2025-07-12, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Har HB skadat eller gjort någon av er i hatar honom klubben illa?

Bergmark utger sig för att vara en ”vaken sanningssägare” med en YT-kanal som har 10-11k prenumeranter.
Han är en offentlig person och ska granskas för det s k arbetet han lägger ut på YT.
Citera
2025-07-12, 09:49
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Det är lite synd att Håkan lider av alkoholism och mytomani.

Ja det är synd om Håkan för han kan inte se sina egna fel. Det första steget för att lösa ett problem är att erkänna att man har ett.........

Och till de som undrar då, "Vadå? Är du perfekt?" Nä det finns inga perfekta människor och kommer aldrig att finnas, men de som kan erkänna sina fel och brister har kommit en bra bit på vägen när det gäller att vara människa och medmänniska.

Alkoholism är en sjukdom och mytomani är en sjuklig benighet att ljuga. Dock så är Bergmark, Rönne och hans entourage runt Frihetsnytt - "NMR light"! Bergmark har hyllat NMR och kommit ut som antisemit, förintelse förnekare. Ja alla har rätt till sina politiska åskådning men räkna med mothugg då de (ovan) är ett faktiskt reellt hot mot vår demokrati. Man skall inte tro att de skall få komma undan när de uttrycker en vilja att döda våra folkvalda politiker.
Senast redigerad av Oldg 2025-07-12 kl. 10:09.
Citera
2025-07-12, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Ja det är synd om Håkan för han kan inte se sina egna fel. Det första steget för att lösa ett problem är att erkänna att man har ett.........

Och till de som undrar då, "Vadå? Är du perfekt?" Nä det finns inga perfekta människor och kommer aldrig att finnas, men de som kan erkänna sina fel och brister har kommit en bra bit på vägen när det gäller att vara människa och medmänniska.

Alkoholism är en sjukdom, mytomani är en sjuklig benighet att ljuga. Dock så är Rönne och hans entourage runt Frihetsnytt som är "NMR light" och Bergmark har hyllat dem och kommit ut som antisemit, förintelse förnekare. Ja alla har rätt till sina politiska åskådning men räkna med mothugg då de (ovan) är ett faktiskt reellt hot mot vår demokrati. Man skall inte tro att de skall få komma undan när de uttrycker en vilja att döda våra folkvalda politiker.

Man ska ju komma ihåg att Knapptryckarna har ju så om mål att avskaffa Riksdagen och ersätta den med sig själva.
Är väldigt likt olika folkliga Råds republiker och dylikt fast i modernare tappning som alla slutar som diktaturer.
Med tanke för Sjärtmark och gängets vurm för starka ledare! och det vi andra ser som diktaturer så är nog målet det samma för dem.
Citera
2025-07-12, 10:01
Avslutad
Citat:
Har HB skadat eller gjort någon av er i hatar honom klubben illa?

För mig bland annat så har han ljugit om dykningen på Estonia. Använder en hemsk olycka för egen vinning, umgås med nazister som även de lurar äldre på pengar.

Har svårt för folk som lurar pengar av äldre.

Han vill spränga ihjäl folk bland annat kungen, jag har svårt för folk som uttryckligen vill döda andra.

Sådana saker som gör att jag tycker han är en idiot.

Vad gillar du mest med Håkan att han vill döda folk eller lura äldre på pengar?
Citera
2025-07-12, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Har Bergmark knullat din fru? Eller varför bry sig vad någon YT-figur slänger ur sig?

HB är mer intresserad av stjärt och transor nu för tiden. Visst, han har två döttrar och har varit gift men det var länge sedan. Och på hans gamla YT kanal hade han en hotellvideo med en färgad betalflicka på rummet så nog har han gillat damer. Men som sagt, det var länge sedan. Nu är det stjärt och öl som står på menyn.
Citera
2025-07-12, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Har Bergmark knullat din fru? Eller varför bry sig vad någon YT-figur slänger ur sig?

Håkan Sjärtis Bergmark är visserligen Bisexuell och har bevisligen legat med kvinnor.
Även om Sjärtis själv säger att det finns bara bögar inga Bisexuella.
Vilket tyder på att han själv bara är bög numera?

Sen har väl förmodligen HB s missbruk gjort att han i praktiken kastrerat sig själv.
Är ju det som händer grava alkoholister.

"Trots att han inte druckit sedan 1989🤔"

Så Sjärtis tar nog bara emot i stjärten nu för tiden.

Som HB själv säger en Diildoo i arsleeet..

