2021-05-05, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Inte hängt med nu på fm, kan ngn förklara. Hur kan Emelie vara med i denna blockeringstävlingen? Hon kommer väl ändå bli immun när hon lyckats med uppdragen? Det blir väl som att slänga sin röst i sjön om de blockerar Emelie?
Vore väl verklugen att avslöja henne om om hon inte gick att välja bort? Hade dock varit smartare om hon varit färdig med sitt uppdrag innan detta.

Vem i helvete är det som smackar så vidrigt? Är det dvärghoran Simon? Fy fan! 🤮🤮🤮
2021-05-05, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Hennes uppdrag är ju hemliga, därför dom inte kan avslöja något!

Hon måste nästan bli blockad. Hon kan ju inte vinna immunitet i en tävling när hon riskerar att bli nominerad om hon misslyckas med sina hemliga uppdrag.
Autonominering trumfar väl en vunnen immunitet i en tävling?
2021-05-05, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det hade ju varit något. Men kommer aldrig ske. Hoppas på röstning i appen. Men de lär aldrig hända de heller, varför ska vi tittare få en sån underbar chans att påverka

Vi tittare har haft ovanligt lite att säga till om i år. Men dom vågar inte riskera att vi går emot produktionens plan...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon har ju dock sagt att hon inte går på sådana saker som bråk och liknande. Det fick vi höra in absurdum efter senaste bråket med Pedramatikern.

Jo men Pedram är ju en bror
Medlem
Tror att när det kommer brev vem som är blockerad kommer man avslöja onda magikern uppdrag och om hon lyckats eller inte. Ett scenario blir då att Adrian och Emelie har lika många röster och Emelie är immun och då blir Adrian blockad från tävlingen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det hade ju varit något. Men kommer aldrig ske. Hoppas på röstning i appen. Men de lär aldrig hända de heller, varför ska vi tittare få en sån underbar chans att påverka
Bäst hade varit om alla som fått en röst på sig får inte tävla, just nu är det då bara Tanja, Simon, Judith som får tävla ))))
2021-05-05, 12:05
Medlem
Emelie har absolut sina downs det är jag väl medveten om. Men detta är ett socialt experiment samt SPEL om 1 Miljon kronor som jag verkligen tycker att man ska förtjäna. När hon började pakta smått för någon vecka sedan var de första jag tänkte ”Yyessss!!!äntligen någon som förtjänar 1 miljon och kommer ge oss tittare lite spänninh” men nä sen ska krambjörnarna tydligen få 1 miljon gratis för gulligull. Snälla människor tänk!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Emelie borde få immunitet hon skapa osämja i morse och Nadros är på ett jäkla humör och ligger och sover.Vad mer vill BB att Emelie skall göra med Nadros dra henne i håret klösa ut ögonen,hälla varmvatten på henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Autonominering trumfar väl en vunnen immunitet i en tävling?

Men då är ju tävlingen bortkastad. Nä, jag tror hon blir blockad från tävlingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Hon blir ju blockad från att delta i tävlingen. Inget säger att hon är blockad från immunitet.

Jag menar att hennes ”riskfyllda” uppdrag skulle resultera i immunitet eller att hon hänger löst i slutet på veckan, var det inte så?

Då är det konstigt om hon kommer blockas i denna immunitetstävlingen, för hon kommer ändå antingen hänga löst eller sitta säkert? För om gruppens röster går till henne, vad händer då? Hon ska väl ändå inte vara med på den tävlingen? Eller tänker jag helt fel?🤪
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Bäst hade varit om alla som fått en röst på sig får inte tävla, just nu är det då bara Tanja, Simon, Judith som får tävla ))))
Eller bara dom som fått en röst!
2021-05-05, 12:06
Medlem
BB tar in gullegrisen till uppdragsrummet sist såklart. Låt henne sova till finalen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in