2021-04-26, 22:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja jag reagerade också på hans extra awkward beteende. Tror även ögonen bör bytas ut, blivit något error då allt han tittar på ser ut som mat för honom. Troligtvis tvingade produktionen på honom glasögonen under livesändningen ikväll som en nödlösning innan dom hinner fixa honom, så han inte skulle råka äta upp en annan deltagare.

Haha ja han kanske tar emot signaler genom spegelglasen i glasögonen.. Han beter sig som att han är nära ett syntax error närsomhelst alltså. Anytime nu kommer det börja ryka ur öronen på honom.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
BB omröstningen klar o Adrian börjar kolla kastrullerna

Adrian känns som den personen att när han är sambo med någon så kräver han att allt ska delas lika, även om hans mattillgång går för 7000 kr i månaden och tjejens går för 3000, men samtidigt tar han högre hyra av henne för att hon har mer saker eller att hon ska betala mer för att hennes föräldrar kommer oftare på besök och då måste de betala mer pengar i fika

Är såååå chockad att han har en syster. Han känns som det typiska ensambarnet som ska få allt serverat och bara ta ta ta och aldrig ge och räkna på kronan när det kommer till notan och bensin
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hoppas dock han ser Filips domstol från förra veckan (?). Lär bli en gråt-video då, om "hur mycket hat asså jag får asså"

Synd att han inte kan se Dikmens instastory, där blev han redigt sågad för skitsnacket att Dikmen skulle ha kontaktat honom och bett honom vara med i Dikmens Youtubegrej men att han tackade neeeej. Det sköt Dikmen i sank, det har ALDRIG hänt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja jag reagerade också på hans extra awkward beteende. Tror även ögonen bör bytas ut, blivit något error då allt han tittar på ser ut som mat för honom. Troligtvis tvingade produktionen på honom glasögonen under livesändningen ikväll som en nödlösning innan dom hinner fixa honom, så han inte skulle råka äta upp en annan deltagare.

Hahaha alltså!
Medlem
ovaxadbanans avatar
Vem är den nya killen med glasögon??
2021-04-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Vad innebär lilla och stora BB? Hur var upplägget förra året?
Lilla bb får knappt nån mat, sover på madrasser, instängda i uppdragsrummet.
2021-04-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tror Judith värdesätter deras vänskap mer än spelet. På riktigt! Så ja, väldigt lojal. Som det ser ut nu skulle nog judith ta en smäll för Tanja.

Då tänker du som jag vill tro att det är! Jag gillar Juddan mer och mer (trots att hon vrålar hela tiden). 😊
2021-04-26, 22:46
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hörni, skönt att se Kosovoaraben ute ur huset. Men hur fan tänker folk med att rösta fram den nästan 31 årige herren som tafsar på Joel hela tiden till lilla BB. Det är en belöning för honom att vara en bitch. Han mådde ju dåligt att vara befäl. Sicka idioter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu får vi hoppas på att Emelie och Simon fortsätter att blockera AD från att tävla, behövs några till dock.

De andra har nog redan hans rygg. Hur är det med Joel?
Medlem
Kommer bli sköj att få se när cirklarna runt AD rubbas nu i veckan

Godnatt de e en da imårn å
Medlem

adrian, ska äta!!!!

jag dör av hans stelhet, kan ha slöja loss lite. vad gör en sån som han därinne. Dompa o simon är ju ändå roliga sköna snubbar .de kommer fatta sen att han lillen från Lund är inge kul på utsidan ..

De är fr sthlm säger en del,
Han är från lilla Lund . söker lite uppmärksamhet bekräftelse o blir lite känd. men livet går ut på att speglar sig varje dag... o rätta till en trendig sotar-mössa

skulle aldrig blir intresserad av honom, snark. Madde är go o bra tjej. hon förtjänar bättre!! en mer man! Inte en pojke.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Om det nu blir så att sexiga heta Nardos vinner bb. Vad gör du då?
Det kommer Nardos inte att göra, så det behöver jag inte fundera på. Jag lägger för övrigt ingen sexuell värdering i vem jag ser som vinnare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in