet.

I stort tycker jag att det är rätt tröttsamt med alla "det är riggat" osv här inne. Men just vad gäller påståendet om Nardos så håller jag med. DET är tröttsamt.

Reagerade ni på, närEmelie fick möta soegeln, att 3 (!) av spegelns påståenden handlade om Nardos. Helt sjukt!
Det var att Nardos slingar sig undan beslut, Nardos och Judith har glidit ifrån varandra och att Tanja inte har försökt lära känna Nardos. Ett av påståendena kom dessutom 2 ggr. Även om det inte är positiva saker om Nardos så blir det ändå en ojämn fördelning, tycker jag. Allt ljus på Nardos.

Fast hon är lat, bortskämd, högljudd, egoistisk osv osv osv. I dont't get it.
Adrian e så trist, ut med han....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in