2026-07-27, 16:12
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Voine voine, i dagens sammanträde i lunchklubben berättar Bergman att han får upp signaler från injicerade (på andra passagerare) bluetoothenheter på sin smartphone i tunnelbanan. IQ fyller på med att någon fått upp Mac-adresser från begravda människor, på en kyrkogård, på sina mätinstrument. Tack och lov så avslutar Bergman mötet med att tacka dem som lyssnat på dravlet

https://www.youtube.com/watch?v=vktVa5noqkw

Hade inte tänkt se eländet men jag trodde att du drev med mig, så jag var tvungen att se skiten! De går "full-Henning-Penning-Witte" och babblar också om mind-control, trodde att konspirations konventet var över, men icke sa nicke...... det är väl klart att du ser en massa blutetooth om du slår på den i T--banan, för de flesta har ingen aning om vad det är och hur det funkar och har den på utan att veta om det. Sedan Mac-adresser på en kyrkogård......Öhhhh jo och jag har ett UFO/rymdskepp parkerat bakom mitt dass här på landet.

Skall ge Håkan rätt i en sak! "Vi säger tack till de som har lyssnat på det här dravlet och tack Östen. Så hörs vi vid nästa tillfällen när det nu blir det vet vi inte. Hej tack. Hej hej."

Ja det är just det du alltid förmedlar DRAVEL!!!!!!!!

https://sv.wikipedia.org/wiki/MAC-adress
Senast redigerad av Oldg 2026-07-27 kl. 16:51.
Citera
2026-07-28, 18:18
Medlem
Lite kul att HB kör med bakgrund från pojkrummet i Jönåker.
Sitter förmodligen hemma.
Var ju gnäll häromdagen att det är Pride och HB ville inte vara i Stockholm och se massa fula män vissa snoppen.
Är det bättre med snygga män då
Enligt HB?.
Sen är väl inte det något större problem i det offentliga rummet.
Som vanligt Homofobi på hög nivå från Bög Fyllot.

Men är väl inte där HB hänger när det finns massor av män som gillar män i stan.? 🤮😂
Citera
2026-07-28, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Lite kul att HB kör med bakgrund från pojkrummet i Jönåker.
Sitter förmodligen hemma.
Var ju gnäll häromdagen att det är Pride och HB ville inte vara i Stockholm och se massa fula män vissa snoppen.
Är det bättre med snygga män då
Enligt HB?.
Sen är väl inte det något större problem i det offentliga rummet.
Som vanligt Homofobi på hög nivå från Bög Fyllot.

Men är väl inte där HB hänger när det finns massor av män som gillar män i stan.? 🤮😂

Håkan Bergmark har många kostymer och skepnader:
- Homo- och transfob (trots att han själv är en uppenbar smygbög).
- Djupt skuldsatt alhoholist.
- Konspirationsteoretiker.
- Nazistkramare.
- Mytoman och lögnare (LÄS: alla lögner och förskönanden dåren har presenterat om sitt eget liv och framförallt hans "CV").
- Landsförrädare: Putinkramare/Vatnik, går vår fiendes rysslands ärenden ALLTID.
- Potentiell politisk terrorist=har uttryckt att det vore gött att se om vår allas folkvalda försvarsminister blir skjuten.

Kan man bli mer värdelös än herr Bergmark?
Citera
2026-07-28, 19:50
Medlem
Finns det någon som sitter på länken till när han sitter å spänner sej, samt småhotar någon å hävdar att han är KSI-agent? Ska finnas på rumble om jag inte minns fel, men jag hittar den inte...
Citera
2026-07-28, 19:54
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven76
Finns det någon som sitter på länken till när han sitter å spänner sej, samt småhotar någon å hävdar att han är KSI-agent? Ska finnas på rumble om jag inte minns fel, men jag hittar den inte...

Här har du den! Enjoy! Vid min 0.58 och framåt

https://rumble.com/vdmquh-betalda-troll-r-ett-problem-p-sociala-medier.html
Senast redigerad av Oldg 2026-07-28 kl. 19:57.
Citera
2026-07-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Kan tänka mig att hans värsta kritiker är lika värdelösa eftersom de lägger sig i vad han gör och säger.
Låt Bergmark fantisera.

Nej varför ska vi låta Bergmark fantisera? Han är ohyra. Ett skadedjur som Anticimex borde avlivat för länge sedan.

Du verkar tycka att sociala medier bör vara en fri liten lekhage för sjuka människor att sprida allehanda vansinnigheter. Det är det inte. Du måste förstå att Bergmark har debila följare som inspireras av fyllots störda verklighetsuppfattning. Det är ej önskvärt, ur ett samhällsperspektiv.

Det hade varit en helt annan sak om Bergmark hade förfäktat sitt vansinne på ljugarbänken inför det lokala a-laget på byn. hade vi kunnat unna honom att svamla och fantisera fritt.

Det är när han försöker sprida sina lögner, skeva världsuppfattning och problematiska människosyn inför tusentals människor på nätet- som sunda röster måste krossa honom.

Bergmark kan dra åt helvete.
Citera
2026-07-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Nej varför ska vi låta Bergmark fantisera? Han är ohyra. Ett skadedjur som Anticimex borde avlivat för länge sedan.

Du verkar tycka att sociala medier bör vara en fri liten lekhage för sjuka människor att sprida allehanda vansinnigheter. Det är det inte. Du måste förstå att Bergmark har debila följare som inspireras av fyllots störda verklighetsuppfattning. Det är ej önskvärt, ur ett samhällsperspektiv.

Det hade varit en helt annan sak om Bergmark hade förfäktat sitt vansinne på ljugarbänken inför det lokala a-laget på byn. hade vi kunnat unna honom att svamla och fantisera fritt.

Det är när han försöker sprida sina lögner, skeva världsuppfattning och problematiska människosyn inför tusentals människor på nätet- som sunda röster måste krossa honom.

Bergmark kan dra åt helvete.
Ja visst, han är en mytoman och möjligen till och med en statlig psyops-agent. Men yttrandefriheten ska inte upphöra att gälla bara för det, eller hur?
Resonemanget du för leder i praktiken till att människor inte ska få uttrycka sina åsikter offentligt om de anses ha "fel" eller "olämpliga" åsikter.
Citera
2026-07-28, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Ja visst, han är en mytoman och möjligen till och med en statlig psyops-agent. Men yttrandefriheten ska inte upphöra att gälla bara för det, eller hur?
Resonemanget du för leder i praktiken till att människor inte ska få uttrycka sina åsikter offentligt om de anses ha "fel" eller "olämpliga" åsikter.

Det är inte emot yttrandefriheten att ifrågasätta Håkan Bergmarks åsikter, kartlägga och exponera hans lögner eller önska honom allt ont i livet på Flashbackforum. Tvärtom!
Senast redigerad av Pippi64 2026-07-28 kl. 20:40.
Citera
2026-07-28, 22:45
Medlem
Citat:
Kan tänka mig att hans värsta kritiker är lika värdelösa eftersom de lägger sig i vad han gör och säger.
Låt Bergmark fantisera.

Vad bygger du det på?
Kritikerna bygger sin kritik mot Gaymark på fakta.
Som att HB inte gjort Lumpen som Röjdykare tex.
Och inte Dykt på Estonia!
Med mera med mera
Varför ska Fyllot få sprida såna lögner utan mothugg.?
Är ju inte direkt oskyldiga saker när Fyllot försöker påverka historien.

Är väl en sak om Bögfyllot sitter med dina polare i A laget på nån bänk o skryter.
Senast redigerad av Koktiskit 2026-07-28 kl. 23:00.
Citera
2026-07-29, 13:01
Medlem
Nysminkad i kajutan:
https://postimg.cc/KRc9dtk2
Citera
2026-07-29, 21:09
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Jag har aldrig sagt att Bergmark är någon stjärna, möjligen om jag varit ironisk vid några tillfällen.
Men ditt sätt att uttrycka sig på tyder väl på att du är närmare bänken än vad jag är.
Vad är det som säger att jag skulle tillhöra de nedsupnas skara?
Läs dina egna texter innan du postar.
Det tog inte så lång tid efter det att jag hörde Bergmark prata förrän jag fattade vad han är för juvel. Men för det så kan man ju hålla en god ton när man skriver om honom.

Ovan -Lite motsägelsefullt? Så hur skall du ha det? Du har själv sagt att du är för att jävlas med oss! Så din trovärdighet ger jag inte ett ruttet lingon för! Dessutom som jag och andra har skrivit till tidigare, om du problem med en skribent ta det i PM. Belasta inte tråden med ditt tjafs!

Sedan så går Bergmark inte ihop med god ton! En skithög till mytoman skall ha skit!
Senast redigerad av Oldg 2026-07-29 kl. 21:12.
Citera
2026-07-29, 21:19
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Hur halkade du in?

Skall du tjafsa ta det i PM! Tråden handlar om Håkan Bergmark! Inte om oss som skriver i den! Vilket jag och andra har skrivit till dig nu ett flertal gånger! Problem med läs förståelsen? Noterar att du inte besvarar en enda frågeställning! Skall du fortsätta att sabotera tråden och belasta den med tjafs och rent skitsnack? Om du inte har fakta eller verifierad information om Bergmark så kan du lägga ner! För jag noterar att du inte tar upp fakta rörande hans lunchklubbar som alla har formligen "skjutit i bitar"! Du tjafsar bara för att du skall tjafsa! D.v.s. trådsabotage!
Senast redigerad av Oldg 2026-07-29 kl. 21:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in