2023-04-24, 21:36
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
I ett inlägg på Tvitter idag ställdes frågan: Hur många språk kan du flytande och vilka är det?
Håkan svarar oblygt:
Svenska/Danska/Norska
Spanska
Engelska
Tyska
Ryska

Nya meriter till dem växande listan. De väger ju naturligtvis tyngre när han formulerar dem i text jämfört med när han rapar ur sig det i en fyllevideo.
Citera
2023-04-25, 19:38
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soperent
Fritjof verkar vara en ganska bra foliehatt själv.

Fritjof är Kung!
Citera
2023-04-25, 20:10
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Fritjof är Kung!

Jag håller med till 100%!!!
Han har ett hjärta av guld och är helt ärlig och transparent.
Han säger till när hans kunskap inte räcker till.
Han skryter inte.
Han är nog lite för godtrogen och litar för mycket på folk som säger sina sanningar.
Kul att han tog upp Bergmarks dyk!
Citera
2023-04-26, 16:42
Medlem
Håkan säger att han jobbar någon som vet med vad?
Gnäller ju om sin fattigdom åxso men hans ölkonto är väl som mat kontot för en barnfamilj?😉

Sitter i Kajutan på Fartyget i dagens gayklub ehh menar Lunchklubb.

Har en tröja där det står Röjdyk 1979 bakom sig.
Tröjan ser inte ut att vara 44 år?
Det jag saknar är hans Groda runt halsen alldrig sett?

Är ändå tragiskt att det ända som han känner ger han status är Lumpen för snart 45 år sedan.
Estonia olyckan var 1994, 15 år sedan han ryckte ut och han säger själv att han inte ens gjorde repövningar så varför skulle dem välja han till ett sådant uppdrag?
Om vi låtsas för en sekund att det hänt.
Neeej det där tror jag inte på!😁
Kan han inte bara segla över tii sitt äkskade Ryssland där han kan leva i frihet
Och slipper bli jagad av onda staten.😂
Citera
2023-04-26, 16:54
Medlem
NyaHenriksss avatar
Senaste videon har 1250 visningar men bara 392 tummar upp. Kan det vara 800 tummar ner tro?
Han får alltid tumme ner från mig.
Reklamen är borta också.
Citera
2023-04-26, 17:34
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Senaste videon har 1250 visningar men bara 392 tummar upp. Kan det vara 800 tummar ner tro?
Han får alltid tumme ner från mig.
Reklamen är borta också.

Har vår superkapten Bergmark fått plastjollen i spa't eller sitter vår hjälte på land och svammlar? När lämnade kapten Beggis hamnen senast? 3 år sedan? 4? Jag ger alltid mytomanfyllot tumme ner men det har "sanningssägaren" dolt. Är dock förvånad att Swish-horan inte öppet tiggt pengar av sina svagsinta följare denna månad. Det har ju både varit pensionsutbetalning och löne-dito nu. Hans dyra utrustning och hans kvalificerade klippningsarbete är ju enormt belastande brukar han ju klaga på.
Citera
2023-04-26, 20:16
Medlem
Soperents avatar
Man undrar när kapten Håkan ska ta och sätta på masten och segla ner till Maldiverna eller åtminstone till Gotland. Han kan alltid filma hela resan och få visningar för lunchklubben är så jävla tråkigt och händelselöst. Har hört hur han beklagar sig över att det är besvärligt och att masten väger flera hundra kilo. Men varför ha båt om den bara ligger i hamn kan man fråga sig, förutom att det är ett billigt boende.
Senast redigerad av Soperent 2023-04-26 kl. 20:21.
Citera
2023-04-26, 20:43
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Man undrar när kapten Håkan ska ta och sätta på masten och segla ner till Maldiverna eller åtminstone till Gotland. Han kan alltid filma hela resan och få visningar för lunchklubben är så jävla tråkigt och händelselöst. Har hört hur han beklagar sig över att det är besvärligt och att masten väger flera hundra kilo. Men varför ha båt om den bara ligger i hamn kan man fråga sig, förutom att det är ett billigt boende.

Ja en mast på en 31 fot som jag har för mig han har, tar man inte själv. 2-3 pers för både på och avmastning.
Blev masten lagad efter kronofogdens besök med militär precision?
Citera
2023-04-26, 20:51
Medlem
Soperents avatar
Citat:
Ja en mast på en 31 fot som jag har för mig han har, tar man inte själv. 2-3 pers för både på och avmastning.
Blev masten lagad efter kronofogdens besök med militär precision?
Vet inte, gick den sönder när de slog till med sådan fruktansvärd precision? Fogden måste väl ersätta skador om de haft sönder den tänker jag men den kanske var trasig sedan innan och han kör en fuling.

Såg nu den senaste lunchklubben och han sa faktiskt att han skulle plocka fram masten och börja fixa med den. Snart kanske vi får se kapten ute på havet.
Senast redigerad av Soperent 2023-04-26 kl. 21:18.
Citera
2023-04-26, 22:22
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Vet inte, gick den sönder när de slog till med sådan fruktansvärd precision? Fogden måste väl ersätta skador om de haft sönder den tänker jag men den kanske var trasig sedan innan och han kör en fuling.

Såg nu den senaste lunchklubben och han sa faktiskt att han skulle plocka fram masten och börja fixa med den. Snart kanske vi får se kapten ute på havet.

Att han skulle dra en fuling ser jag som en lågoddsare.
Han hävdade att masten blivit skadad när kronofogden fraktade bort båten. Jag tror det var trissan (furlex) till rullfocken han pratade om.
Mycket gnäll och tjat om swish minns jag. Vet dock inte om han fått grejerna bytat eller reparerat.
Citera
2023-04-27, 14:13
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Det är imponerande att höra hur mycket kommunist fyllskallen blir för VARJE dag som går 😄😄
Fläskhakan hänger på..
Endast Efterblivne Leo,, vilken jag framledes kommer benämna EBL. ..... vilket för oss vanligt funtade människor där vi alla förstår att det står för Efterblivne Leo 😭men med denna övertydlighet så Kanske missfostret själv begriper,, även om det är en långsökt tanke,🙂🙂🙂

Belger12 skriver om sig själv igen, var fick du luft ifrån?, kryp tillbaka under stenen!
Citera
2023-04-27, 14:15
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
https://swebbtube.se/w/3SvAnXspeuJpketSsLRjDP
Spola till 12min.
Fritte diskuterar HBs dykning på Estonia.

Fritte kallar sig ingenjör men har inte haft en anställning på många år, tragiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in