Citat:
Ursprungligen postat av
Decubitus
¨Ja det finns inte en chans att han dykt något utan att iaf lägga upp en bild eller två på utrustningen, han är alldeles för narcissistisk för att inte göra det, speciellt när det är så många som betvivlar hans historier.
Jag tänkte inte på att certet såg fejkat ut fören du säger det, när man googlar runt så ser jag inga andra som har informationen på en påklistrad lapp sådär, lappen ser dessutom ut att vara i lite bättre skick än övriga kortet.. Vore intressant om det fanns en CMAS databas man kunde söka i.
Det som är skummt med Dykcertet
är ju att han inte visat det förut? när han visat upp allt gammalt skit från simmborgarmärken o uppåt typ.
Sen att han sportdykt lite har jag alldrig betvivlat är ju såna dyk pratar om hela tiden.
Kan ju även ha gjort hela e delar av Lumpen som Röjdykare men det var trots allt 1978-79.
Sen är det nog inte så mycket militärt i hans liv?
Var ju med och åkte Minsvepare med Veteranflotiljen och filmade.
Men det är ju civilt.
Är väl där han hämtat mycket historier när han hängde med avdankade Officerare.
Stämmer ju med att allt han säger om sånt känns så daterat.
Sen får jag inte ihop varför han intw har Groda runt halsen o mallar sig med som alla gammla röjisar har om han nu klarat hela kursen?
Att HB inte skulle göra det om han haft den finns inte på kartan.
Har ju Vicekorprals vinkeln kvar.
Har åxso varit vicekorpral men var den graden tog vägen minns jag inte. Försvann väll när man sydde dit nästa o nästa osv.😉😊