2021-04-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hej Nicole! (eller vad nu Adrians syster hette igen)

Felet med Adrian är att han är allt annat än normal med sin brist på personlighet. Ovilja att bjuda på sig själv. Upprepande av typ 10 fraser. Totalt robotaktiga uppträdande.. Dessutom är han girig, kör med känslomässig utpressning och är lat och låter andra städa upp hans skit. Inga trevliga egenskaper.

Det som stör mig mest är att han alltid lyckas smita undan gemensamma hushållsbestyr, matlagning, disk och städning. Han är puts väck and nowhere to be found så nån annan måste täcka upp för honom. Det har inte hänt EN gån eller ens 35 gånger, det är ett utstuderat mönster och sånt avskyr jag! Man drar sitt strå till stacken - PUNKT!
2021-04-27, 13:55
Medlem
Nu har vi AD och Nardos på DC och sovrum 2, alla övriga är ute. Kul att man har ett val...🤔🙁
2021-04-27, 13:55
Medlem
Mouchinos avatar
De ser ut som FBI/CIA agents!
2021-04-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jobbigare start på veckan jo tjena. Kunde ju slängt in Emelie och Adrian för länge sedan.
Ännu ingen som fått gå in i lilla BB.

Skärpning BB!

Ja eller hur..!! Det är som att det är olika personer i produktionen varje dag och de har inte koll vad de andra bestämde dagen innan..

Emelie och Adrian skulle fått gå in där redan igår kväll för tuffare start på veckan..resterande skulle fått gå in när de fick sina kassa utklädnadskläder..
2021-04-27, 13:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian äter ju för fan upp sig, SKICKA IN HAN i rummet!! Hur jävla svårt ska det vara

Det är så jävla irriterande! Då ska de fan vara därinne tills på lördag!!! Men som andra skrivit, det blir säkert en tävling om att "byta plats" som han kommer vinna och få komma ut och äta igen. Jag HATAR fan BB!!
2021-04-27, 13:58
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med! Hade suttit redo med gaffeln för att spetsa Mössans klåfingriga fingrar. Dock så tycker jag inte att Simon förtjänar skiten för det är inte han som alltid alltid alltid äter upp allt/spanar som en hök på all mat.

Trycker de i sig rostade mackor nu? Efter att ha tryckt i sig potatisbullar. Fattar inte hur de orkar äta så mycket.

Jag skrev ju att de skulle bli hungriga om 1....2....3! SJUKT att de får göra så ens! IN MED DEM I DET JÄVLA UPPDRAGSRUMMET NU!!! Gaaah!
2021-04-27, 14:00
Medlem
Helvete vad alla dagar är sega!
Varför kan dom inte bara köra igång med temat
2021-04-27, 14:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Så fruktansvärt tråkigt att de sitter och pratar om hur det var förra året och stålsätter sig och planerar att vara "snälla". Ugh.

På tal om det! Inga SpEkUlAtIoNeR hittills från Emelie, va? Undrar varför.

Det kommer, var så säker! Om inte Dompa tystar henne med sin dase.
2021-04-27, 14:01
Medlem
Blaisens avatar
Nardovision i DC när övriga befinner sig där det inte finns någon kamera. Jag ORKAR INTE!
Tack å hej för mig!
2021-04-27, 14:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag skrev ju att de skulle bli hungriga om 1....2....3! SJUKT att de får göra så ens! IN MED DEM I DET JÄVLA UPPDRAGSRUMMET NU!!! Gaaah!

Ska det ta hela dagen att sätta igång eller? Segt!
2021-04-27, 14:06
Medlem
Adrian är så jävla obehaglig det känns som han alltid har en dold agenda med allt han säger. Nu polisförhör han nardos i hopp att hon ska säga något opassande. Joel varnar henne men han fortsätter. Joel sa tidigare vid ett tillfälle, ” nu börjar Adrian med sina manipulativa frågor ” han han sett igenom
Honom verkar det som
2021-04-27, 14:06
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eller årets stora nyhet: Pedofilveckan!
Sponsrad av Fredrik Federlay och Centerpartiet

Hahahahaha skriv det på BBs IG.

Nu gör jag annat, ha're

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera