Nu ska vi inte bli oense men lite snabb matte: mytomanfyllot och hans bumboy fläsktrynet har presterat 1586 ryssvänliga videos och fått 6.140.000 visningar. Precis som du säger skillnad på visningar och faktiska tittare. Knäpptryckarnas gamla övergivna kärringar och gubbs utgör publik. Antal visningar dividerat med antal videos ger således ca 3800 per dag. Dom tjatar ju sin dynga varje dag så den siffran gånger 30 bara så ser vi 116.000 per månad. Vilket åtminstone inte jag anser vara annat än rätt långt från storfiskarns uppgivna 250,000?!
Som sagt: han ljuger om så bara någon frågar vad klockan är. I hans fall är svaret nog 5 i tolv så som han risat ihop. Fläskis drar ju i sin tur i sig ett par vinare varje dag med början till frukost. Men så ser han 20 år äldre än sin ålder också.
Tror inte alls vi är oense. Du räknar snittet på hans visningar totalt, socialblade räknar på snittet de senaste 30 dagarna. Socialblade ger honom visst befog (gissar att han kollar på analytics) och sedan vässar han på lite till.
När det gäller antalet visningar och Följare på HBs kanaler så får man tänka på att många tittar ju bara för att se ett spektakel.
Som jag själv och andra med mig vill bara få skratta åt eländet.
Sen finns det paket på nätet att köpa för dollar,
Där det ingår visningar följare osv
Går att välja olika nivåer.
HB brukar gnälla över kostnaderna för sin kanal och uppge siffror som inte stämmer men dem stämmer ibland med andra kostnader.
Host host.
HB var ju jätte arg när han tvingades lägga ned sin andra kanal med 20 000 Följare och satt o gapade om att han lagt ned så mycket pengar på att bygga upp kanalen och det bara försvann.
Inget som gjort HBs ekonomi bättre kan man tänka?
Jag bara spekulerar.
När det gäller antalet visningar och Följare på HBs kanaler så får man tänka på att många tittar ju bara för att se ett spektakel.
Som jag själv och andra med mig vill bara få skratta åt eländet.
Sen finns det paket på nätet att köpa för dollar,
Där det ingår visningar följare osv
Går att välja olika nivåer.
HB brukar gnälla över kostnaderna för sin kanal och uppge siffror som inte stämmer men dem stämmer ibland med andra kostnader.
Host host.
HB var ju jätte arg när han tvingades lägga ned sin andra kanal med 20 000 Följare och satt o gapade om att han lagt ned så mycket pengar på att bygga upp kanalen och det bara försvann.
Inget som gjort HBs ekonomi bättre kan man tänka?
Jag bara spekulerar.
Korrekt som sägs om att man kan köpa subs och visningar som bättrar på en tubenkanal. Men med en viktig detalj: tuben har björnkoll och köper du sånt är det en säker garanti på att dom strax upptäcker det och du blir av med kanalen. Glädjande nog har tuben amiralen och nassepolaren fläsktrynet i sitt sikte och fimpade alla intäkter på deras k.anal. Tycker f.ö. alla ska skriva en rad till journalistförbundet och ifrågasätta hur amiralmytomanen fått ett frilansmedlemskap? Sänd med några av hans förnämsta alster. T.ex. när vår hjälte i två avsnitt gick ut hårt med att bögar och flator styr landet. Eller hörs i radio.när man vill släpa ut riksdan och hänga dom i lyktstolparna. Gillar murvelklubben sådana fina företrädare?
Att vara mytoman kan inte vara kul. Gå genom livet ständigt fabulerande. Såg han hos sitt parti knäppisarna, som faktiskt har hela 300 medlemmar, överlägset meddelade att hans k.anal minsann har 250.000 visningar i månaden. En annan gång påstod han dom hade fler tittare än svt.... Men hur ligger det till då? Dom snittar 4000 tittare och dessa är då den samlade ledighetskommiten i landet. De som förr satt på parkbänkarna. A lagare och så klart knäpptryckare. Spelar roll. Ingen publik man ville dela fikabordet med. Men 4000 per dag x 30 dagar = 120k visningar. Dvs hälften av det han påstår. Amiralen KAN bara inte tala sanning!
Var skrev du ett enda, sakligt argument där, som uns av ett bevis för din tes, som är vilken då?
Hur äter du helst din lax:
varmrökt
kallrökt
rå
tillagad
?
Senast redigerad av GhostofDemocracy 2024-11-09 kl. 12:14.
Amiralen, akademikern, sjö-och flygkaptenen m.m. som ju tydligen enligt egen uppgift pröjsat in över 400 miljoner i skatt - vad jobbar han med i dessa dagar? Någon som vet? För måste ju vara knepigt köra bil och utföra ett arbete när kaffekoppen redan på förmiddagen är fylld med spånken?!
Amiralen, akademikern, sjö-och flygkaptenen m.m. som ju tydligen enligt egen uppgift pröjsat in över 400 miljoner i skatt - vad jobbar han med i dessa dagar? Någon som vet? För måste ju vara knepigt köra bil och utföra ett arbete när kaffekoppen redan på förmiddagen är fylld med spånken?!
Ja du, enligt egen uppgift lägger han stor energi och pengar på att driva en egen tv-kanal med avancerade redigeringsprogram och en hel researchavdelning för de dagliga 15-minutersprogrammen!