2020-10-11, 10:04
Medlem
Jag ska skriva min historik i missbruk.

Började 16 år röka weed.
18-22 myycket sub tram bens o från 19 amfetamin då o då.
Sen åkte jag in ett år o blev helt jävla psykotisk.
Nu är jag 27 år och är på behandling som jag frivilligt gick med på och nu ska hoppa av. Har vart här en månad.

Är det möjligt att jag har något som helst beroende av opioder? Innan behandlingshemmet hämta ja en gubbe horse som ja rökte/snorta. Känner mig hemma när jag tar neråt och mer vaken normal om än speedad på tjack.
Hur skulle ni se på situationen med denna historia i bagaget?
Mvh

Edit// jag har nu sen jag fick rätt ordentligt psykos använt tjack i ca 2 år varje vecka
Senast redigerad av Deux2 2020-10-11 kl. 10:05. Anledning: Ltillägg
Citera
2020-10-11, 10:11
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Nä.... du är inte beroende.
Citera
2020-10-11, 10:12
Medlem
KFCnoggers avatar
Du är en beroende knarkare.

Välj vägen själv, sök dig till Jesus.
Citera
2020-10-11, 10:12
Medlem
kemins avatar
Förstår inte ett ord av det du skriver. Min uppfattning säger iallafall att du är grov torsk och borde stanna på behandlingshemmet.

Men bra att du tagit hjälp

mvh
Citera
2020-10-11, 10:34
Medlem
jewclaws avatar
Det låter som att du har ett omfattande missbruk och att dina dagar utgår från ditt pund, om du är beroende eller ej är orelevant, dock högt sannolikt.

Du borde stanna kvar på behandlingen och hitta på något annat. Det är inte så jävla flashigt att knarka som det en gång var.
Det finns ingenting att hämta där längre, du är snart 30 för fan, festen är slut för längesen, osv..

Lycka till!
Citera
2020-10-11, 10:46
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Du är beroende av att vara påverkad, räcker det inte så? Omfamna nu behandlingen som jag och många andra betalar för, otacksamma skitstövel.
Citera
2020-10-11, 10:48
Medlem
note-its avatar
Du är född med beroende genen. Du har alltid varit mer eller mindre beroende. Det här är något du kommer vara hela livet och få hantera därefter. Det du inte vet är vilket värdelöst liv du lever.
Citera
2020-10-11, 12:34
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Absolut. Du är en riktig pundare.
Citera
2020-10-11, 14:49
Medlem
Homofants avatar
Du är en första klassens Jonkare. Med lite skicklighet tar du livet av dig snart och så är det en till siffra i statistiken
Citera
2020-10-11, 16:57
Medlem
Cakewets avatar
Varför ska du hoppa av behandlingen? Du har ju uppenbarligen enormt mkt drogrelaterade problem, ta tag i chansen o ordna upp ditt liv istället, du får tänka långsiktigt.
Citera
2020-10-11, 20:07
Medlem
yournotlikemes avatar
Herregud, att det finns sån förnekelse. Du befinner dig på ett behandlingshem, och frågar OSS om DU är beroende? Tror faktiskt inte ens frågan behöver besvaras närmare om du använder fontanellen några sekunder...
Citera
2020-10-12, 14:36
Medlem
NegerFittaBingBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Det låter som att du har ett omfattande missbruk och att dina dagar utgår från ditt pund, om du är beroende eller ej är orelevant, dock högt sannolikt.

Du borde stanna kvar på behandlingen och hitta på något annat. Det är inte så jävla flashigt att knarka som det en gång var.
Det finns ingenting att hämta där längre, du är snart 30 för fan, festen är slut för längesen, osv..

Lycka till!

Fan, det där gjorde ont i mig. Vilken väckarklocka detta skulle varit för mig om jag var knarkare. Nu säkerställde du precis att jag aldrig kommer börja med droger. Att få höra det här i en sådan ställning skulle vara värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in