2021-05-01, 15:01
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
WTF?
Inga tittarfrågor idag!?

Är då första gången på två säsonger isf?
Vad kan det bero på då? 🤔

hmmmm.. det undrar man..
2021-05-01, 15:01
Avstängd
Vi kan väl förfan inte låta nardos vinna? ärligt talat
2021-05-01, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Så nardos har sjunkit från 6.00 till 3.50.
Judith har höjts från 6.00 till 8.00 ✌️

Tror mycket kommer avgöras dom 2 sista veckorna om vem som vinner, folk glömmer och byter favorit ofta känns det som.
Simon är den ända kvarvarande kille som kan ta sig till final.
Mhm så är det!!
2021-05-01, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Kan det vara så att Simon och Pedram får se på detta? Uppdragsrummetskamera visar nu poolrummet

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja och Dompa är ju jäkligt roliga ihop så man hoppas ju att Dompa ska få hennes fans röster pga det. Emelie och Adrian är också stora hot emot Tanja så bättre för Tanja att Adrian åker och Dompa & Emelie är kvar tror jag.
Just det.. glömde bort Luis lilla paktande med Nardos om att "vi blattar måste hålla ihop" eller vad han sa... Men han håller nog Simon högre än Adrian ändå. Nardos kan vinna utan Adrian. Inte ett måste att han ska sitta och korsförhöra och manipulera henne ända till final.

Jag vill helst få ut Emelie på nåt sätt. Jag skiter i taktik, jag tål bara inte se hennes sura uppsyn. Hon har visst sina ljusa stunder, absolut, men 99% av tiden är hon sur och jag köper inte att hon är ”sarkastisk”, det är inte samma sak. Hon gör mig på SÅ dåligt humör. Allt som stör Emelie är en bonus, så om hon inte åker själv så hoppas jag på Fjompa ut. Tanja behöver inte honom där för att vara bäst och hon ska vinna. Fjompa själv är en fjant som jag gärna slipper se och höra fortsättningsvis.

Det är Adrian som är det minst dåliga alternativet att ha kvar, så därför röstar jag på honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Spara men ej hittat dom, han viste precis var han hade dom, när han skulle visa Nardos frågorna nyss

Okok tack! Han involverar sig inte mer med Madde än nödvändigt den pojken.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrians bikt i appen: ”jag tycker det är så jävla kul när han (Simon) blir lack. Jag tror de flesta tycker det, de som inte är på den andra sidan, den sidan han agerar emot så att säga”

Han är så jävla full av skit Adrian att det fan är otroligt.

Han MÅSTE ut på Måndag.. tyvärr tror jag inte det händer eftersom Nardos fans tycker han är en skön kille när han utpressar henne känslomässigt och manipulerar sönder henne och resten av huset.
2021-05-01, 15:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos har redan vunnit. Produktionen har jobbat hårt för att få henne dit idag!
Var inte så säker, dessa odds ska man egentligen inte lita på, ponne och jesper som låg långt upp åkte ganska tidigt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Sa han inte igår vid poolen att han sparat alla frågor?
Han hittade inte dom igår så kanske gjorde det idag istället
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu har DC verkligen hittat rätt, filma en Adrian som går runt i cirklar på utegården.

man stödjer sina favoriter så gott det går..
2021-05-01, 15:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag vill helst få ut Emelie på nåt sätt. Jag skiter i taktik, jag tål bara inte se hennes sura uppsyn. Hon har visst sina ljusa stunder, absolut, men 99% av tiden är hon sur och jag köper inte att hon är ”sarkastisk”, det är inte samma sak. Hon gör mig på SÅ dåligt humör. Allt som stör Emelie är en bonus, så om hon inte åker själv så hoppas jag på Fjompa ut. Tanja behöver inte honom där för att vara bäst och hon ska vinna. Fjompa själv är en fjant som jag gärna slipper se och höra fortsättningsvis.

Det är Adrian som är det minst dåliga alternativet att ha kvar, så därför röstar jag på honom.

Nej Tanja behöver inte Dompa.. Men hon och Dompa är roliga tillsammans så för min del får han gärna stanna ett tag. Emelie och Adrian kan båda åka hem. Huset skulle bli roligare utan dem.. Men Adrian får gärna åka först. Maken till elak, slug konflikträdd och tråkig sate har jag aldrig sett förr.
2021-05-01, 15:08
Medlem
xrlpyts avatar
Tal till nationen är så jävla segt, stryk den punkten tack.
2021-05-01, 15:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jo luis håller simon högt men han gör inget för att hjälpa simon vid röstningar och liknande
Fast hur skulle Luis kunna hjälpa Simon vid röstningar då?
Skulle han uppmana alla 16 medlemmar i svenska svullna tungor-gruppen att gå man ur huse för Simons skull?

För du menar väl inte att Luis har "fans"??
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-01 kl. 15:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in