Citat:
Ursprungligen postat av
tactile
Kan det vara så att Simon och Pedram får se på detta? Uppdragsrummetskamera visar nu poolrummet
Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Tanja och Dompa är ju jäkligt roliga ihop så man hoppas ju att Dompa ska få hennes fans röster pga det. Emelie och Adrian är också stora hot emot Tanja så bättre för Tanja att Adrian åker och Dompa & Emelie är kvar tror jag.
Just det.. glömde bort Luis lilla paktande med Nardos om att "vi blattar måste hålla ihop" eller vad han sa... Men han håller nog Simon högre än Adrian ändå. Nardos kan vinna utan Adrian. Inte ett måste att han ska sitta och korsförhöra och manipulera henne ända till final.
Jag vill helst få ut Emelie på nåt sätt. Jag skiter i taktik, jag tål bara inte se hennes sura uppsyn. Hon har visst sina ljusa stunder, absolut, men 99% av tiden är hon sur och jag köper inte att hon är ”sarkastisk”, det är inte samma sak. Hon gör mig på SÅ dåligt humör. Allt som stör Emelie är en bonus, så om hon inte åker själv så hoppas jag på Fjompa ut. Tanja behöver inte honom där för att vara bäst och hon ska vinna. Fjompa själv är en fjant som jag gärna slipper se och höra fortsättningsvis.
Det är Adrian som är det minst dåliga alternativet att ha kvar, så därför röstar jag på honom.