2021-02-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsQK
Har peddo fått någon form av spraytan under dagen?

Ja, dom har preppat sig med BUS och valt outfits för att passa in i denna PH-inspirerande dag
2021-02-25, 15:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jotack, 20 minuters sinnesförvirring per dag ungefär!

Jävlar vad Judith är snygg nu. Har hon gjort någonting speciellt med her looks???
??
Hon har väl alltid sett bra ut (tycker jag). Var inne på hennes Insta.
Bra tjej.
2021-02-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jotack, 20 minuters sinnesförvirring per dag ungefär!

Jävlar vad Judith är snygg nu. Har hon gjort någonting speciellt med her looks???

Brun utan sol hehe
2021-02-25, 15:19
Medlem
royalqualitys avatar
Så Martin från förra året kommer komma in vid 16? Enligt hans IG.
Medlem
Nardos och Emelie sjunker på listan, börjar närma sig Pedram och Joel i botten. Pontus börjar bli för pinig så han sjunker också.
Favoriterna Judith och Steph håller sig kvar, hoppas de kan umgås mer och gärna få med sig Tanja i det gänget, kan bli kul på fest.
En som växer är sjukt nog Luis, det är något väldigt roligt med honom. Sköna med han är att han bara säger "nä" till saker istället för Amilia som skulle hålla en föreläsning på 3 timmar
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Han är SVART i ansiktet? Ser ut som han målat sig med grillkol
Hahaha ja det är judith som smörjt in honom men han har inte duschat efter det suttit en timme. Han ser ju ut som en äkta PH-deltagare! Kudos
Avslutad
Emelie är alltså kvar framför spegeln, hon måste önska att hon inte vore immun på måndag. Hur ska hon överleva denna stress?
2021-02-25, 15:20
Medlem
För att skriva mitt första positiva inlägg är min gissning på final:

Judith, Stephanie och Simon

Joel kommer också stanna länge. Förstått att många stör sig på honom, men jag tror han kommer långt.
Tyvärr även Therese. Hon är Zzzzz och självupptagen. Dessutom sönderopererad. Systern är söt och verkar mkt mer sympatisk och männsklig.
2021-02-25, 15:20
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
??
Bra tjej.
Fan vad det känns som om jag kommenterar alla dina motkommentarer kerm. Men vi tänker så lika. Det enda hon gjort är att ta lite BUS. Hon är extremt vacker
2021-02-25, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
??
Bra tjej.
Ja, jag med. Men hon är verkligen OUFF just nu. Undrar om hon gjort något speciellt eller om jag bara blivit lite mer lesbisk sedan igår.

Men fick svaret här haha:
Citat:
Ursprungligen postat av farfarfarlig
Brun utan sol hehe
Ahaaa KAN vara det, då. Hon ser fett fräsch ut.
2021-02-25, 15:21
Medlem
När Tanja hänger så i gungan så ser man vart blixten tog i, där det är stora ärr på hennes högra arm. Även den hon har lite känsel i så hon är klumpig, tappar glas osv när hon håller med den handen. Undrar hur de görs med vissa tävlingar och så?
2021-02-25, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Så Martin från förra året kommer komma in vid 16? Enligt hans IG.

Nej. Inlägget är från 10 februari. Var ju tänkt att några av förra årets deltagare skulle in ett dygn, men det blev inställt p g a "bråk" skapat av Amilia

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in