2023-02-07, 12:34
Medlem
Håkan var på Sara Skyttedal på Twitter
Och om att hon påstod sig stå framför ett Stridsfordon 90.
När hon enligt HB stod framför en stridsvagn.
Var bara det att det är ett Stridsfordon 90 hon står vid.😂
"
Håkans okunskap om FM och dess utrustning är pinsamnt dålig.
För någon som anser sig vara landets ledande expert och officer.

Nu har han via sina Nicks börjat sprida att han varit Kapten.
Ska bara boosta sig själv hela tiden.
Ger väl creed i sekten?
Citera
2023-02-07, 20:52
Medlem
Frihetskämpen har gallrat bprt dem som inte håller med han som följare på tvitter är väl så han gör på YT åxso.
Han som gillar yttrande frihet.
Sen att det går att se iaf det fattar inte fyllot.😊
Citera
2023-02-08, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
¨Ja det finns inte en chans att han dykt något utan att iaf lägga upp en bild eller två på utrustningen, han är alldeles för narcissistisk för att inte göra det, speciellt när det är så många som betvivlar hans historier.

Jag tänkte inte på att certet såg fejkat ut fören du säger det, när man googlar runt så ser jag inga andra som har informationen på en påklistrad lapp sådär, lappen ser dessutom ut att vara i lite bättre skick än övriga kortet.. Vore intressant om det fanns en CMAS databas man kunde söka i.

Det som är skummt med Dykcertet
är ju att han inte visat det förut? när han visat upp allt gammalt skit från simmborgarmärken o uppåt typ.

Sen att han sportdykt lite har jag alldrig betvivlat är ju såna dyk pratar om hela tiden.
Kan ju även ha gjort hela e delar av Lumpen som Röjdykare men det var trots allt 1978-79.
Sen är det nog inte så mycket militärt i hans liv?
Var ju med och åkte Minsvepare med Veteranflotiljen och filmade.
Men det är ju civilt.
Är väl där han hämtat mycket historier när han hängde med avdankade Officerare.
Stämmer ju med att allt han säger om sånt känns så daterat.
Sen får jag inte ihop varför han intw har Groda runt halsen o mallar sig med som alla gammla röjisar har om han nu klarat hela kursen?
Att HB inte skulle göra det om han haft den finns inte på kartan.
Har ju Vicekorprals vinkeln kvar.
Har åxso varit vicekorpral men var den graden tog vägen minns jag inte. Försvann väll när man sydde dit nästa o nästa osv.😉😊
Citera
2023-02-08, 21:23
Medlem
anre24s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=X4PRU7Kh6uU

Nu är det bevisat.
Citera
2023-02-08, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anre24

Nu är det bevisat.
Det var inte det jag trodde, skriv nästa gång vad du länkar tilll.
Citera
2023-02-08, 21:30
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:

Nu är det bevisat.

HB: Precis vad jag och Öysten bevisat innan, fast vi hade ett fel i vår bevisning 😂😂😂
Citera
2023-02-08, 21:44
Medlem
HVIT.s avatar
Ärkefyllot Håkan levererar!
Citera
2023-02-09, 02:36
Medlem
Citat:

Nu är det bevisat.

Kanske in så mycket bevis, mest indicier ju. Dessutom var det ju ute på Aftonbladet redan innan Håkan släppte det. " Vi får se om svensk media över huvud taget våga nämna detta, det skulle förvåna mig i så fall"
Citera
2023-02-09, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Kanske in så mycket bevis, mest indicier ju. Dessutom var det ju ute på Aftonbladet redan innan Håkan släppte det. " Vi får se om svensk media över huvud taget våga nämna detta, det skulle förvåna mig i så fall"
Rövöyisten fläskhaka och rattfyllot Fjärtman har redan bevisat detta.....
Vilket skämt, var är beviset Fjärtis? En suspekt journalist som dra historier värre än dig...
Han drog en sil igår kväll vår sanningssägare, vår hjälte, vår badkarsdykare...
Citera
2023-02-09, 23:31
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2

Det börjar verkligen bli löjligt nu i Håkans och Rönnes trädkoja. Utan att gå in för mycket på Seymour Hersh:s (inte Sejmor Harsh som Öystein konsekvent kallar honom) "scoop" på sin blogg så är mitt intryck att han han verkar vara en gubbe som på gamla dar klätt huvudet i folie, som så många andra inom "sanningsrörelsen". Men att Håkan och Öystein försöker ta åt sig äran är verkligen löjligt. Hersh påstår sig åtminstone ha en direktkontakt hos CIA för sina påståenden medan Håkan och Öystein inte gjort mer än googlat lite, kollat på fartygstranspondrar på motsvarande flight radar, och framförallt kokat ihop andras teorier som de läst på sina nyheter såsom Samnytt, frihetsnytt mm. Vad de har påstått och nu så gärna vill ta äran för är inte baserad på någon annan research än att läsa på hemsidor som vem som helst kan kolla.

Är det för att smickra varandras ego eller är det för att försöka lura mer swish av de svagsinta?
Citera
2023-02-10, 00:29
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Det börjar verkligen bli löjligt nu i Håkans och Rönnes trädkoja. Utan att gå in för mycket på Seymour Hersh:s (inte Sejmor Harsh som Öystein konsekvent kallar honom) "scoop" på sin blogg så är mitt intryck att han han verkar vara en gubbe som på gamla dar klätt huvudet i folie, som så många andra inom "sanningsrörelsen". Men att Håkan och Öystein försöker ta åt sig äran är verkligen löjligt. Hersh påstår sig åtminstone ha en direktkontakt hos CIA för sina påståenden medan Håkan och Öystein inte gjort mer än googlat lite, kollat på fartygstranspondrar på motsvarande flight radar, och framförallt kokat ihop andras teorier som de läst på sina nyheter såsom Samnytt, frihetsnytt mm. Vad de har påstått och nu så gärna vill ta äran för är inte baserad på någon annan research än att läsa på hemsidor som vem som helst kan kolla.

Är det för att smickra varandras ego eller är det för att försöka lura mer swish av de svagsinta?

Återberättar andras nyheter som vanligt alltså.
Citera
2023-02-10, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall

Det är nog en kombination av båda, men mest är det nog behovet av att stå i centrum. Rönne är ju oerhört snabb med att lägga ut videoklipp från erkända konspirationsteoretiker, och verkar inte fatta att dessa gör det enbart för att tjäna pengar på sina sensationsrubriker. För att ha haft de jobb han säger sig ha haft, så verkar han rent dum i huvudet som går på allt detta utan att kolla det minsta. Håkan verkar ju lite mer sansad på den fronten men han är ju så kåt på att stå i centrum så det saknar motstycke, en tvättäkta fullblodsnarcisist, ljuger och hittar på hela tiden utan att blinka. Han har nog inte alla hästar hemma i stallet han heller verkar det som, är man beredd att betala 380:- för att ta ut 200:- i en ATM, efter att ha läst ekonomi så funderar i alla fall jag över vad som pågår i den skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in