Frågan kvarstår vad är det för skumt med Båten?
Nu när hela skaran av HBs "anhängare" försöker styra bort tråden från Båten så är det något skumt i görningen!!! 🤔

Sjärtmark påstår i dagens utsändning att Forex har Bank men som vanligt är HBs information gammal.
Bankrörelsen såldes av till ICA Banken tror det var 2021?
Så han känner ingen som har konto där längre!
Det är ICA.
Senast redigerad av Koktiskit 2025-07-12 kl. 12:56.
Citera
2025-07-12, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Frågan kvarstår vad är det för skumt med Båten?
Nu när hela skaran av HBs "anhängare" försöker styra bort tråden från Båten så är det något skumt i görningen!!! 🤔

Nej det är inget skumt med båten. "BlåsKajsa" togs upp på Slagsta Marina några veckor efter sjösättning. Någon form av "reparation" av skrovet där propelleraxeln går ut, har påbörjats. Troligen var det ett läckage där. Inget ovanligt. Sånt händer. Reparationsinsatsen anses av min uppgiftslämnare som tvivelaktig. Med tanke på dagens priser på begagnade båtar och marinors prislistor så bör Håkan avsluta arbetet med reparationen pronto. Jag tippar att marinan tar en tusing i veckan för varvsplats? Kan ha fel.
Sen har marinor den fördelen att dom sjösätter inte båtar som har obetalda skulder. Så vill man ha sin båt sjösatt så måste man betala. Va med om det själv när jag köpte min första båt. Gick in på kontoret för att betala sjösättningskostnaden och fick en faktura på det plus vinterns varvskostnad :-) Observera att jag har en kontakt som informerar mig. Slagsta Marina är en av Stockholmsområdets största marinor så det finns nog fler som bevakar BlåsKajsa.
Senast redigerad av kranbalksvis 2025-07-12 kl. 13:59.
Citera
2025-07-12, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kranbalksvis
Nej det är inget skumt med båten. "BlåsKajsa" togs upp på Slagsta Marina några veckor efter sjösättning. Någon form av "reparation" av skrovet där propelleraxeln går ut, har påbörjats. Troligen var det ett läckage där. Inget ovanligt. Sånt händer. Reparationsinsatsen anses av min uppgiftslämnare som tvivelaktig. Med tanke på dagens priser på begagnade båtar och marinors prislistor så bör Håkan avsluta arbetet med reparationen pronto. Jag tippar att marinan tar en tusing i veckan för varvsplats? Kan ha fel.
Sen har marinor den fördelen att dom sjösätter inte båtar som har obetalda skulder. Så vill man ha sin båt sjösatt så måste man betala. Observera att jag har en kontakt som informerar mig. Slagsta Marina är en av Stockholmsområdets största marinor så det finns nog fler som bevakar BlåsKajsa.

Amiral Bergmark har haft sin båtplats på Huddinge Båtklubb men han har alltså tagit upp skorven på Slagsta marina? Jag vet att de ligger mitt emot varandra men varför gå över ån (eller sundet i det här fallet) efter vatten? Är det så att Huddinge Båtklubb har kastat ut mytomanen på grund av obetalda skulder eller för att han trots klubbens stadgar bott på båten?
Citera
2025-07-12, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Amiral Bergmark har haft sin båtplats på Huddinge Båtklubb men han har alltså tagit upp skorven på Slagsta marina? Jag vet att de ligger mitt emot varandra men varför gå över ån (eller sundet i det här fallet) efter vatten? Är det så att Huddinge Båtklubb har kastat ut mytomanen på grund av obetalda skulder eller för att han trots klubbens stadgar bott på båten?

Nej nej! Huddinge Båtklubb hyr in en kran vid sjösättning. Dom har alltså ingen egen utrustning för att sjösätta eller ta upp båtar. Därför måste man ta sig ta sig till en marina / varv, eller köpa in krantjänst själv, om man får problem som bara kan fixas på land.
Citera
2025-07-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Är sanning och fakta samma som hat?
Och läs tråden så har du svaret på alla frågor du ställer.

Varför älskar du Sjärtis förklara gärna varför du avgudar honom!
Så vi kanske förstår storheten?🤔

Jag avgudar inte HB, jag fattar bara inte hur ni kan lägga så mycket energi på en betydelse lös person.
Granska statsmakten i stället.
Citera
2025-07-12, 17:35
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Jag avgudar inte HB, jag fattar bara inte hur ni kan lägga så mycket energi på en betydelse lös person.

Så han skall få fortsätta sitt ljug? Det finns andra trådar som granskar makten, vi här granskar Bergmark och hans åsikter! Vad har du problem med det? Dina argument är ganska ihåliga, "låt honom vara..." VARFÖR DÅ? Har du kollat din PM? Det finns mer sådan information! Skall Bergmark få tjäna pengar och skapa sig berömmelse på lik (Estonia/Wilma)? Och det är inte första gången jag skriver detta till dig!
Senast redigerad av Oldg 2025-07-12 kl. 17:42.
Citera
2025-07-12, 20:43
Avslutad
Citat:

Han vill vara en av statsmakten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in