2026-09-20, 20:01
Medlem
Yepp.. tyvärr är hon nog redan fast hos honom.. Bara hoppas på att hon lyckas bryta sig loss som dem andra tjejerna lyckades med. Hans Narcissism lyser rakt igenom!
Citera
2026-09-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaepoKlassadAutism
Ja, jag har sett detta också. HELT SJUKT STOR RÖD FLAGGA. Hon verkar dessutom ha en hel del ungar. Någon måste ju reagera!

Yepp.. tyvärr är hon nog redan fast hos honom.. Bara hoppas på att hon lyckas bryta sig loss som dem andra tjejerna lyckades med. Hans Narcissism lyser rakt igenom!
Citera
2026-09-22, 09:32
Medlem
Det är ju görsnurrigt att inte de närmaste reagerar på det som är glasklart för alla andra, eller hur? När jag hörde mig för med lite folk där borta på Gotland lät det då rakt inte som hon har alla bollar i luften samtidigt, om man säger så.... Det går ju la ganska salta rykten om att hon byter karlar som andra byter strumpor och har en smula för lätt för att tömma glasen.
Citera
2026-09-22, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaepoKlassadAutism
Det är ju görsnurrigt att inte de närmaste reagerar på det som är glasklart för alla andra, eller hur? När jag hörde mig för med lite folk där borta på Gotland lät det då rakt inte som hon har alla bollar i luften samtidigt, om man säger så.... Det går ju la ganska salta rykten om att hon byter karlar som andra byter strumpor och har en smula för lätt för att tömma glasen.

Hmm. Okej.. Vi får låta tiden utvisa. Tycker bara det är synd att falla för en sådan man som honom när dem flesta vet vem han är…
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in