Citat:
Nej då jag tror inte alls att allt kommer lösa sig och personligen hade jag nog också vunnit på din linje men nu är vi ju omgivna av ett samhälle och människorna i det vare sig vi vill eller inte och hur andra har det kommer påverka även mig.
Gängkriminalitet och personrån etc kommer knappast minska om man drar ner på stödet till skolorna, gör samhället mer segregerat och livet i förorten än jävligare osv.
Skötsamma invandrare är också trötta på det här. Folk är här nu vilket vi vill eller inte. Bättre att vi driver en politik som inkluderar så många som möjligt, att vi enas och går ihop och tillsammans blir starka nog att mota bort det ingen av oss vill ha här än att vi blir ännu mer splittrade.
Gängkriminalitet och personrån etc kommer knappast minska om man drar ner på stödet till skolorna, gör samhället mer segregerat och livet i förorten än jävligare osv.
Skötsamma invandrare är också trötta på det här. Folk är här nu vilket vi vill eller inte. Bättre att vi driver en politik som inkluderar så många som möjligt, att vi enas och går ihop och tillsammans blir starka nog att mota bort det ingen av oss vill ha här än att vi blir ännu mer splittrade.
Människor som till stor del har inget har att göra då vi lever i ett krävande informationstekniskt samhälle utan behov av överflöd av missanpassade. Vi hade tillräckligt med våra egna missanpassade att ta hand om långt innan landet fylldes ytterligare med icke essentiella, något som pågår i samma rasande takt än idag under sjuvänsterns vaksamma ögon med inget stop i sikte.
Det bryr jag mig inte om, fjäskardemokraterna har gått alibabas till mötes om och om, ser du några tecken på att våldet minskar? Lika bra att få det överstökat med för det finns inget som helst scenario där det slutar i frid och fröjd.
Ointresserad av att stå enad med någon. Jag vill kunna lägga mitt fokus på mig och att bygga mitt liv utan att behöva försörja ytterligare nollor med min lön. Vad fan ska nagon vuxen man utan sjukdomar eller funktionshinder ha bidrag från mig för? Är det jag som bjudit hit dessa?
Nej du, betala din egen medmänsklighet eller kör upp den i din egen baksida är du vänlig.