2021-05-06, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
FLOR-IDA SPEKULERAR:

De som hänger löst är
SIMON
PEDRAM
MADDE

Någon som säger emot?

Jag säger emot Tror det blir Adrian istället för Pedram.
2021-05-06, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
FLOR-IDA SPEKULERAR:

De som hänger löst är
SIMON
PEDRAM
MADDE

Någon som säger emot?
Tanja ligger nog illa till. Emelie ser sin chans att inte sitt mot henne, Nardos kommer att lägga poäng på henne även Adrian då han lägger på Simon och Tanja för att få ut en av två konkurrenter.
2021-05-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jasså så AD vill hänga med Emelie och Madde nu när han riskerar att bli nominerad

Pratade han om dröm också eller vad var det om Emelies föräldrar?

"sååå sjyyyykt, fick en bild av din pappa Krister och din mamma..."
Han är så genomskinlig, spontankramat Judith sedan igår.
2021-05-06, 11:01
Medlem
Drömscenariot är ju att fyra är nominerade och två åker!
2021-05-06, 11:01
Medlem
Mössidioten fullständigt kåkkar. Nu kommer Ketchup bli glad.
2021-05-06, 11:02
Medlem
Ghandis avatar
När madde e klar med sminket kan hon inte bara lägga sig på Adrian i sängen face to face o fråga om han vill va kvar en vecka till...? han säger ja....hon säger kyss mig....han kysser henne....
2021-05-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon klarade det mycket väl och det vet du också. Men jag förstår att det svider för såna som dig. Heja Emelie!
Håller med, heja emelie! Ut med ngn av töntarna peddot och Adrian nu
2021-05-06, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Hon skapade osämja främst mellan Judith och Nardos även fick de ha ett husmödrar om hur de skulle följa sina uppdrag mm hon satte fart på den diskussionen/osämjan. Sista uppdraget var att de inte fick klara av pristävlingen som grupp vilket lyckades.

Du var väl en av de som stod utanför och gav info till Adrian på utegården om hennes uppdrag att gömma saker.

Och du är så liten att du ens tror på att det hände att någon skrek från utsidan.
Vet du vad osämja är ? Det är inte att två personer säger 4 saker till varandra.
Regler skulle diskuteras redan innan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
När madde e klar med sminket kan hon inte bara lägga sig på Adrian i sängen face to face o fråga om han vill va kvar en vecka till...? han säger ja....hon säger kyss mig....han kysser henne....
Hahah hans enda chans nu ja
Medlem
Det blir nog Adrian, Madde, Pedram nominerade. Eventuellt Tanja. Men tror inte Emelie kommer våga nominera henne med tanke på att hon vet att Madde kommer hänga löst. Adrian har redan börjat jobba på att ta bort sitt eget namn därifrån, så genomskinlig den lille spelaren Från nästa vecka ska fan alla hänga löst, personer ska inte komma dit beroende på vilka som hänger löst så andra kan rädda en utan det ska vara dom som är mest populära. Drömmen är om Adrian åker då
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Hoppas på Emelie också, men hon kanske nominerar Adrian? Vad tror ni?

Ja, jag tror hon lägger 2p på Adrian och 1p på Pedram. Var lite inne på att hon skulle ge sig på att försöka nominera Tanja igen nu när hon själv sitter säkert. Nardos lär ju ge 2p eller 3p på Tanja, så lägger Emelie 2p på henne kan det vara det som avgör om Tanja blir nominerad.

Jag tror det blir Adrian eller Tanja, Madde och Simon som sitter på måndag.
Medlem
Pedram o Adrians taktik just nu är att följa efter Nardos o Emelie överallt för att säkerställa att de inte pratar pakt o röstar på dem...så otroligt patetiskt men underhållande att se på! 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in