2021-04-13, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
"jag har aldrig varit på hotell med en tjej i 1 vecka och sedan aldrig pratat med henne igen"

sen la han till att han nite betalade. nardos äckel startade shitstorm

Så han fick en gratis resa av en brud en vecka på hotell sen hördes de inte? Betalade han i natura eller...
Medlem
Kul kul, vem startade detta?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
1 timme in i dompa-emelie-drama:

Dennis tics har förvärrats markant. Snart exploderar hans hjärna därinne.

Min enda kommentar i allt det här är:
Kommer det komma in en till runda??

Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-13 kl. 22:26.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Du är nog något på spåren där. Du kommer med genomtänkta och analyserande inlägg och jag matchar inte det så därför borde jag inte svarat.
Haha men slutaaa, jag skojade ju!! Klart du ska svara. Alltid bra med andra infallsvinklar, jag är ju bara envis när jag anser att jag har rätt (vilket är... jämt, hihi).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Jag hörde när han berättade det och kan intyga att det stämmer haha! Han berättade det inte på ett skämtaktigt sätt heller utan helt seriöst
Jag vet jag vet! Ni är så många som skriver att ni hört det så jag tror på er. Men det är verkligen en sjuk sak att komma från just honom. 🦜🦜🦜
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Stackars Madde.. Om hon ändå visste.

"Vi pratar om det nu så att inte folk sitter i smågrupper och pratar sinsemellan utan vi tar det direkt"

Och alla ba "jaaa precis" när de har suttit och hånat och snackat skit och skrattat över Madde i smågrupper i veckor.
Ja precis men också när nardos sa direkt efter ja men vi satt ju i andra rummet nu innan och diskutera hahaha så jävla kul. Madde tog ju inte initiativ att nu borde vi ist då in till dompa och berätta detta ist för att sitta här och snacka om honom, nej hon sa inte ett piss utan pratade om honom
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Ja, jag har inte sett hela grejjen ikväll så har inte fullkoll.

Tycker det är ruttet hur de "roastar" (som han benämnde det) honom just nu.
De måste ha så jäkla tråkigt, när de eldar på detta så mkt

Ja först satt mergim och prata skit om Dennis i poolrummet. Sen gick mergim till dennis i sovrummet och sa till dennis att han höll med Dennis. Klart som fan Dennis reagerar nu när mergim helt plötsligt roastar honom när dom sitter i grupp.
2021-04-13, 22:25
Medlem
1754s avatar
Kom in i liven nyss, drama i sovrummet. Vad är det Dennis har sagt för att kränka dagisbarnen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
”Jag har aldrig låtit en tjej betala hotellnotan för en hel vecka för att aldrig mer prata med henne mer igen efter det” (något liknande)
sedan drack han en klunk helt stolt - med raka rör och rak kuk.
Jaha det var mer? Inte bara att han skulle köpa nya bröst till en tjej haha
Medlem
icons avatar
Haha, vad säger Madde nu?? Att ta hänsyn till yngre män och kvinnor som tittar och kan bli influerade??
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Autisten Adrian måste njuta nu av det han skapat. Han är väldigt tyst...

En autist vet inte hur man njuter, dessvärre.
Medlem
Herregud, så kommer ängeln Madde och ska förklara på ett moderligt änglalikt sätt varför hans uttalande var moraliskt fel pga alla unga påverkbara tjejer och killar därute. Snälla Madde, av med glorian och tillbaka till stylistgarderoben med dig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in